Tja, voor de meeste US/Jap PS3 bezitters geldt het nog steeds. Tenminste de eigenaren van de 1e revisie.
Foumelding bij willen spelen scarface gebrand op platinum dvd. Hallo ik heb een vraag ik heb telkens als ik scarface wil spelen op mijn 360 dat ik een foutmelding krijg die is als volgt: this original xbox game has encountered a problem and can't continue. for more info, go to www.xbox.com/support X: 5014.0 B: 1884.0. heb natuurlijk al op die site gekeken en alles gedaan wat daar staat maar het werk gewoon niet, ik brand het spel op een platinum dvd het is een dvd5. wat zou het kunnen zijn waarom dit spel niet goed afspeelt ? iemand die hier meer ervaring mee heeft ? het by the way een samsung drive die da tin principe goed zou moeten kunnen lezen. Alvast bedankt voor de moeite Met Vriendelijke Groet Alan Wake
je brand het spel? dan doet ie het niet op de xbox.. dan moet je hem ombouwen maar daar mag niet gesproken worden op deze site, en volgens mij is scarface niet BC
Ik had Half Life 2 gekocht voor de oude XBOX. Toen ik deze op de 360 wou spelen gaf hij aan dat dit niet mogenlijk was. Ik moest mijn xbox updaten. Nou is mijn vraag of ik voor zo'n update perse een Xbox Live acount nodig heb?
je moet cd branden van de xbox site (xbox.com) die erin stoppen en via live (silver is genoeg) dowloaden en je hebt een harde schijf nodig maar dat van dat live weet ik niet ckkr
Dat bericht wat jij nu hebt gezien krijg je bij ieder spel dat niet wordt ondersteund door de xbox 360. Het kan zijn dat bij een update hij er wel bij komt te staat maar hoeft dus niet perse. Om een lijst te zien waar elke game die je na de laatste update kan spelen kan je hier klikken: http://www.xbox.com/en-US/games/backwardcompatibilitygameslist.htm Gelukkig voor jou staat Half-Life 2 hier gewoon tussen Om de update binnen te krijgen kan je gewoon je xbox 360 aansluiten op internet (gold of silver account nodig) of als je dat niet wilt kan je de update op een cd branden: http://www.xbox.com/en-US/games/backwardscompatibility.htm
Nieuwe update (waaronder JSRF!!!!) : April 2007 Back Compat titles added/updated: Tenku (Japan only) Avatar: The Last Airbender Avatar: The Legend of Aang (EMEA/ANZ) Breakdown Call of Duty 2: Big Red One Call of Duty 3 Cars Crash Bandicoot 5: Wrath of Cortex Daisenryaku VII FIFA Soccer 2007 Full Spectrum Warrior Guilty Gear Isuka Innocent Tears (Japan only) Jet Set Radio Future King of Fighters 2002 King of Fighters: Neowave Mad Dash Racing (Japan only) Mech Assault 2 Mercenaries: Playground of Destruction Nascar 2006: Total Team Control NFL Fever 2004 Oddworld Munch's Oddysee Panzer Dragoon Orta Petit Copter (Japan only) Phantom Dust Reservoir Dogs Return To Castle Wolfenstein Rugby League 2 Sengoku Warriors (Japan only) Sonic Riders Soul Calibur 2 UPDATED Spider-Man 2 Star Wars: Republic Commando Street Fighter Anniversary Collection Tiger Woods PGA Tour 07 Tony Hawk's Underground Ultra Bust a Move /ULTRA Pazzle Bobble Unreal Championship 2