Toen kon je het niet apart instellen. Om het op Engels te krijgen moest je de Regio van je X360 veranderen
nederlands....... waarom?!!? als je het maar kan instellen... niet zoals viva pinata... had meer gehoopt op een meer traditionele BK zoals op de n64, maar dit word ook wel geinig.. i guesssssss
das waar.. nu ik erover nadenk... volgens mij praat niemand, je hoort alleen maar gemompel, maar goed, dan heb ik het over de ondertiteling, die moet wel engels zijn ik heb niet jaren gegamed en daardoor engels geleerd om met banjio kazooie 3 slechte vertaling te lezen
Na Viva Piñata heb ik wel geleerd niet te vlug te oordelen. Zijn genoeg grote verrassingen geweest de afgelopen jaren. Vind het een grotere fout om de game nu al helemaal af te schrijven.
Ik schrijf het niet af. Ik zeg alleen waarom ze voertuigen zouden toevoegen, wanneer het al een brilliante platformer is?
Misschien om meer gameplay waarde toe te voegen? Mij lijkt het wel een leuke game, I (L) rare Te goeie humor hebben hun
Nieuws: Leer meer over de nieuwe Banjo Het was even schrikken toen de eerste beelden van Banjo-Kazooie: Nuts and Bolts naar buiten kwamen, en eerlijk gezegd is deze schrik nog niet erg afgenomen. Het spel gooit een groot deel van de bekende elementen overboord en vervangt deze met voertuigen. In een interview met Gregg Mayles, de man van Rare die al sinds het eerste deel betrokken is bij de reeks, meer over deze nieuwe versie. - Ondanks de overstap van Nintendo naar Microsoft is er geen verandering gekomen in de denkwijze over Banjo. Ook het multiplayer element van de game is niets nieuws, ze hadden het al gepland voor Banjo-Tooie, maar deze kon destijds geen doorgang vinden. - Mayles geeft aan dat de reacties op de game hem meegevallen zijn, ze hadden verwacht dat veel mensen zouden roepen dat dit niets meer met Banjo te maken heeft, maar dat is niet het geval. [Wij vragen ons af welke mensen Mayles dan gesproken heeft - Red.] Het doel van de nieuwe game was niet om spelers een vaste weg te kiezen die de ontwikkelaar bedacht had, maar om de spelers zelf creatief bezig te laten zien. Door deze keuze hebben de spelers meer vrijheid. - Banjo gamers van het eerste uur zullen in het begin waarschijnlijk niet blij zijn met de veranderingen, toch hoopt het team dat deze gamers al na korte tijd in zullen zien dat het weliswaar anders, maar toch leuk is. - De humor en de karakteristieken stemgeluiden uit het eerste deel zullen bewaard blijven, Chris Sutherland (hoofdprogrammeur van het eerste deel) spreekt bijvoorbeeld de stem in van Banjo. - Mayles was te spreken over Super Mario Galaxy en speelt de game nog steeds in zijn vrije tijd. Toch is Banjo zeker geen identieke game, zo benadert hun eigen game bepaalde zaken op een andere manier. - Hoewel de eerste Banjo delen veel gameplay met zich meebrachten als we kijken naar het aantal speluren geeft Mayles aan dat mensen tegenwoordig niet meer zitten te wachten op dit soort lange games. Het punt waarbij spelers blij zijn met een game wordt eerder bereikt dan vroeger, spelers moeten dan ook niet gedwongen worden om lang door te blijven spelen. Als iemand een game voor twintig of dertig uur wil spelen is dit prima, het moet echter niet het uitgangspunt zijn. Het spel zal door al het bovenstaande uit te spelen zijn door de hoognodige onderdelen te verzamelen en zo op het einde van de game af te gaan, gamers die graag meer tijd in de game door willen brengen kunnen meerdere onderdelen verzamelen en de uitdagingen aan gaan. Wanneer je dit laatste doet kun je de verzamelde onderdelen ook in de multiplayer gebruiken terwijl anderen deze nog niet hebben. - De keuze voor een nieuwe inslag is gemaakt omdat ze niet simpelweg een zelfde Banjo wilden maken die er grafisch beter uit ziet. Dit zou nieuwe gamers niet aanspreken en daarom gooien ze het over een andere boeg. - De muzieknoten die we al kennen uit de vorige delen worden gebruikt als betaalmiddel voor extra voertuigonderdelen of zelfs complete voertuigen. Ook hiervoor geldt echter: als je geen zin hebt om deze te verzamelen, dan is er niemand die het je verplicht. - Terugkijkend hadden ze het tweede Banjo deel graag wat meer aangepast, nu was het meer een game die dezelfde richting insloeg als het eerste deel. Met het derde deel trachten ze een frisse richting in te slaan. - De E3 trailer van vorig jaar, de trailer die de game als eerste liet zien, had nog niets te maken met de game op het gebied van content. Een voertuig in deze trailer verwerken had geen nut gehad, simpelweg omdat zo'n design nog niets zou zeggen over de game zelf. - Het spel gaat zeker dit jaar uit komen, of dit gepaard gaat met een Xbox Live demo is echter nog niet bekend. - Het moeilijkste ontwikkelgedeelte is al afgewerkt, te weten de creatie van een voertuig en deze door een level te laten bewegen. Het is nu een kwestie van de content in de game verwerken.
Toch is die koepel enigste waar je in zit? dan lijkt de game me zelfs klein en erg beperkt...en ik mis idd dan wel de ouwe speel elementen...ik vind dat auto's bouwen leuk als een extra, niet als main. En ik wil meteen gepakt worden door een spel niet een paar uur later!
De vorige delen heb ik gelijk bij de release gekocht maar bij deze probeer ik eerst de demo als die komt en anders leen ik het spel wel van iemand.
Ik ben nog nooit zo teleurgesteld. Hoe is het toch mogelijk dat Rare na zoveel jaren zo'n leuke platformer kan verneuken is mij een groot raadsel en dat allemaal onder het motto vernieuwend wat het volgens mij niet is. Ik ben hier echt ziek van en ik koop dit dus niet, Rare is wat mij betreft hartstikke dood. Alles wat ik en vele fans leuk vonden is er uit gehaald. Bravo Rare.
Heb je het al gespeeld dan? Zo jammer al die negatieve reacties. Ik vind dat je juist elke ontwikkelaar moet waarderen die iets nieuws probeert.
Dat vind ik ook Pacboyslim, maar het toffe aan Banjo games is gewoon dat platform gedoe. EN nu gaat daar een hoop van weg. geen kazooie moves meer maar in plaats van dat voertuigen!? Ik wil kunnen springen klauteren zwemmen en rennen. niet een kapitein of chauffeur spelen.
Ben nu bezig met het spelen van de originele Banjo Kazooie (nog nooit gespeeld ), en daarna zal Tooie ook wel volgen. Ik kan me de zorgen van sommigen hier best wel indenken, aangezien deel 1 echt supergaaf is, maar vooralsnog heb ik vertrouwen in Rare, en denk ik dat het nieuwe spel ook vet wordt. We zullen zien...