1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Baldur's Gate Dark Alliance

Discussie in 'Algemeen' gestart door wc-bril, 17 feb 2004.

1. Gandwarf

Gandwarf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gemerkt dat coop spelen inderdaad moeilijker is als singele. Met mijn singeplayer Barbarian loop ik vrij makkelijk door het spel heen, terwijl coop met Monk en Necromancer toch wel iets lastiger is. Viel me bij deel 1 ook al op.

Je kunt inderdaad respawnen door langs een safepoint te lopen.

2. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    dan komt zow *floeps* je ventje terug

3. ZeMMiK

ZeMMiK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu in Deel 1, op kelder nivo 2.. wanneer ben je in staat als kabouter wat magiezwaarden etc te kopen?? Die dingen kosten echt 20x zoveel dan ik nu heb :)
    Ik spaar mij suf met mana maar ik kan het als kabouter in begin niet gebruiken toch??

4. ZeMMiK

ZeMMiK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga maar opnieuw beginnen op easy en een ander character...zit nu echt vast..geen health meer en wel 20 zombies....

5. Johnny_anoniem

Johnny_anoniem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt idd dat je bij een savepoint de ander kunt respawnen, maar dat neemt niet weg dat het echt te moeilijk was om op normal in coop te spelen :D, ik ben toen maar net zoals ZeMMiK opnieuw begonnen op EASY. Toen we nog op NORMAL speelde waren wij ook een dwerg en een tovenares, maar nu zijn we een boogschutter en een tovenares, want die dwerg gaat echt veel te snel dood, net zoals ZeMMiK ook al zei :D.

P.S. Weet iemand welke wapens je als tovenares het beste kunt benutten? Op dit moment heb ik namelijk geld zat, maar ik zie bij die verkoper (in de tavern) niet een wapen wat mij goed lijkt voor een tovenares...

6. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die dwerg juist 1 van de fijnste bij co-op. M'n maat is die tovenaar. (die spreuk van hem is heel handig dat je potions kunt veranderen) Ik gebruik een axe en ik ga helemaal niet snel dood. Misschien moet je niet direct opnieuw beginnen maar als je level up gaat je health uitbreiden. Of sneller laten regeneraten.

7. raceeend

raceeend Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me vanuit logica iets van een staf. maar moet je kijken of er misschien iets bij de skills staat dat een bepaald wapen beinvloed, die moet je dan dus gebruiken.

8. Johnny_anoniem

Johnny_anoniem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, mij leek het ook dat een staf het beste was, maar bij de verkoper in de tavern kan je alleen maar staffs kopen die veeeel minder damage doen dan het huidige zwaard, waar ik mee rond loop... weet iemand of er verderop in het spel nog een andere verkoper komt en/ of die verkoper in de tavern zijn spulletjes update??

9. Gandwarf

Gandwarf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In deel 1 kom je in act 3 een nieuwe verkoper tegen. De aangeboden spullen worden beter bij het ingaan van de volgende act. Over het algemeen vind je beter of gelijkwaardig spul.

Laatst bewerkt: 1 mrt 2004
  10. Tha Thomas

Tha Thomas ...............

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij de gaunlet, maar hoe kom je daar in hemelsnaam door heen??? Ik ben gekomen tot waar je 4 grote spinnen tegenkomt, is dat een beetje het einde of gaat het nog een stuk door.
    Heeft iemand misschien nog andere tips?

11. Gandwarf

Gandwarf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het totaal zijn er volgens mij 10 kamers incl. de eerste. Het is mij niet gelukt om de Gauntlet met Drizz't schoon te vegen maar heb wel een cheat. Normaal speel ik de spellen uit zonder cheatcodes maar na 50 keer proberen had ik er echt genoeg van. Dit is de truuc:

To play with any character in ''The Gauntlet'', start that level with Drizz't. Then let him be killed by the first creature you find, and while he is falling on the ground, quickly press start. You can now access the load character menu and load any character in ''The Gauntlet'' level.

Met je bestaande character moet het geen probleem zijn om de Gauntlet de doorlopen.

Deel Deze Pagina