1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Baldur's Gate - Dark Alliance]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Enygm, 23 jan 2003.

  1. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    op 'ToTheGame' staat dat dit spel gereleased zal worden.
    Op 'Gamespot' had het spel een 8,5 gekregen. (Wat toch wel heel goed is voor een Xbox-spel)

    Maar op dit forum wordt er zo weinig over dit spel gesproken alhoewel het volgende week vrijdag uitkomt. En het is nu toch al een tijdje geleden dat er nog een echte topper uitgekomen is dus ik vind het een beetje vreemd dat er niet over gesproken wordt.

    Daarom mijn vraagjes:
    "Zijn er nog mensen die op dit spel wachten ?"
    "Wat zijn jullie verwachtingen van dit spel ?"
    "Aangezien het zo stil is rond dit spel, wil dat zeggen dat het maar een flauw afkooksel van de PS2 versie wordt ofzo ?"

    Thx
     
  2. Nfinity

    Nfinity Veni Vidi Fragi

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Gameslave

    Gameslave Guest

    Ik wacht er ook op, lijkt me een erg goede en toffe game, het is volgens mij inderdaad dezelfde versie als de ps2, weet niet wanneer die hier uitkomt, maar de Xbox versie heeft natuurlijk veel betere gfx en power:D Verder weet ik niet of er nog verschillen zijn met extra's ofzo, maar ik ga hem zeker halen.
     
  4. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    e

    Wacht er al jaaaaaaaren op, heb al pc's versies uitgespeeld. Hoewel Xbox anders is denk ik.
     
  5. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las daarnet op ToTheGame dat het ALWEER is uitgesteld. Nu is het uitgesteld naar 21 maart. Zal dat spel eigenlijk ooit nog wel eens uitkomen in Europa ? Zelfs Morrowind heeft niet zo lang geduurd. Ik hoop dat, als het eenmaal hier is, dat het het wachten waard is. (Straks heb ik helemaal geen zin meer in dat spel. Er komen deze maand zoveel toppers uit dat het alleen maar in hun eigen nadeel zal zijn) Stomme Virgin Interactive
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2003
  6. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eens naar de site van Virgin Interactive gesurft (de uitgevers van BGDA) en daar staat als releasedatum: 28 MAART 2003 !!!
    Zijn ze nu helemaal zot geworden ? Het is om met uw hoofd tegen de muren te lopen |:- |:- |:- |:-
     
  7. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de ps2 versie al tig keer uitgespeeld en er zijn geen veranderingen aan toegevoegd dus ik heb geen direkte reden om hem nogmaals aan te schaffen.
    Het is wel een top spel alleen niet voor de echte rpg-er het is meer een diablo cloon.
    Wel een goede want ik heb mezelf er vet mee vermaakt.
    ;)
     
  8. masterape

    masterape Guest

    Hmmm het lijkt me interessant hoe ze de besturing hebben verzorgd, want geef toe mensen strategy games komen beter tot recht op de PC. We zullen ff moeten afwachten, wanneer komt de game uit?
     
  9. Gameslave

    Gameslave Guest

    Ik heb m dus een tijdje en hij is echt prachtig!
    Hij ziet er goed uit, de gameplay is erg goed gedaan en heb je binnen 5 seconden door! Ik vind hem echt cool!
     
  10. Gameslave

    Gameslave Guest

    En btw, dat steeds uitstellen slaat echt nergens op want ik verwacht niet dat ze in de europese versie veranderingen gaan aanbrengen, hebben misschien wel moeite met europese publishing ofzo?!
     
  11. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    1: Ik :)
    2: Leuke maar korte game
    3: yup ;) maar die is ook leuk dus deze ook gewoon kopen!
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het nog niet, heb ooit es zo'n soort spel op de PSX gehuurd, maar dat vond ik niet wat...dat was Diablo. Of is het helemaal fout om Diablo en Baldur's Gate te vergelijken...:confused: :{ :eek:
     
  13. Gameslave

    Gameslave Guest

    psx met xbox vergelijken is fout, de controls zijn gewoon goed en de game dus ook, mede doordat xbox meer power en gfx heeft en dus ook meer kan met dit genre dan op de psx. En kort, valt best mee hoor, echte die hard zullen m misschien snel uithebben, maar je hebt er zeker wel een poosie plezier van, als je bijv met elk character wil spelen en dan nog eens op de verschillende moeilijkheidsgraden en alle quests uitvoeren!
     
  14. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit erg te twijfelen of ik hem zal kopen. Hoe is het verhaal? Dat vind ik bij RPG's erg belangrijk, want anders wordt dit meer een hack en slash game. Dat wordt snel saai.

    En hoe is de co-op?

    - Locke
     
  15. Gameslave

    Gameslave Guest

    het verhaal is erg goed, je kan de gesprekken snel afronden maar je kan ook meer te weten te komen door meer te vragen, de co-op heb ik nog niet gespeeld maar zal vast ook goed zijn.
     
  16. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een beetje rondgekeken in mn woonplaats, maar ik zag m nergens liggen. Waar hebben jullie m gekocht?
     
  17. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    In Amsterdam is hij verkrijgbaar. Ook online trouwens.

    - Locke
     
  18. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
     
  19. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Scheltema op het Koningsplein is hij zeker te koop.

    - Locke
     
  20. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Make no mistake about it, dit is een hack and slash game.
    Er zit alleen een RPG sausje over heen.
    Vergelijkbaar met Diablo 2, ik heb me er goed mee vermaakt.
     

Deel Deze Pagina