Aangezien ik binnenkort een 360 ga kopen zou ik graag het volgende willen weten: moet je software via live downloaden om oude spellen te kunnen spelen, of kun je ze direct spelen???
De meesten kun je gewoon spelen. Er is laatst een Backwards Compatibility patch uitgebracht die zorgt dat je nog meer spellen kan spelen. Maar niet alles word gesupport! Er moet hier wel ergens een lijstje zijn, ff zoeken maar.
is pes4 nou niet bc? wat is dat voor een slechte grap! of lees ik nou over iets heen? naja laat het me even weten!
Jah je moet updates donwloaden! Misschien zijn nieuwere 360 wel al up-to-date, maar daar ben ik niet zeker van! Zorg wel dat je de premium koopt! Want je hebt HDD nodig voor BC!
Update had ik ook daarnet. Heb er verder niets van gezien. Maar mijn Links 2004 loopt nu wel beter. Heb vanavond nog geen vastlopers gehad, die ik eerst wel veel had. EDIT: Nog steeds vaak last van vastlopers in Links 2004. Het scheelt wel als ik bijvoorbeeld een andere optie doe in de game (bijv. Challenges) en dan weer terug keer naar de Career. Maar uiteindelijk loopt de boel toch weer vast (met zwart scherm). Ook al een keer alles eraf gegooid en weer opnieuw beginnen, maar dat hielp ook niet.
Wou toen straks PGR1 spelen op m'n 360...niet dus..toen dacht ik..dan maar rallisport 2..ook niet...toen Mcrea '05..ook niet!!! M'n alltime favo's (op Xbox) doen het niet
Even een noobish vraagje; Ik wil ninja gaiden black halen en ff knallen op m'n 360, maar ik las net dit: Eh? Kan iemand deze simpele ziel even vertellen hoe dit gaat?
xbox 360 aansluiten op internet, ninja gaiden er in gooien, hij prompt voor update, jij selecteert oke, je wacht, hij reboot en jekan spelen.
ja kan ook nog een cdtje branden met de nieuwste update maar dat staat allemaal netjes vermeld op xbox.com lol, nice edit, ik zag het wel
ik speel altijd graag XIII (ja ik weet het maar ik vind het leuk) , hij wil echter nog geen eens starten iemand anders deze ervaring ook? hij staat wel op de lijst namelijk maar verder dan het logo kom ik niet
goede morgen, ben nieuw hier en heb n vraagje... is starwars battlefront II al goed te spelen op de 360???
Ik was net even de BC lijst aan het bekijken en tot mijn grote verbazing stond het spel Star Wars: The Clone Wars niet op de lijst. Maar dit spel is toch 100% zeker BC, ik heb het laatst nog zitten spelen op mijn 360. Weet iemand of er toevallig nog meer spellen zijn de BC zijn, maar niet op de lijst staan? http://www.xbox.com/nl-NL/games/backwardcompatibilitygameslist.htm
er zullen vast meer spellen zijn maar er is geen lijst bekend met die spellen..... sommige die er niet op staan doen het gewoon , sommige die er wel op staan doen bij mij moeilijk dat hele BC verhaal blijft vaag , vandaar dat ik voor mijn favo games toch maar weer een oude xbox erbij heb genomen
Ik mis Brothers in Arms: Road to Hill 30 en BiA: Earned in Blood op de BC-lijst van te spelen xboxgames op de 360. Weet iemand of deze titels (het liefst voor de release van BiA: Hell's Highway), nog BC worden gemaakt voor 360. Dit zijn nl. DE titels die ik wil spelen. Alvast bedankt voor de info.