1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel ermee te zeggen dat 300 euro ook veel geld is! Ik vind het juist verstandig van MS dat hun ook op mensen letten die niet meteen 400 euro kunnen neertellen! En dat hun dan wel een xbox 360 kunnen kopen maar niet meteen de duurdste

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik verwacht dat de Revolution ook rond de 300 euro gaat kosten ... de PS3 word volgens mijn berekeningen 500+ ... dus ik ben benieuwd of je straks ipv de revolution geen xbox 360 koopt ..

Je hebt gelijk dat de Xbox 360 voor sommige niet perfect is. Maar dat is het mooie van de 360. Microsoft kan luisteren naar de klant en denkt straks ...

Hmmm

ik kan ook dit aan gaan bieden

1 Core (zonder chroom frontje)
    1 wired controller
    1 HDD
    1 normale kabels
    1 game

voor 400 euro of geen game (dan word de prijs 360) etc.

zo zijn er nog wel een aantal bundels te bedenken :)

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Sony denkt ook aan hun klanten hoor, net als de revolution beiden zijn iets heel speciaals, de opvolger van eye-toy, hiermee, kan je een "spiegel" toveren, waarmee je met je lichaam kan doen wat je maar wil, maar dat is maar 1 klein detail van wat je er allemaal mee kan doen, het gaat ook volledig 3D bewegingen zijn,...:)

4. master_arnout

master_arnout Nieuwe Gamertag!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan weet ik ook nog wel een bundel:

een xbox 360 (chroomfrontje)(alleen xbox niet al die accesoires)
    een HDD
    een Wireless controller
    een RGB scart kabel
    +een game naar keuze

voor 360 euro

5. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Als sony daadwerkelijk bezig is met een dergelijke troef zal het echt niet lang duren voor microsoft ook zoiets doet. ze blijven echter niet achter

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dude, dat chroomfrontje zit toch alleen maar bij value pack?

7. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dat is gewoon hetzelfde wat je nu krijgt als je een luxe neem maar dan met een game erbij :+ denk niet dat je dat hoef te verwachten.. misschien als de ps3 nadert maar iedereen verwacht dat die best duur word dus dan hoeft het nog niet in prijs te zakken en is de 360 nog steeds de goedkopere

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Nou, niet hetzelfde als dat je de Luxe set koopt. Je bent IETS goedkoper uit.
    Maar idd, dit komt echt niet meteen, aangezien ze 399 euro voor de Console met alles al een mooie prijs vinden.

Idd, als die PS 3 begint te naderen, dan komen er vast wel van die pakketen.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je moet het inderdaad zo bekijken

300 euro is de basis prijs en daarna kan er geschoven worden met accesoires ... de core zal voorlopig niet goedkoper worden dan 300 euro ... dus blijft een bundel tussen 300-400 euro schommellen ... zeker de eerste paar jaar

10. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste paar jaar.
    Jij bent positief over je nieuwe console.
    Hoelang bestaat de xbox nu.
    Ik heb het gevoel dat het maximale nog lang niet uit de xbox is gehaald.
    De reden dat ze nu al met een nieuwe komen is omdat ze een voorsprong willen opbouwen tegenover de ps3.
    Of ze dat gaat lukken denk ik niet.
    Weet je die geweldige aktie nog van de xbox toen die net uitkwam.
    Er werd toen met veel geld gesmeten door microsoft en ze zouden sony wel even verslaan.
    Toen werd de xbox te duur in de markt gezet tegenover de ps2.
    Een poosje later kwam microsoft dan ook met een prijsdaling en een aktie waarbij je als je al een xbox had gekocht twee games gratis kon krijgen.
    Datzelfde gaat nu ook weer gebeuren.
    Wat denk je nu, dat iedereen met ps2 spellen ineens overstapt op een lelijke uitziende xbox360.
    Weg oude games.
    De xbox eigenaars willen graag de dure versie omdat ze dan ook misschien hun ouide games kunnen afspelen.
    Maar 400 euro is echt belachelijk veel geld.
    Met 300 euro heb ik nog vrede maar nog eens 100 euro erbij.
    Nou nee bedankt, en dan moet je ook nog maar hopen dat je spel op de backwardscompatibel lijst staat.
    Oja de oplossing, voor elk spel patches downloaden.
    Mijn god dit is de reden dat ik geen pc gebruik maar een mac.
    Een patch met een virus, ik zie het al voor me miljoenen xbox 360 besmet met een virus.

11. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Xbox is toendertijd idd duur in de markt gezet. Maar dat is nu niet het geval. Nieuwe technologie is gewoon duur. Sony heeft al aangegeven dat de PS3 erg duur wordt en Nintendo hoopt dat ze onder de prijs van de 360 kunnen blijven. Zegt al wel genoeg over de prijs van de 360 dat deze erg scherp is.

De xbox360 is best mooi, en afgezien daarvan verdient de PS2 nou ook niet bepaald de schoonheidsprijs.

Deze generatie zijn er toch ook mensen overgestapt van PS2 en Nintendo naar xbox. En hoezo weg oude games, je hebt je PS2 toch nog. Daarnaast kan de PS2, logischerwijs, in geen enkel opzicht concurreren met de 360. Mensen gaan echt niet twijfelen tussen een PS2 en een 360. En Sony heeft ook aangegeven dat de PS3 wellicht niet alle ouwe games kan afspelen. BC is mooi meegenomen, maar is voor bijna niemand doorslaggevend. Anders zouden we allemaal nog achter de NES zitten als ouwe games zo belangrijk waren.

De harde schijf, headset en wireless controller zijn ook wel fijn.

Nogmaals je kunt niet verwachten toptechnologie voor een lage prijs te krijgen. Kijk bijvoorbeeld alleen al naar wat een vergelijkbare videokaart voor de pc kost.

BC is alleen maar mooi meegenomen. Als ouwe games echt zo belangrijk voor je zijn, moet je je ouwe console gewoon houden. Microsoft heeft nooit gezegd dat ze BC garanderen, dus als je perse je ouwe games wilt spelen weet je dat je je ouwe console moet houden.

Er zijn nog nooit virusproblemen met xbox live geweest dus dat slaat nergens op. En het is een prima oplossing van Microsoft, patch downloaden kan immers iedereen via xbox live silver.

Laatst bewerkt: 28 okt 2005
  12. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eigelijk is 400 euro niet veel geld. De ps2 was in het begin 1150 guldens! Als je een verlijkbare pc wilt dan ben je wel 3 keer het dubbele kwijt :eek:. En wat je zegt over patches, Op onze ouwe zwartedoos is toch ook nooit een virus verspreid? Ms beheerd hun netwerk goed dus ik zie daar nog echt geen problemen in!

13. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik ben eigenlijk verplicht om xbox live te nemen voor die geweldige patches.
    Nog een reden om geen 360 meer te kopen

14. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    XBOX Live silver zit er standaard op en kost niets.

15. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Vergis je nou niet.
    Microsoft wil de 360 in de markt zetten als een soort mediacenter.
    Foto's muziek en ga zo maar door.
    De xbox was puur voor de games.
    Je gaat straks het geouwehoer krijgen net zoals het onvolprezen windows xp.
    Straks kan je voor alles iets gaan downloaden.
    Een ander fotobrowser even downloaden en nog meer van dat geneuzel.
    Bc moet er gewoon standaard opzitten.
    Je gaat toch niet met twintig console's naast je tv zitten schei uit.
    En wat doe je dan als je oude xbox de geest geeft.
    En vinden jullie de 360 echt zo mooi.
    Het is weer een mislukt apple design.
    Ze proberen het apple design te benaderen maar dat lukt ze alleen niet.

16. ernestomodena

ernestomodena Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt ditzelfde wil de ps3 ook bereiken het voordeel van de 360 is dat het kan worden gecombineerd met je pc.
    Dit licht toch echt aan jezelf als jij geen nieuwe versie wil zet je die er gewoon niet op.

ik heb nu ook een psp weet je hoeveel updates ik daar al heb opgezet en ik ben er blij mee. als de console zo beter wordt ben ik daar blij mee.
    Bc is alleen leuk voor het eerste jaar. denk jij dat ik over een jaar nog xbox spellen zit te spelen als ik een 360 heb. trouwens wie speelt er nu nog ps spellen op je ps2
    Dit is een kwestie van smaak de 1 vindt hem mooi de ander lelijk. zo vindt ik bijvoorbeeld de renault megane lelijk moet jij is zien hoeveel mensen die rijden.
    ik denk dat ms gewoon heeft geprobeert een bruikbaar en practisch design te maken. als ik bv kijk naar de ps3 wat moet ik met zo'n ronding staat mij juist in de weg. enz.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat wil ik ook!

Nee hoor dit is gewoon standaard

De PS3 is ook niet 100% BC ... de PS2 slim edition ook niet!

Ik speel toch ook niet dagelijks antieke spellen.

Reparen das juist fun... ik heb nog een oude amiga, c64 en een spectrum op zolder liggen ... maar die haal ik alleen uit de kast als ik deze oude games wil spelen

Ik vind hem mooier dan de xbox ... Ik vind faceplates mooi... ik vind het een mooier design dan de PS3 of de Revolution

18. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij zet straks al je oude xbox games bij het vuil 60 EURO STUK.
    Ik weet niet hoeveel games je hebt, maar voor mij is dat een game of 40.
    Alleen al voor de xbox.
    Voor de psp heb ik ook de laatste 2.0 gedownload, je kan nooit zoveel updates erop hebben gezet.
    Er zijn er maar twee.
    Als je het over de wipeout packs hebt dat zijn geen updates maar extra content.
    En is het eerste virus al niet gesignaleerd voor de psp.
    Do i need to say more

19. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Reparen fun,voor jouw misschien.
    Mooier dan de nieuwe consoles.
    Dat zeg ik toch niet, het is gewoon een lelijk ding en proberen een apple design te maken alleen lukt het ze niet.
    Je speelt niet dagelijks antieke spellen, dus wat zegt dat.

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee, want ik zet mijn xbox .. netjes naast de amiga en de andere oude games en voorlopig staat hij gewoon naast de xbox 360 in de kast

[qoute]Ik weet niet hoeveel games je hebt, maar voor mij is dat een game of 40. Alleen al voor de xbox.[/quote]
    Jeb zoveel heb ik er ook ongeveer ... de meeste speel ik bijna niet meer alleen een paar toppers ... maar die worden zeker BC

Tja het psp virus kan alleen gebeuren als je er mee gerommeld hebt .. dus ilegale software draaid .. op een beveiligd netwerk is dat niet te realiseren .. je moet kwaad willen om kwaad te krijgen... Tuurlijk komen er updates voor de xbox 360 ... dat is juist goed en daar betaal ik ook voor, zodat de live service beter word en men naar ons gamers luistert. In game muziek vind ik vaak okay .. maar ik luister liever naar Metalica tijdens het gamen ... en dat kan nu. Tevens kan je op xbox live veel content downloaden ... waaronder demo's ... dan weet ik of ik wel of niet een spel echt leuk ga vinden ... kortom ik ben blij met de komst van de xbox 360 ... ook al is ie niet volledig BC ... maar speel je nog steeds alle 40 spellen?

Voor de Xbox zijn in totaal 4 updates geweest .... 1 voor launch xbox live ... xbox live versie 2 ... vervolgens een update om hackers tegen te gaan en de laatste afgelopen weekend voor de voorbereiding op Xbox 360 Live (Natuurlijk zijn er ook content updates geweest voor verschillende games)

Ik vind het design persoonlijk erg mooi .. past goed bij mijn andere systemen (alleen wil ik er nog een chrome faceplate bij. Ik speel niet dagelijks antieke spellen eens in het jaar ... dus de xbox hoeft van mij niet naast mijn tv te staan als ik er weer eens op ga spelen ... als een spel niet BC blijkt te zijn

Laatst bewerkt: 28 okt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina