1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bad deal, wat kun je?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door shd, 8 jan 2004.

1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik verwacht binnen nu en uiterlijk een week.

2. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe zetten jullie er dan iemand op, ik heb ook 2 gasten in m'n sig staan met wie ik een slechte deal heb gehad(stomme ******), maar ik weet niet of anderen er ook slechte deals mee hebben, dus zouden ze dan wel op de Blacklist komen?

3. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen we hier ook al namen noemen voor de black list?

/Mod Nee.

dan alvast (trommelgeroffel):
    /Mod *Knip*

als ze nog iemand nodig hebben voor de black list, wil ik ook best helpen

T

4. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    kheb ook een slechte deal gehad.

Laatst bewerkt: 29 jan 2004
  5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /edit: Vind dat geknip nie echt mooi staan

Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  6. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik slechte deal met /Mod censuur;; krijg nog 19 euro van hem.:mad:

7. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt de blacklist nou weer?
    tegelijk met v3 of eerder?

8. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe het is af en toe net een politieke partij hier, boordevol goede ideeen, maar plannen uitvoeren ho maar!

9. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    :eek: jij wordt voor een week geband nu

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ok, heb de bovengenoemde namen in de posts verwijderd. Het is niet de bedoeling dat dit openbaar gebeurt namelijk, het gebeurt té vaak dat mensen vals beschuldigd worden, klachten dienen achter gesloten deuren te worden afgehandeld.

Wat de blacklist betreft, hierover zijn we nog steeds heftig over aan het discussiëren. Of hij komt is nog niet geheel zeker, aangezien we twijfelen aan de effectiviteit, betrouwbaarheid van de lijst en nog belangrijker: waar en tot op welke hoogte de verantwoordelijkheden liggen.

11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat een "Black List" gewoon niet werkt, mods moeten of alles gaan uitzoeken wat veel werk kost, de één ontkent, de andere beweert dat het spel wel is opgestuurt. Zo kunnen er misverstanden ontstaan, heb je al 4 goede deals gehad, wordt je op de "Black list" gezet, omdat er iets fout is gegaan, krijg je daar weer discussie over, ik twijfel eraan of het zal werken, want wie moet je geloven, degene die zegt dat hij het spel opgestuurt heeft of degene die zegt dat hij geen spel heeft binnengekregen?

12. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Het is inderdaad vrij lastig maar als je veel deals hebt gehad via xbazar is het toch vaak vrij goed mogelijk om degene eruit te pikken die de fout in is gegaan. En bij twijfel dan moet je gewoon zeggen dat er geen naam op de blacklist komt.

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb denk ik een slechte deal met /Mod KNIP!
    Ik heb 3 weken geleden 2 dvd's opgestuurd naar hem en hij heeft ze ontvangen zegt hij.
    Ik zou van hem dan ook 2 dvd's krijgen alleen ik heb ze nog steeds niet onvangen en het is nu al drie weken later.
    Ik heb hem al een paar pm's gestuurd alleen hij reageert er maar niet op!
    Het kan zijn dat hij er een tijd niet is geweest maar 3 weken is toch wel lang...

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Voor de laatste keer: slechte deals worden niet openbaar besproken! Mail het naar xbazar@xbw.nl, dan wordt er naar je klacht gekeken.

Deel Deze Pagina