1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Real_Guru, 27 sep 2006.

?

Zijn jullie bereid om extra geld te betalen voor een NL vertaling van een game?

1. Ja hoor, vind ik niet erg

15 stem(men)
    6,4%
  2. Nee, ik zit niet op een NL gesproken game te wachten

129 stem(men)
    55,4%
  3. Nee, stoor me er niet aan, maar ga er niet extra voor betalen

26 stem(men)
    11,2%
  4. Nee, vind een hogere prijs voor een NL vertaling onacceptabel

63 stem(men)
    27,0%
  1. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    Droom lekker verder :+_0/

2. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag ingame beelden zien zodat er al een soort band kan ontstaan :).Ik hoop zo ontzettend dat het niet te veel anderes wordt dan de vorige delen omdat ik dat ontzettend game spellen vondt.oja wordt deze banjo ook niet de eerste echte kwaliteit platformer?

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hoop gewoon op een game als Banjo Kazooie 1, daar was niks fout aan. Ik hoop dat het er grafisch heel mooi uitziet. Niet dat we Banjo met een zonnebril opkrijgen met een pistool in zijn hand. 8)

En vooral ook geen transformaties ofzo, dat Banjo word gepakt door Gruntilda en dan verandert in Dark Banjo ofzo :lol:

Laatst bewerkt: 4 apr 2008
  4. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Dat vertellen ze echt niet aan elke boer die naar hun belt_0/

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hij heeft het over info die op de site van Banjo komt te staan. Dat kan best, want die is pas online en er staat nog niets noemenswaardig op. Ik verwacht dat daar ook binnenkort meer info en screenshots op komen. En een interview met iemand van Rare. Waarom zou dat niet kunnen? Ik heb ook 2 jaar journalistiek gestudeerd. En als studentje journalistiek gaan er al vele deuren voor je open. Met de Ordina Open (tennis) mocht ik ook in het spelershome komen waar spelers als Mario Ancic, Dinara Safina, Elena Dementieva etc. rondliepen. En dan mag je ze ook interviewen. Waarom zou dat bij Rare niet kunnen? Je hebt vast Nederlanders die zo'n bedrijf vertegenwoordigen. Bij Rockstar werkt ook zo'n gozer (Onno heet die geloof ik). Hij vertelt wel niets over GTA IV, maar je kan daar wel met je vragen terecht.

6. lupaie

lupaie youtube.com/lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    Hier lees de 3r alinea...dan weet je genoeg! Tjezus, dat jij geen contacten hebt wil niet zeggen dat niemand ze heeft....boer ->
    http://rare-elite.com/blog/about

Je kunt t ook navragen bij Rare-elite.com Rarewitchproject.com perfect-dark.nl netvibes.com/rare-elite BT hives en zo nog wel wat...

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Niet om het één of ander, maar dat zegt nog steeds helemaal niks over je contacten met de developer Rare hoor. Ik geloof je best, daar niet van, maar dit bewijst niks. Als ik zou bellen met Microsoft en zeg dat ik verantwoordelijk ben voor het design van XBW en graag wat vragen wilde stellen over Halo Wars ofzo, zien ze me ook wel aankomen. ;)

Contacten leggen is inderdaad niet zo héél moeilijk meer. Gaat vrij eenvoudig eigenlijk. Via via is veel te regelen in ieder geval, mits je het een beetje handig aanpakt. Ben wel benieuwd wat voor reactie je krijgt in ieder geval. :)

8. lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    uhm...als je goed leest zie je dat ik samen met de hulp van George Kelion die laatste site gemaakt heb. Ze gebruiken hem zelfs bij Rare als startpagina! Onlangs stuurde George ook een nieuwsbrief naar alle Raresites en daar noemt hij dat ook nog eens op. Vanuit de contacten die ik met hem heb gehad bij het maken van Rare-Elite heb ik daarna ook contact gehad met hem voor die nieuwe site. Alles gewoon via de mail. Daarnaast zijn veel van Rare's medewerkers erg actief in de community en erg gemakkelijk te benaderen.

Hier is de link naar die brief, ik heb m even online gezet!
    http://www.perfect-rare.nl/forum/viewtopic.php?p=159#159

9. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij beseffen de meeste hier niet hoe goed Rare de laaste tijd met hun FanBase om gaat.

De kritiek de ze de afgelopen jaren gekregen hebben over de kwaliteit van hun games is ze niet in de koude kleren gaan zitten. ( vaak onterecht ) Rare heeft serieus veel contact met Fansites en ze geven vaak informatie weg die ze niet melden aan de grotere game sites.

Om een voorbeeld te geven. de oprichters Rare-Extreme.com waren de eerste die met concrete details rond Perfect Dark Zero aan kwamen zetten. Daarnaast houden ze de forums van de Fanbase sterk in de gaten om een beeld te krijgen van wat de Fans willen zien. Dat is waarschijnlijk ook de reden geweest om Banjo nieuw leven in te blazen.

MundoRare.com had laatst een interessant interview met de leden van Rare die aan Goldeneye gewerkt hebben. Daaruit blijkt dat het leeg lopen van Rare na de koop door Microsoft een fabeltje is waar veel Nintendo fans graag in geloven. Er zijn 4 grote namen bij Rare vertrokken, en die waren er al niet meer tijdens de productie van de originele Perfect Dark. Het Goldeneye team bleek helemaal niet te bestaan uit een team van ervaren en getalenteerde game designers, maar juist uit een groep groentjes die nog nooit aan een echte game productie hadden gewerkt. Om maar weer even wat fabeltjes de wereld uit te helpen.

Kortom, Rare is heel vriendelijk naar hun fans, hoewel ze met nieuwe projecten vaak nog hun "no comment" policy handhaven, maar ze laten vroegtijdig vaak meer los aan hun Fans dan aan de game pers.

Lupaie kletst helemaal niet uit zijn nek.

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Uhm...als je goed leest zeg ik ook gewoon dat ik je geloof. :x Marja, het schijnt wel erg bijzonder/belangrijk voor jullie te zijn als ik het zo lees.

11. lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    nah daar gaat het echt niet om, ik maakte er zelf eerst ook helemaal geen punt van. Maar ik kan er gewoon niet tegen dat er hier (niet jij) altijd mensen zijn die je woord in twijfel moeten trekken. Dat was bij de goldeneye campagne ook zo, toen geloofde ook niemand me toen ik zei dat er echt een remake was, iedereen bleef er gewoon op hameren dat de beelden fake waren....

Laatst bewerkt: 5 apr 2008
  12. lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    maar goed...terug ontopic! Rare schemerde op een aantal dagen terug 5 theorien door. 1 van de 5 zou een element van de echte game zijn...welke denken jullie?

Rumour One:
    Banjo and Grunty team up against a new threat, falling in love in the process. Sexy post-transformation Grunty makes a return and proves irresistible to our heroic bear, much to Kazooie's disgust. Can the mismatched trio defeat their fire-breathing foe?
    Rumour Two:
    Kazooie is abducted by aliens and Banjo heads out to search the cosmos. Partway through his low-gravity exploits, he discovers who's taken her... and it's a familiar face from the Rare archives who has been 'turned to the green side' by Grunty.

Rumour Three:
    Banjo and Kazooie travel back through time in pursuit of the witch's giant T.I.T. Grunty drives her Time Interfering Truck back to before the bear and bird met. The duo must reintroduce themselves and relearn everything they know in a completely new way!

Rumour Four:
    Banjo comes out of retirement to stop his home being redeveloped into tower blocks and malls. To end the struggle, a capricious higher power engineers a bear/witch showdown through worlds of the imagination – with Spiral Mountain's ownership deeds going to the victor.

Rumour Five:
    War comes to Spiral Mountain, and Banjo becomes a reluctant leader. Ever seen a Jinjo Tank? Or Grunty's Grappling Grenadier Grunts? You will when you take on our innovative RTS-platformer hybrid campaign.

13. XI Jptje NL XI

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit spel het vertouwen in de kwaliteit van Rare erg op de proef steld.Tuurlijk PDZ en Kameo waren goede spellen,maar niet zo 1 als we die van Rare gewend zijn.Ik kan niet wachten op de eerste beelden.

14. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Naar mijn mening is zogenaamde kwaliteit van de oude Rare gewoon een stukje nostalgie die mensen niet los kunnen laten. Perfect Dark Zero was geen waardig vervolg op de originele PD, maar het was zeker een van de beste launch titels voor de 360. Viva Pinata was naar mijn mening een echte Rare game zoals we die kennen.

En dan nog over het niet willen geloven dat sommige fans direct contact met Rare hebben. Dat is gewoon heel normaal op het internet.

Toen Sonic Unleashed uitlekte waren er ook talloze mensen die maar bleven volhouden dat de beelden fake waren, er waren zelf mensen die beweerde dat de achtergronden van de CGI plaatjes uit LEGO Star Wars waren gebruikt , terwijl er duidelijk echte gameplay beelden waren. Sega had notabene de titel al een maand daarvoor geregistreerd. Nu de titel officieel is aangekondigd hoor je die mensen ineens niet meer. Volgens mij schamen ze zich een beetje :p

Laatst bewerkt: 6 apr 2008
  15. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk optie 3. Wacht ik bel ze even. HMM nemen niet op=( Wacht ik mail ze even. Ja hoor antwoord: het word optie 3!:+

16. lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    lol...:) Jip ik denk ook 3

17. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, er is ook al wat concept art "uitgelekt" die het 3e plot suggereren. ;)

18. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en ze hadden het ook over nieuwe gamplay elementen dus misschien bestuur je nu banjo en kazooie wel apart van elkaar

19. XI Jptje NL XI

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Gameplay elementen zijn altijd goed,maar waar ik bang voor ben is dat de sfeer,kwaliteit en gewoon de ''Good Feeling'' van een spel verloren gaat.Ik blijf echt hopen dat er niet teveel verandert,want ik snap niet waarom dat ze nu alles om willen gooien,terwijl de vorige delen prima speelbaar waren.

20. lupaie

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina