Jij bedoeld zeker deze beestjes volgens mij heten ze Jinjos. Ik hoop ook dat die beestjes erin zitten
Als de trailer representatief is voor de volledige game dan laat ik deze game liggen... En om dan te bedenken dat Banjo Kazooie m'n favoriete game allertijden is. Godverdomme wat een enorme teleurstelling zeg.
Iemand de Debut trailer al gezien? Ziet er best wel grappig uit. Op een gegeven moment zie je dat ze een Statue van Mario neerschieten...
Volgens mij mag ik dat hier niet noemen op het forum... Maar als je op google zoekt naar banjo & Kazooie debut trailer vindt je hem vast wel
Beetje twijfelgevoel na de trailer. Het ziet er leuk uit dat wel. Maar misschien toch wat te veel voertuigen en te veel actie. Vind die actie niet echt bij Banjo en Kazooie horen. Zolang er genoeg platform elementen erin zitten zal ik me er wel mee vermaken. Einde was wel funny toen ze die standbeeld van Mario kapot maakte.
Dat is zeker wel puur, want in principe hoefde je die niet te spelen om hem uit te spelen, aangezien het 'bonus'levels waren.
Heb inmiddels de beelden gezien. Veel te veel nadruk op de voertuigen en niet op het platform element. Lijkt erop dat Rare weer een franchise heeft weten te verkloten, voor mij persoonlijk in ieder geval wel. Daarnaast vind ik de game er verder niet tof uitzien en vind hem niet ok. De veel te grote nadruk en aanwezigheid van de voertuigen verkloten voor mij de game.
Jah, die trailer is echt niks. Met shooters houd ik op zich wel van voertuigen. Maar nu hoopte ik op een echte platformer. Wel teleurstellend. Er komen maar geen goede platformers uit, alleen Kameo. Ik kijk in ieder geval niet meer uit naar de nieuwe Banjo
http://msxbxnm.vo.llnwd.net/d1/inside_xbox/en-gb/2008/05/rare_ep1cut2.wmv deze film laat veel meer zien, ingame footage, uitleg en muziek
Had ik al gezien, maar ik vind er niet zo gek veel anders beeldmateriaal inzitten. Alleen andere voertuigen......
had ik ook wel bij het zien van de eerste trailer maar als je eenmaal deze hebt gezien: http://msxbxnm.vo.llnwd.net/d1/inside_xbox/en-gb/2008/05/rare_ep1cut2.wmv en wat previews hebt gelezen dan prikkeld het toch wel weer een beetje
ik vind het er eigenlijk wel leuk eruit zien. Moet nog wel wat meer lezen over hoe het speelt. Maar om het nu gelijk af te kraken omdat het geen 100% platformer is, is te makkelijk. Sterker nog, juist goed toch dat ze proberen iets nieuws te doen?
Echt supertoffe beelden. Zelf je voertuigen maken en hiermee naar andere eilanden reizen. Super Laat maar komen deze game\o/\o/\o/
ze hadden van mij iets rustige kleuren mogen gebruiken.. vind het teveel naar het te zoete neigen... zoas kameo edit: de game ziet er vet.. uit .. zag net het filmpje... alleen de stijl van de voertuigen vind ik minder.. vooral dat witte randje om de onderdelen heen stoort me mateloos..