Ik zei een aantal pagina's terug al dat wij nooit de game voor 40 euro zullen krijgen, in de USA kan het allemaal maar en hier mogen wij er flink voor betalen. Dat het met de talen te maken heeft is bullshit, waarom zijn de FIFA games dan niet 100 euro aangezien daar zelfs in gesproken wordt? Ik wist niet dat de Nederlandse taal zo duur was
Grabbel hem wel ooit's uit de koopjes bak, er komen zat games uit rond die tijd zo te zien. Je betaalt dus gewoon om genaait te worden, kun je beter rondje wallen doen ofzo.
Meh, dan maar uit Nederland halen... nu er engels ook inzit, lijkt me wel lol wanneer ik het spel voor de 2e keer uit ga spelen in het Nederlands voor de lulz
Banjo-Kazooie en perfect dark hebben wij toendertijd idd helemaal blauw gespeeld op de N64! Single player Banjo, en Multiplayer Perfect Dark was meesterlijk. Rare heeft deze kunstjes nadien eigenlijk nooit meer herhaald! Hopenlijk met Nuts&boilts weer! Afwachten maar.........
Grafisch is het zeker mooi, jammer van de voertuigen. Ik hoop toch nog dat Rare weer een typische platformer gaat maken. Zelf hoop ik dan op een nieuwe Conker of een nieuwe Kameo.
Was die mol niet de pijp uit gegaan in deel 2?? Toen was ie toch zo'n spook? Alweer een poosje geleden maar dat weet ik nog wel
+ Mooi logo + Mooie cover + Mooie Pics - ik moet nog wennen aan Banjo's uiterlijk.. + Klungo zit er weer in!! is het nog steeds a good guy? - is Grunty weer een robot?? Dit is me 1000ste post!!! zorgvuldig in dit topic omdat dit de opvolger wordt op de beste game ooit: Banjo Tooie
wow dat zou echt vet zijn!! al vond ik banjo kazooie niet gewelig, de mumbo is daar lame, tooie was vet en de advance versie was ook poep..