Is de update al geweest dan? Edit:/ Je krijgt dus de update zodra je de game opstart Werkt hiet dus ook
Nu kan ik dus eindelijk eens PGR2 via live spelen. ...als ik weer ergens een live trial vadaan kan fixen
*baal* nog steeds geen Sudeki, gelukkig nog een oude Xbox staan maar wil zo graag van dit spel genieten in 720P
Silent Hill 2 Ik krijg geen beeld bij Silent Hill 2 - Restless Dreams. Hijs wel BC volgens de lijst en download ook automatisch een update. Heb wel geluid trouwens, maar geen beeld . Heb een Samsung LE32N71B HD Ready TV en heb em al geprobeerd op de andere resoluties te zetten (720p, 480p) maar geen vooruitgang. Als ik de guide button druk hoor ik wel het geluid van de guide pop-up maar niks te zien. Pas als ik eject doe krijg ik me Guide wel te zien. Iemand een idee? Of is het gewoon niet goed BC nog?
Iemand die Mercenaries al BC heeft via VGA? Krijg message dat vga geen 50 herz onderstuend. Heb al via normale tv op pal-60 gezet, maar dat helpt niet.
Snap nog steeds niet waarom beyond good and evil niet backward is. Stoppen ze bij MS met het backwards maken van games. Snap best waarom ze riddick niet doen, want daar komt een 360 versie van uit. Maar het juweeltje beyond good and evil vergeet iedereen!
Als je een bericht krijgt dat VGA geen 50 herz ondersteund, waarom denk je dan in hemelsnaam dat Pal-60 welk wordt ondersteund (60 staat tenslotte voor 60 herz)???
Dat is toch gelemaal geen slechte conclusie? Er zijn héél veel games die wel draaien op pal-60 en niet op pal-50. Ondanks dat het meer is. link Ik denk niet dat er een oplossing voor is buiten overstappen naar een composiet/component kabel.
is die scarface nu al een keer speelbaar op de 360? heb geen zin om 50 pleuro te verpesten als ie nie werkt
ok. maar dat betekend dat er geen reet van deze lijst klopt? http://www.xbox.com/nl-NL/games/backwardcompatibilitygameslist.htm
Ik heb een ietwat apart probleem als ik Ninja Gaiden Black speel: als ik de ninpo wil gebruiken (B+Y tegelijk indrukken) dan registreert het spel alleen één van de twee knoppen. Weet iemand waarom hij deze twee niet tegelijk kan uitvoeren?