1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Bandicam en lag

Discussie in 'Games' gestart door BrAsKe, 7 aug 2012.

  1. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen en heb het dus maar hier gedaan. Ik heb de volledige versie van bandicam (record programma voor de pc) en ik krijg in fifa, ac: brotherhood en skyrim lag tijdens het opnemen. Mijn pc specs:

    Asus P8Z68 Moederbord
    Intel i7 2600 3.40ghz
    Asus GTX 580 DirectU II
    16GB Coirsar DDR3 geheugen
    120GB SSD
    2x 2TB 7200 HDD
    Sony Bravia TV 52" (KDL-52LX900)

    Ik heb de instellingen in bandicam op youtube 720p staan zodat deze op zijn hoogst staan en toch heb ik last van lichte tot zware lag. En speel ik zonder bandicam, dan heb ik nergens last van. Welke instellingen moet ik hebben om op te nemen zonder lag. Ik heb al veel gezocht op google, maar die oplossingen helpen niet. Btw ik heb mijn spel instellingen altijd op 1920x1080 staan. Kan dit ook meespelen?
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik gebruik MSI Afterburner, werkt een stuk minder CPU intensief volgens mij.
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je met MSI Afterburner opnemen dan :+?
     
  4. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    @ jorrie

    Ik heb ook msi afterburner op mijn pc staan, alleen vanwege skyrim, omdat deze ander lichte stutteringen geeft. En bandicam neem ook HD op en schijnt de beste recording software voor de pc te zijn.

    @ Peter Aragorn

    Ja je kan met msi afterburner opnemen, alleen vindt ik de opnamens niet zo geweldig.
     

Deel Deze Pagina