1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bad deal, wat kun je?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door shd, 8 jan 2004.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Thread is een tijdje verdwenen om een hele rits posts te verwijderen die de hele thread vergalden. Persoonlijke vetes, misgelopen deals, het is allemaal erg vervelend, maar dit topic is niet bedoeld om beschuldigingen te uiten en mensen zwart te maken. Sterker nog: zulke zaken dienen sowieso niet openbaar op het forum uitgevochten te worden. Dit kan via pm of met interventie van een moderator (via xbazar@xbw.nl), maar niet hier.

Dit akkefietje laten we nu achter ons, nu weer ontopic graag.

2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet gewoon geen deals sluiten met mensen die een monobrauw hebben, of bij wie de ogen dicht op elkaar staan. Ook een spitsneus is verdacht en mensen met blond haar en bruine ogen zijn zeker niet te vertrouwen. Vraag dus eerst een foto!

3. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    }:] }:] slim, jij wordt nooit opgelicht.

je kunt er niets aan doen, ik vind het een risico, en dat zal ook altijd blijven.

je kunt ook minder spellen gaan kopen, en alleen bij de echt bertrouwbare mensen, bv. hier

het risico blijft, Nederland is wel zo groot dat je er niet altijd ''even'' heen kunt.

:{

4. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Doed, niet al dat soort mensen zien eruit als B2, Vlugge Japie en de Baron hoor..

Trommels trommels en nog een trommels

5. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Bwaha! :p 't Was toch 'Drommels' ;)

6. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ja ik mocht nooit schelden van me moeder dus ik heb het anders geleerd ;)

Back ontopic voordat Darkwing Duck ons meer de mond snoert :eek:

7. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, 't was Drommels, drommels en nog een drommels
    Q-Dancer is een frikandel, zak patat, kgggggh*lijn is verbroken*

Ontopic: Je kan er nie al te veel tegen doen, ik ga zelf niet voor 1 spel het halve land door, alleen als het in de buurt is

8. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt natuurlijk een bombrief versturen naar iemand met wie je een Bad Deal heb gehad8)

Ik heb nu een bad deal met MURPH en ik baal hier goed van!!
    En toch zal ik hoe dan ook mijn spel van hem krijgen!

9. Stone

Stone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je gewoon, net als ik, ongezond vaak op het (bazar)forum rondhangt, dan weet je vanzelf de rotte appels eruit te halen. Ik heb nu bijna 20 succesvolle deals gemaakt en slechts 1 slechte (en uiteindelijk mijn spel ook weer weten terug te krijgen!!). Ik weet iig dat ik het hier prettiger zaken vind doen dan bv. op marktplaats en meer van dat soort sites, omdat ik dan helemaal geen inzicht heb in de personen die reageren.

10. Turbo_Schaap

Turbo_Schaap Oldskool member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ruil aleen met mensen die ik vertrouw... kan je zien aan signature met wie ze allemaal al hebben geruilt...

11. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

10% van de members hier hebben in hun sig staan met wie ze deals gehad hebben, dus dat slaat nergens op dat je alleen daar an kan zien of iemand te vertrouwen is..en anders ben jij wel heel[/n] makkelijk te bedriegen :eek:

12. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Idd als sommige mensen dat moeten doen hebben ze een te grote sig.

13. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Daarom staat er bij mij ook niks.... lol

14. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een keer een slechte deal gehad, maar dat was op marktplaats.

Belangrijk is wel, dat je aangifte doet. Die agenten zijn echt te lui om dat te doen. Ik spreek uit ervaring.
    Ook al heb je aangifte gedaan, dan gaat het minimaal 6 maanden duren voordat ze je zaak gaan behandelen, omdat ze "belangrijke" zaken hebben. Ik wel dat er steeds vaker gefraudeerd wordt op het internet.

Bureau Slachtofferhulp kunnen ook iets voor jouw betekenen. Als je zegt dat de agenten niks aan jouw zaak doen. Dan gaan zij het lekker voor je regelen en daar heb ik respect voor omdat er vooral veel vrijwillers werken.

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Slachtofferhulp????? OMFG, je bent maar een spel kwijt, niet je maagdelijkheid... |:-

16. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    OMG :D
    Nee, als het om kleine zaken gaat (nou ja, bij grote ook, maar dat terzij), zijn die aardige politiemensen erg lax.. Maar onthoud, ''De politie is je vriend!;)''

17. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Je vriend? Bwhaha, zeker je vriend als ze jou nodig hebben, andersom zie je ze nooit. En toen mijn fiets was gejat werd mij ook slachtofferhulp aangeboden..beetje over the top volges mij maar goei :confused:

18. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha..

Nee, ging niet om 1 spel, ging over een bedrag van 110 euro.

Wat over the top. Ik koop iets, dan verwacht ik dat ik het ook krijg. Ik hou helemaal niet van mensen die onzin vertellen, heb je niks te zeggen, zeg dan ook niks. Heheh

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Tuurlijk, maar om voor 110 euro een vrijwilliger lastig te vallen die wel betere dingen te doen heeft lijkt me overdreven

20. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben het wel over bijna 250 gulden, dat is wel geld.
    Zoals ik al eerder zei: Ik koop iets, dan verwacht ik dat ik het ook krijg! Hoezo lastig vallen, zij doen het werk met "plezier":)

Deel Deze Pagina