1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Band --> Guitar Hero: World Tour, anyone?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ExtraBB, 4 nov 2008.

  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    voor dat geld kan je een mooie beginnersgitaar/drumset kopen.
    als je het net zo vaak speelt als GH dan kan je binnen notime Nirvana spelen.
    En de Chicks diggen muzikanten!
     
  2. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    maar je hebt ook les enz. nodig en dat is te duur :p
     
  3. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    plus ik vindt het gewoon leuk om de moeilijke nummers te spelen in een keer en heb geen zin in een echt instrument.
    niet dat ik muzikanten niet waardeer ofzo maar ik heb geen zin in gitaar spelen of drummen xD
     
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dit wordt mijn eerste Guitar Hero, mocht ik een natuurtalent zijn dan meldt ik me weer! :cool:
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb ik die ambitie wel helemaal niet. Misschien vind ik het gewoon veel leuker om steeds m'n persoonlijke high score te verbeteren op dat ene nummer door op m'n plastic drumstel te rammen of te strummen op mijn plastic gitaartje. Misschien diggen de chicks me sowieso wel, muzikant of niet....

    Mijn excuses voor mijn ietwat bijdehante reactie, maar hopelijk snap je mijn punt. Ik ga toch ook niet tegen mensen, die niks anders doen dan betere tijden proberen te rijden in Forza/PGR, zeggen dat als ze die tijd zouden steken in het besturen van een echte auto ze misschien wel een hele goede auto-coureur zouden kunnen worden ?

    Wellicht bedoel je het goed, maar dit soort reacties heb ik nu zo vaak voorbij zien komen, word er een beetje moe van. Als je graag RB/GH speelt ben je gelijk een idioot omdat je die tijd/dat geld beter in een echt instrument kan steken. Terwijl uren achter je Wireless Racing Wheel, of misschien nog niet eens, zitten wel normaal is. Niemand die dan tegen je zegt "Hey stumperd, ga eens een echte auto besturen"....
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  6. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    amen.
     
  7. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Z3R0 P4R4DOX HAS SPOKEN AND I TOTALLY AGREE!
     
  8. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha geweldig, zo dacht mijn zus er altijd precies over...
    nouja anyways, toen ik Guitar Hero 3 door kreeg heb ik ook een echte gitaar aangeschaft, en moet zeggen... it rocks... or rather... I rock! :D.

    En toch ga ik GH:WT halen :D, tis gewoon een geweldig spel omdat de eenvoud en de keuze nou juist zo geweldig is,
    En daarbij is het lekker te combineren, beetje met gitaar oefenen met Guitar Hero op de achtergrond.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  9. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    totaal niet vergelijkbaar.
    voor een auto heb je een rijbewijs nodig.
    maarja veel succes met de band.
     
  10. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    uhm jawel wel vergelijkbaar want je "Faked" een auto
    bij guitar hero "Fake" je een gitaar
     
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    wat een onzin voor dat geld van guitar hero wt koop je een beginners set.
    versterker en gitaar.

    voor een wheel kom je niet eens in de buurt van een echte auto/rijbewijs.

    een dat auto rijden faken is onzin want je kan niet de auto pakken en ff gaan racen. terwijl je wel je gitaar op kan pakken en kan gaan rocken.

    ik heb Guitar Hero 2 ook gespeeld en vond het een maandje leuk, daarna pakte ik toch weer mijn echte gitaar op omdat dat veel meer voldoening geeft.
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja....en ?

    Oke laat ik het anders zeggen. Ben je dan een loser als je je rijbewijs kunt halen (zodra je dus 18 bent geworden) maar in plaats daarvan Forza/PGR gaat spelen ? Nee dacht het niet.

    Sterker nog, niet iedereen heeft uberhaupt de mogelijkheid om zijn of haar rijbewijs te halen. Net als dat niet iedereen het geld/de ruimte/de tijd of nogmaals de ambitie heeft om een echt muziekinstrument te kunnen of willen bespelen. Is het dan zo erg als je het 'faked', zoals hierboven wordt gezegd, in een videogame ? Ik heb uren lol. Net als die mensen die 'faken' in een auto te kunnen scheuren, of mensen die 'faken' dat ze topscoorder bij Ajax zijn in Fifa. Allemaal hetzelfde hoor. Zolang je jezelf maar niet wijsmaakt dat wat jij presteert in Fifa/PGR/Guitar Hero vergelijkbaar is met het echte werk, want dan heb je idd wel een beetje een plank voor je hoofd.

    Oh en ik kan helemaal niet "gewoon even een gitaar/drumstel pakken en gaan rocken", want als ik dat doe, word ik de kiet uitgestampt omdat de mensen hier gek zouden worden van het geluid dat het produceert. Dus nogmaals, niet iedereen heeft die mogelijkheid. Dat jij die mogelijkheid wel hebt wil niet zeggen dat het voor een ander ook zo moet zijn. En dat jij jezelf te goed voelt om Guitar Hero te spelen, of er gewoon niks aan vind, omdat jij wel een echt instrument bespeelt....is jouw goed recht. Maar ik loop dan ook nergens te beweren dat Guitar Hero vergelijkbaar is met het echte werk. Tis een game, niet meer en niet minder.

    Trouwens, sommige mensen kunnen ook prima autorijden zonder rijbewijs hoor. Stond laatst nog in de krant, een man van 81 reed al 63 jaar zonder rijbewijs. Prachtig, dat wel ;)

    Mja ik nok ermee. Zinloze discussie :D
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2008
  13. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou wel een echte gitaar willen kopen maar daar heb ik te weinig geld voor en die lessen zijn ook nog eens duur.

    Maar nu ontopic. dit topic gaat over *naam band hier* en niet over de discussie of je guitar hero of echte gitaar moet spelen.

    er zijn iets teveel mensen dus de mensen die echt vaak guitar hero spelen en ook serieus mee willen doen kunnen mij een PM sturen of even een post hier achterlaten.
     
  14. A i D a N

    A i D a N Mr Shitty

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    - Wham!
    - Take That
    - Backstreet Boys
    - Westlife
    - Harry and the Potters
     
  15. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf 8)
     
  16. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al eerder zei , ik doe mee. Kan alles. Drum op easy alleen.
     
  17. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    De Band tot nu toe dan:

    Gitaar: Nemmii
    Bass: Brunow (ik)
    Drums: Zero
    Zang: Scarluuk

    zijn jullie het daarmee eens?

    en graag even jullie mening over een naam :+
     
  18. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    ik vind 't goed hoor :)
    alleen dan nog ffe de naam ja,
    gain controll kan ook nog;)
    als je niet weet wat gain is dat is voorversterking van hoe hard een signaal bijv. een mengtafel binen komt :9
     
  19. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal maar even gaan brainstormen over wat namen..

    - Uncleborn (klinkt wel vet.)
    - The Outstanders
    - Fence

    misschien kunnen we dan nog een weblog maken ofzo waar we tijden enz. afspreken.

    PS: ik was niet zo inspiratievol
     
  20. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    ik kan wel proberen wat geluidstermen te bedenken en die samen te voegen ofzo
    en ja een weblog zou best kunnen ja :)
     

Deel Deze Pagina