1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Band Hero

Discussie in 'Algemeen' gestart door mattiejj, 10 aug 2009.

  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Haha wat zie ik nu? Een achievement van 490G? Geweldig! :cool:
     
  2. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm denk dat ik Band Hero in dezer dagen toch maar een keer haal :cool:.
    Setlist spreekt me qua luisteren niet echt aan maar om te spelen vind ik rustige nummers gewoon veel leuker. En tot mijn verbazing vind ik dat Taylor Swift nummer zo <3
    Heb hem net ook op gitaar geFc'd :). Eerst lukte dat niet omdat ik geen hyperspeed had maar met mijn homemade hyperspeed lukte het wel :)
     
  3. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    deze week het hele pakket voor 155 euro bij bart smit, denk dat ik hem toch ff ga halen:)
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Wow, hier wordt ook nooit gereageerd, na Guitar Hero 5 mn tweede aankoop in dit genre, geweldige game, aantal leuke nummers, alhoewel bij Guitar Hero 5 de onbekende nummers me na een paar keer luisteren ook begonnen aan te spreken, dat heb ik nu nog niet.

    Net op medium "She Will Be Loved" van Maroon 5 foutloos gezongen :9

    Meestal speel ik guitar of bass op hard en dan haal ik meestal wel tussen de 90 en 98%, bij de moeilijkere nummers boven de 80 en bij de allermoeilijksten weet ik het niet, extreme gaat me echt te snel.

    Zo'n drumstel van Guitar Hero 5 lijkt me ook nog wel een keer gaaf om te hebben. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2010
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ben er gisteren eens aan begonnen. Dit is nu al de leukste 'Guitar' Hero game in jaren. :+ (en stiekem ook leuker dan Rock Band)


    filmpje niet gekozen vanwege de notechart, maar vanwege de Spice Girls :cool:

    fok de haters. Dit zijn gewoon allemaal leuke nummers om te spelen. Niet echt moeilijk (tot nu toe), maar wél leuk.
    Is nog maar zo zelden dat ik het tegenkom dat een GH/RB nummer fun is. Alle notecharts lijken op elkaar. Zo saaaai om te spelen. Of... misschien begint alle muziek op elkaar te lijken. Kan ook :p
    Vind BH iig een hele prettige afwisseling. :thumbs:

    Wat wel héél irritant is is hoe ze aangeven als je met een solo bezig bent. Er lopen dan verdorie gele lijnen over de highway (door de groene en oranje noten) wtf zeg. :mad: Eerste keer toen dat gebeurde gelijk de helft van de noten gemist.
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    De Zebrahead cover was 10x vetter geweest. Ach ja. :+

    Toch wat meer casual bedoelt dit spel.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2010
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb Guitar hero 5, band hero, en ik heb een aantal gedownloade songs van Guitar Hero 5 en van Guitar Hero World Tour voor Guitar Hero 5. Nu wil alle GH5 songs en gedownloade songs in mn Band Hero game hebben omdat GH5 bij mij niet goed meer draait. De gewone GH5 songs kan ik volgens mij via options > import songs importeren met de code die achterop het boekje van GH5 staat, klopt dat?

    En is het ook mogelijk die gedownloade GH WT en GH5 songs in Band Hero te spelen?

    Ik heb ook een code achterop het Band Hero boekje, is dat dan weer om de nummers van Band Hero in een volgende versie te importeren? Of kan ik daar al wat anders mee doen?
     

Deel Deze Pagina