wat ik ervan heb begrepen is dat je dit met een ventje speelt. En net zoals in iedere rpg zal je wel geld krijgen en daar kun je dan betere uitrusting mee kopen.
tuurlijk zit er een verhaal in. Zelfs in de hack 'n slash rpg's (ram rpg zoals jij het noemt ) als Diablo zit een verhaal. Hier zit best wel een behoorlijk verhaal in hoor. Ik zou zeggen neem eens een kijkje op hun website daar kan je een hoop info vinden over het verhaal, karakters waar je mee kan spelen etc. BGark Alliance
je krijgt geld voor opdrachten en je vind onderweg geld of als je iemand dood maakt krijg je soms ook geld, verder kan je wapens of armor of health ed krijgen als je iemand doodmaakt of schatkisten opent, ik vind het niet zo op morrowind lijken (heb het nooit gespeeld, maar is volgens mij erg anders, morrowing is veel meer rpg en bg meer actie)
Je sig is trouwens wel flauw, je hebt gewoon je box gemod en dan is het hebben van spellen niet zo heel moeilijk
klopt, maar omdat men hier niet wil hebben dat je zegt dat je xbox gemod is doe ik het maar zo, heeft niemand er last van. en mn spellen zijn ook niet allemaal gecopieerd, maar sommigen hebben 50 originele spellen en daar ben ik nix bij. maar back on topic: dit blijft een goed spel.