Ligt eraan. Ik verwacht de game morgen, uiterlijk overmorgen binnen te hebben. Mijn exemplaar komt uit Engeland dus vandaar. Denk dat ik al wat Careers heb uitgespeeld tegen de tijd van de NL release
Ik wil trouwens even van de gelegenheid gebruik maken om iets duidelijk te maken. Ik besef mij dat dit het Live/Clan forum is. Weet niet hoe jullie er tegenaan kijken, ik vind het prima om te multi-playeren als band/clan of hoe je het ook wilt noemen. Maar ik ga me niet in allerlei moeilijke bochten wringen voor een game. Als ik geen tijd heb, heb ik geen tijd, om wat voor rede dan ook. Daar komt bij dat het drummen 'iets' meer geluid produceert dan de andere onderdelen in het spel. Ik woon niet op mezelf, maar samen met andere mensen. Tevens hebben wij buren met een klein kindje. Dat wil zeggen dat ik 's avonds sowieso weinig zal kunnen i.v.m. het rekening houden met andere mensen. Voor de rest heb ik zoiets van, we zien wel hoe het loopt. Het lijkt me een hele toffe game en hij zal ongetwijfeld nog toffer zijn als je gewend bent met een bepaald clubje te spelen. Maar gamen blijft voor mij een hobby en dus geen noodzaak. Hoop dat jullie dit kunnen begrijpen
Laatst bewerkt: 10 nov 2008