Yeah, Zo chil weer een mooie game van rare op de 360 edit: lol in die trailer hoor je het muziekje van wario
Als je die trailer ziet, dan lijkt het erop dat het hetzelfde 'avontuur' is als bij de N64 versie. Wel grappig, ik heb Banjo Kazooie ook op de N64 gespeeld, leuk spel.
Ik maakte toch wel een klein sprongetje toen ik dit las! Vroeger (net als vele andere hier) Banjo Kazooie helemaal grijs gespeeld!
Banjo Kazooie vond ik wel een redelijke N64 game. Op de 360 hoop ik dat er zeker wel een goed spel word. Alleen ligt het aan mij of hebben ze hoofdpersonen (de beer en vogel) amper van een upgrade voorzien (lees: nieuwe uniform enz....) ?
Ik denk dat het een remake is zodat degene die het spel niet hebben gespeeld even kunnen proeven aan een klassieke 3D game. Wel een slimme zet als het zo is omdat Banjo Kazooie en Banjo Tooie geweldige games zijn. En ik heb de trailer maar 1x gezien en er staat Banjo Kazooie (dacht ik), anders had het spel wel Banjo Treeïe geheten (einde deel 2 ). Btw, ik vind de "next-gen" banjo niet echt geweldig uitzien evenals Kazooie, het lijkt echt op een soort port op een nieuwe engine ofzo.
Kazooie kwam idd beetje vreemd op me over, maar het is dan ook wel al een tijd geleden Maja we zullen wel zien.
Bij mijn Game Videos heet het spel Banjo Kazui, dus misschien een nieuw deel wat me ook logischer lijkt. Niet dat ik daar wakker van lig, want ik heb die reeks bijna niet gespeeld. Ik heb ze alleen een keertje gehuurd voor de N64
Die ouwe banjo was veel bruter en mooier in mijn ogen. In de nieuwe versie is hij zo stevig (gezicht) en vind ik hem er niet helemaal zo tof uitzien. Die van vroeger op de N64 blijft gewoon..De Banjo
ja idd dat vind ik ook maar dit was volgens mij gewoon een pre renderd filmpje en de game is nog lang niet af.. dus wie weet =) er zal nog wel het een en andere veranderen
Kijk maar hoe vaak het uiterlijk van Kameo is veranderd door de loop der jaren. Die zag er ook anders uit dan nu in de definitieve versie. Dus daar zal denk wel verandering in komen. Niet dat het van mij hoeft ofzow. Kazooie vond ik nog steeds ouderwets tof, maar Banjo was een tikkie anders
Banjo de Beer en Kazooie de Vogel Is die skelet er trouwens ook weer? Wil een wasmachine worden!!! \o/
Mumbo Jumbo roelde \o/ Ik ben wel benieuwd naar de transformaties, in de vorige 2 delen waren ze erg leuk. Ja maar Kameo was wel 5 jaar in ontwikkeling, eerst N64 -> GC -> Xbox -> X360. Dan veranderd het uiterlijk wel.
Ik vind de nieuwe Banjo niet zo mooi eerlijk gezegd, en ook Kazooie is niet echt fantastisch. Maarja, hopelijk zijn ze ingame leuker, die kuif van Banjo moet ook weg.