1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Band --> Guitar Hero: World Tour, anyone?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ExtraBB, 4 nov 2008.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Bandnaam laat ik aan jullie over, ben zo ontzettend slecht in het verzinnen van dat soort dingen :+

    Ik heb de laatste tijd niet veel GH gespeeld, maar RB doe ik nog steeds op vrijwel dagelijkse basis. Ik verwacht GHWT over een paar dagen binnen te hebben en dan ga ik direct aan de slag ! Alleen zitten we over iets meer dan een week wel even middenin een verbouwing dus dan kan ik efkes....niks :mad:
     
  2. A i D a N

    A i D a N Mr Shitty

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Bandname: Stereotype
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Lesbians In Male Bodies, ofwel L.I.M.B. :cool:

    Sorry, ben nogal lang wakker en dit schoot zojuist ineens te binnen :lol:
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2008
  4. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha die is wel meesterlijk :lol:
     
  5. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    O.. Jeroentje doet maar ineens niet meer mee -.-?
     
  6. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    o oeps 8) ik was je ff vergeten..
    hoe gaan we dit nou doen?
     
  7. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    nouja, de band blijft gewoon zoals ik al zei.. aangezien nemmii toch beter is (no offense :b:)
    l.i.m.b. vind ik wel een goede naam, wat jullie? (heeft iemand anders een betere?)

    EDIT: oeps, dubbelpost.. sorry
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt me echt weinig uit wat het wordt....ik heb de game helaas nog niet binnen. Zou onderhand weleens willen spelen ! :mad:

    Mja ik ben de komende dagen wat druk met zaken en dus weinig op XBW te vinden. You guys decide on the bandname, voeg me vast toe ofzo....ik hoor het wel als het zover is. Als drummer zijnde ben ik toch enkel op de achtergrond aanwezig ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2008
  9. Stickvis

    Stickvis Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet hem the aux project noemen
     
  10. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voeg jullie even toe , mijn gamertag is pumpfer zodat je weet wie ik ben.
    Heb hem 2ehands daarom.

    Zero welk niveau zit jij met de drums als je RB hebt? Anders beginnen we gelijk op Hard.(Online band career)
    Geen expert want ik moet die touch bar eerst nog even leren spelen. Voor hot for teacher enz.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin met ieder nieuw deel op Hard om ff een feel te krijgen voor de nieuwe nummers maar ik verwacht dat ik daar in een ruk doorheen ben. Daarna zal het dus voornamelijk alleen nog maar Expert zijn waar ik op speel.
     
  12. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    We willen met de band de band career halen? Die kun je namelijk online doen , dan beginnen we op hard en doen we het over op expert. Met wat afwisseling van Battle of the bands wat me ook wel tof lijkt. 4vs4:p
    Heb er zin in:9
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan. Ik verwacht de game morgen, uiterlijk overmorgen binnen te hebben. Mijn exemplaar komt uit Engeland dus vandaar. Denk dat ik al wat Careers heb uitgespeeld tegen de tijd van de NL release ;)

    Ik wil trouwens even van de gelegenheid gebruik maken om iets duidelijk te maken. Ik besef mij dat dit het Live/Clan forum is. Weet niet hoe jullie er tegenaan kijken, ik vind het prima om te multi-playeren als band/clan of hoe je het ook wilt noemen. Maar ik ga me niet in allerlei moeilijke bochten wringen voor een game. Als ik geen tijd heb, heb ik geen tijd, om wat voor rede dan ook. Daar komt bij dat het drummen 'iets' meer geluid produceert dan de andere onderdelen in het spel. Ik woon niet op mezelf, maar samen met andere mensen. Tevens hebben wij buren met een klein kindje. Dat wil zeggen dat ik 's avonds sowieso weinig zal kunnen i.v.m. het rekening houden met andere mensen. Voor de rest heb ik zoiets van, we zien wel hoe het loopt. Het lijkt me een hele toffe game en hij zal ongetwijfeld nog toffer zijn als je gewend bent met een bepaald clubje te spelen. Maar gamen blijft voor mij een hobby en dus geen noodzaak. Hoop dat jullie dit kunnen begrijpen :)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2008
  14. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ja tuurlijk. het is voor de lol :b: ik kan ook lang niet altijd..
    die battle of the bands lijkt me trouwens geweldig :D als er ook nog een tournament mode komt, is het helemaal goed :+
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke cool :b:

    Nja ik heb de game helaas nog steeds niet. Kan nu sowieso even een paar dagen niks i.v.m. die klote verbouwing. En dan zul je natuurlijk altijd zien dat er morgen ineens een pakje op de deurmat ploft met daarin GHWT :mad: Dus met de 'voorsprong' zal het wel meevallen ;)

    EDIT : I hate it when I'm right :emo:
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  16. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand van jullie hem al? dan kunnen we al wat gaan rocken :D
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu al anderhalve week....maar mijn 360 is dood. Dus helaas.
     
  18. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    aah kutjeknetter :mad:
     
  19. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Nemmii wat is je gamertag?
     
  20. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al in me lijst , de rest ook trouwens.
    Ik krijg de full bundle donderdag. Stomme leveringsproblemen:'-(

    Ohja en mijn xbox leeft.
     

Deel Deze Pagina