1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bad deal, wat kun je?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door shd, 8 jan 2004.

1. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    heeft het wel zin om slechte deals te melden?
    ik heb net een slechte deal gemaakt, en heb theOne2000 een pm gestuurd, maar heeft dat wel nut?

2. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het maken van een slechte deal is voor iedereen een nadeel, ik ben namelijk niet meer van plan zo te gaan handelen!.

3. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Het heeft idd nut om dat te doen. Theone2k mischien niet meer want die is toch opgestapt? Maar wel HanTheMan. Die zal proberen te bimiddelen tussen jou en de bad dealer.

4. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ohja, hij heeft hem genaaid, wat valt daar nog over te bemiddelen? Moet hij sorry zeggen en dan is alles weer goed ofzo?

5. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Nee, maar soms kan hij hem nog zover krijgen dat hij het opstuurt.

6. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Mensen, ik wil jullie ff waarschuwen voor AIR RAZOR. Doe geen deals met hem! Hij heeft mij net geprobeert op te lichten, ware het niet zo dat ik ff wat onderzoek van zijn achtergrond had gedaan, met wie hij had gedealt. Hij noemde Furies-DS, xboxlive! & sykes1.
    En dus nam ik ff contact op met Furies, of dit nou wel echt waar was. Maar niet tot mijn grote verbazing wist furies-DS nergens vanaf..:{ Dus ik spreek hem nog eens aan op zo'n laffe actie, maar hij had er niets tegen te zeggen.
    ik ben de '*'
    en zo eindigde ons gesprek en de deal.. :{

Laatst bewerkt: 14 jan 2004
  7. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Khoop echt dat er weer en list komt. Is denk ik het meeste van dit voorbij.

8. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Het wordt echt weer hoog tijd voor zon blacklist. Als niemand anders er tijd voor heeft doe ik het wel. Dit kan ik niet meer aanhoren:{ En v3 laat toch nog wel een tijdje op zich wachten.

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    De blacklist heeft niks maar dan ook niks met v3 te maken. v3 wordt een beetje overhyped de laatste tijd :)
    Die blacklist komt er zeer hoogstwaarschijnlijk, we zijn nu alleen nog bezig met de organisatorische en administratieve kant ervan, zodra we dat op orde hebben kan je een blacklist verwachten.

10. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Dacht dat o.a. Lucky13 en Kale daar zich al voor aangeboden hadden of willen jullie daar niemand van buiten het huidige team daarvoor betrekken?

11. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die Blacklist was toch echt handig dus terug met dat ding!!

12. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Er zijn er genoeg te vinden denk ik.

13. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    wat is er dan zo administratief aan:confused: behalve dat je een sticky moet maken en een persoon bepaalde rechten geeft

14. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Zal wel meet bijkomen denk ik. En zeker de juiste persoon vinden.

15. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Zullen we een stemming gaan houden over wie dat volgens ons zou moeten gaan doen. Dan stem ik op Kale.

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Stemming houden is niet nodig, we hebben al iemand bereid gevonden om samen met Han de blacklist bij te houden. En over rodger youngs vraag: er zit zeker meer achter dan alleen een sticky bijhouden. Elke zaak moet worden behandeld en beoordeeld op waarheid, pas dan kan een "verdachte" op de blacklist worden geplaatst.

17. 100%Jean

100%Jean Guest

Die mensen die de boel oplichten moeten inderdaad weer bekend worden, want anderes blijven ze bezig ben ik bang. 2 mensen (voor zover ik weet) zijn al opgelicht door ene Darko, en hij blijft hier gezellig posten alsof er niets aan de hand is..

Ik heb al minstens 15 succesvolle dealtjes gehad hier op xbw, maar een keer is het ook misgegaan. Ik had mijn spel tegen een ander spel geruild. Mijn spel is echter nooit aangekomen. Ik vertrouwde op degene die ik het spel gestuurd had dat hij de waarheid sprak dus heb ik zijn spel maar weer teruggestuurd.

Dus ook bij de post kan het misgaan!!

18. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor mezelf maar begonnen om een linkje te maken (zie sig.) naar m`n ebay account :)

Via die link kan je de feedback zien met de personen waar ik mee gehandeld hebt.

Dus m`n Positieve deals (en negatieve....die ik niet heb :p ) kan je daar zien O-)

Helaas maken ze bij de post ook vaak fouten :mad:
    Ik heb zelf een "hotline" moeten maken met een buurman van een paar straten verder omdat mijn post wel eens bij hem bezorgt word en de zijne bij bij :mad:
    Dit alleen omdat ik in de ....WEG 147 woont en hij op de ....LAAN 147 8)

Greetzzz Crosis

19. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    gasten hij is egt fake! ik heb nooit iets met Air Razor geruild naar mijn weten dus...

Die gast is full of shit en hij is maar op 1 ding uit, je spelletjuh jatte. De armo.

Naja veel sterkte, groeten

Laatst bewerkt: 15 jan 2004
  20. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Wanner komt er weer 1 dan?

Deel Deze Pagina