Ik vind het goed dat iemand het opneemt voor Advocaat maar ik denk niet door de juiste persoon en denk dat dit averechts werkt. Advocaat kan het beste zelf zeggen hoe hij erover denkt (wat hij ook gedaan heeft) want ik hou er niet van als iemand het opneemt voor een ander. En Balkje vind ik nou net de persoon die maar beter zijn mond kan houden.
Verder vind ik het veel te ver gaan! Er mag kritiek zijn maar achteraf praten is lekker makkelijk.. en dan op zo'n domme manier! Van die dronkenlappen die uit frustratie maar wat roepen voor de camera! Ik hoorde zelf iets met ophangen en stenigen!!!
Er zijn nu opeens 15.999.999 bondscoaches (behalve ik) die dan denken enig voetbalverstand te hebben. Alsof "de wissel" er voor heeft gezorgd dat de hele wedstrijd omdraaide Die Tsjechen hebben gewoon een hele stragische coach die een wissel maakte waardoor Robben er wel uit moest! Je kunt toch niet één man laten lopen? Maar ik bemoei mij er niet mee. Advocaat heeft ervaring en Tsjechië is gewoon een hele goede tegenstander (die in mijn ogen kampioen wordt).
Laatst bewerkt door een moderator: 26 jun 2004