1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu je het over Ninja Gaiden Black hebt, kan iemand mij vertellen of dat spel 60 Hz ondersteunt, ofwel kan ik het gewoon spelen met een VGA kabel ? Heb namelijk geen andere kabel voor de 360 :eek:

2. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee?O-)

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Zien de oude Xbox games er eigelijk beter uit op de 360? Ik had zoiets gehoort dat er betere anti aliasing was enzo.

4. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Jazeker, hij upscaled de games naar 720P.

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ah tof, dan ga ik maar even me oude xbox games afstoffen! :)

6. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    klopt het dat halo niet in widescreen/fullscreen te spelen valt op de 360?

7. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt

Laatst bewerkt: 14 okt 2007
  8. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    jammer, maar vriendelijk bedankt voor je snelle antwoord!

9. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren is mijn harde schijf van mijn oude xbox gecrashed. Dit is natuurlijk gelijk een goede rede om eens na te denken over de 360....
    Ik heb hier nu vanalles gelezen over backwards compatible.... Is het veel werk om al die patches enzo te downloaden van oude spellen?? en hoe gaat dat allemaal in zijn werk?? Doe je je oude spel er in en geeft de xbox dan gelijk aan dat er een patch gedownload moet worden? of doet die dat gelijk??
    of is het gewoon slimmer om eens ff goed op marktplaats ofzo te zoeken naar een gewone oude xbox????

10. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    downloaden van een patch gaat in een keer. als je een xbox game erin duwt krijg je vanzelf de melding of je moet updaten of niet!

als je dan eenmaal ge update hebt heeft ie voor alle spellen die beschikbaar zijn de update uitgevoerd!

ik zou wel even naar de lijst kijken welke allemaal BC zijn, maar dat spreekt voor zich!

tis maar net wat je voorkeur is: wil je ook nieuwe games kunnen spelen? er zijn verschillende goede aanbiedingen op het moment betreffende een xbox360. xbox is idd oa op marktplaats goed tweedehands te krijgen (ook goedkoop). keus aan jou of je er geld in wilt steken!

11. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    /edit laat maar

Laatst bewerkt: 31 okt 2007
  12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe bedoel je hoe zit dat?
    Downloaden die hap en gamen maar ;)(kijk eens 1 post boven je :))

13. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik al gedaan. Egt vreemd, nu krijg ik de update wel! Vorige keer stond er wel dat ik een update moest downloaden maar die update kreeg ik niet.

14. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    kan wel moet je alleen je console op 480P zetten. Dan heb je volgens mij wel widescreen.

15. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je moet kijken naar de garantie.
    Als je een 2dehands xbox kan vinden die nog niet geregistreerd is via xboxlive, dan zou ik daar zeker voor gaan! Maar een xbox die al geregistreerd is, ja, daar valt de garantie van weg.

16. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ga ik binnenkort ff uitproberen, baalde er al van dat ik geen breedbeeld kreeg. Kon me namelijk herrinneren dat rond de release van de 360 wel gezegd werd dat Halo 1 breedbeeld speelbaar was.

17. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om de xbox 360 te kopen! Ben er heel blij mee. IK kan helaas 8 oude xbox spellen niet spelen.. Maar gelukkig heeft mijn vriend en ook nog eens mijn broertje een oude xbox. Dus als ik ze heel graag wil spelen kan ik altijd daar terecht :)

18. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    En misschien in de toekomst wel , er zijn nog steeds update's voor de oude xbox spellen , ze zijn er niet veel maar 1 x in de zoveel tijd komt er toch weer een aantal bij die ook op de 360 zijn te spelen.

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik dacht dat we geen updates meer zouden krijgen voor BC, maar zou dat wel heel jammer vinden. Er ontbreken nog steeds heel wat toppers in de BC lijst.

20. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is niet gezegd dat ze zouden stoppen met updates hoor, maar het gaat momenteel vrij langzaam.
    Ik zelf kan vrijwel alle xbox games spelen alleen zou ik graag nog NFS Hot Pursuit 2 backwards compatible willen zien.

Deel Deze Pagina