Nee, want ik zet mijn xbox .. netjes naast de amiga en de andere oude games en voorlopig staat hij gewoon naast de xbox 360 in de kast
[qoute]Ik weet niet hoeveel games je hebt, maar voor mij is dat een game of 40. Alleen al voor de xbox.[/quote]
Jeb zoveel heb ik er ook ongeveer ... de meeste speel ik bijna niet meer alleen een paar toppers ... maar die worden zeker BC
Tja het psp virus kan alleen gebeuren als je er mee gerommeld hebt .. dus ilegale software draaid .. op een beveiligd netwerk is dat niet te realiseren .. je moet kwaad willen om kwaad te krijgen... Tuurlijk komen er updates voor de xbox 360 ... dat is juist goed en daar betaal ik ook voor, zodat de live service beter word en men naar ons gamers luistert. In game muziek vind ik vaak okay .. maar ik luister liever naar Metalica tijdens het gamen ... en dat kan nu. Tevens kan je op xbox live veel content downloaden ... waaronder demo's ... dan weet ik of ik wel of niet een spel echt leuk ga vinden ... kortom ik ben blij met de komst van de xbox 360 ... ook al is ie niet volledig BC ... maar speel je nog steeds alle 40 spellen?
Voor de Xbox zijn in totaal 4 updates geweest .... 1 voor launch xbox live ... xbox live versie 2 ... vervolgens een update om hackers tegen te gaan en de laatste afgelopen weekend voor de voorbereiding op Xbox 360 Live (Natuurlijk zijn er ook content updates geweest voor verschillende games)
Ik vind het design persoonlijk erg mooi .. past goed bij mijn andere systemen (alleen wil ik er nog een chrome faceplate bij. Ik speel niet dagelijks antieke spellen eens in het jaar ... dus de xbox hoeft van mij niet naast mijn tv te staan als ik er weer eens op ga spelen ... als een spel niet BC blijkt te zijn
Laatst bewerkt: 28 okt 2005