1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

    basovich Guest

    waarom Backwards compatiblen ze counterstrike en al die andere goede online shooters..en als ze nou ook eens een x allen exclusieve xboxspellen gaan doen..:confused:
     
  2. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is/ben Halo2/ik op de xbox360 ? Loopt het veel vast, is het mooier.....

    Tell, me.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 doet het prima en ziet er een stuk strakker uit op de X360 :)
     
  4. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen zelf op controles op aller snelst blijft erl ichte vertrging inzitten vergeleken alsi k op gewone xbox speel hoor. soms schiet ik echt fractie van seconde later als ik de schiet knop indruk enzo. en dat kan wel eens de dood betekenen :mad:
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt volgens mij aan je TV, dan heb je een hoge MS.
    Dus je beeld gaat slomer dan het geluid en je controller?
     
  6. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    /edit owh de nieuwe lijst stond al op de vorige pagina

    jammer dat er zo sucky games wel op de back-compat komen (minority report oa) en dat goede games achterwege blijven
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2006
  7. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel via een VGA kabel.
    Dat werkt bij een aantal spellen goed, maar bij een aantal spellen krijg je melding dat de kabel niet compatible is en dat je een scart kabel moet aansluiten.
    Ik geloof dat het te maken heeft met de 50/60 HZ frequentie die niet aan te passen is met de vga kabel.

    Zou dat in de toekomst opgelost kunnen worden met een patch of is daar niets aan te doen?
     
  8. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel heel ver gezocht, met een hoge responstijd wordt je beeld alleen vager als je snel beweegt, deze gast heeft t over waarschijnlijk framedrops.
     
  9. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeker ik heb gisteren weer eens gespeeld en dit inmiddels al weer meer dan een jaar oud spel ziet er nog steeds niet slecht uit!
     
  10. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat ze zo veel spellen BC maken. Maar de volgende keer mogen ze wel wat meer toppers er in stoppen, zoals Conker: Live & Reloaded!
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal met je eens :) Ik merk wel dat de X360 moeite blijft hebben met de voorgebakken filmpjes bij Xbox games....deze stotteren soms wat, dit in tegenstelling tot wanneer je de game in je gewone Xbox propt. Ook worden bij mij niet alle voorgebakken filmpjes van Xbox spellen op de X360 in breedbeeld weergegeven, het intro-filmpje van Doom III bijvoorbeeld ook niet.

    Mja wat boeit dat ene intro-filmpje nou denk ik dan :+ Ingame is het wel gewoon breedbeeld, in een hogere resolutie dan op de gewone Xbox....en het loopt als een trein :thumbs:

    Ik kwam vandaag trouwens nog een leuk artikel tegen op GameSpot, het gaat over de BC op de X360. Klik ! :) Daar testen ze een aantal Xbox games op de X360 en bevestigen ze trouwens ook wat ik daarnet al zei, dat voorgebakken filmpjes van Xbox games vaak voor problemen zorgen op de X360. Zoals je kunt lezen heeft alles wel z'n oorzaak. Toch vind ik het wel knap dat Microsoft het uberhaupt voor elkaar krijgt om Xbox spellen te laten draaien op de X360, software emulatie is erg lastig namelijk. En hoewel veel spellen zeker nog niet vlekkeloos draaien, mogen we toch wel blij zijn dat Microsoft er wel serieus mee bezig is vind ik :)
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2006
  12. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk maken ze nog meer games backwardscomptibale
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik wel hoor :)
     
  14. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Lame I Tijd... Rallisport 1 wel en 2 niet? :confused:
     
  15. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen ze de 360 game niet Forwards compatible maken voor de Xbox 1 8) ?!
     
  16. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand het antwoord op deze vraag??????

    Ik speel via een VGA kabel.
    Dat werkt bij een aantal spellen goed, maar bij een aantal spellen krijg je melding dat de kabel niet compatible is en dat je een scart kabel moet aansluiten.
    Ik geloof dat het te maken heeft met de 50/60 HZ frequentie die niet aan te passen is met de vga kabel.

    Zou dat in de toekomst opgelost kunnen worden met een patch of is daar niets aan te doen?

    :{
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Sluit eerst je 360 op een 'gewoone' TV aan.
    Dan moet je 60Hz aanlikken en dan moet je je 360 weer ansluiten op je monitor/LCD TV.

    Ik heb zelf ook een VGA kabel, en je kan niet alle Xbox 1 spellen met een VGA kabel spelen.
    Ja volgens mij alleen op 640xnog wat
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2006
  18. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hier wanneer er weer een nieuwe update komt???!!!
     
  19. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat toch een lijst met backwards compatibele games op www.xbox.com ergens?

    Waar staat die?

    Tip: Zet dat in de beginpost van deze thread, wel zo makkelijk...
     
  20. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina