1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Real_Guru, 27 sep 2006.

?

Zijn jullie bereid om extra geld te betalen voor een NL vertaling van een game?

1. Ja hoor, vind ik niet erg

15 stem(men)
    6,4%
  2. Nee, ik zit niet op een NL gesproken game te wachten

129 stem(men)
    55,4%
  3. Nee, stoor me er niet aan, maar ga er niet extra voor betalen

26 stem(men)
    11,2%
  4. Nee, vind een hogere prijs voor een NL vertaling onacceptabel

63 stem(men)
    27,0%
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jaaaaaaa _O_

2. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt deze game nou nederlands gesproken :confused: want ik heb daar niet echt zin in...

3. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is een optie. je kan dus ook gewoon voor het engels gaan.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Geen enkele X360 game is alleen in het Nederlands.

5. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    en daarbij hoeveel word er gepraten? of is het ook nederlands gemompel?8):+

6. Aftermath

Aftermath .

Leuk Bevonden:
    0
    Demo staat online :)

Content: Banjo Kazooie N&B Demo
    Price: Free
    Availability: All Xbox LIVE regions
    Dash Text: [ESRB: E10+ (Everyone 10+) CARTOON VIOLENCE,COMIC MISCHIEF] Build awe-inspiring vehicles and tackle the Jiggy challenges in any way you see fit! Show your creations off over Xbox LIVE.
    Size: 1.07 GB

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    \o/\o/ dit zijn de beste topic kicks _O_,, straks ff checken in m'n pauze \o/

8. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wow totaal onverwachts dit...snel ff tjecken!!!

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb nog geen drol uitgevoerd in de demo, maar ik vind het ontzettend leuk _O_
    Tot nu toe zit ik alleen tegen krabben aan te meppen, en walvissen uit het water te slepen. :+

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Aarg ik wil ook deze demo downloaden, waarom moet mijn xboxje nu in duitsland zitten :mad:. Vertel er is wat meer over Dulle? Is het netzoals de vorige delen op de N64 :eek:?

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind er niet veel aan, het haalt bij lange na niet het niveau van de N64 versies.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    onderbouw eens?

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het ziet er allemaal wel mooi en kleurrijk uit. In de demo kom je terecht in Banjoland, er is ook veel te doen. Het heeft ook nog gewoon de Banjo sfeer. Dus als je de eerdere Banjo spellen kon waarderen, dan vind je dit waarschijnlijk ook goed te doen. Maar ik vind gewoon dat het spel teveel leunt op de voertuigen, dat vind ik gewoon niet tof. Als je daarmee geen problemen hebt, dan heb je denk wel te maken met een voor jou leuk spel. Maar het echte pure platformen zoals in de N64 versies is wel een beetje weg. Je moet gewoon erg veel doen met je voertuig. Dat vind ik niet boeiend om te doen en het stuurt ook niet allemaal even soepel. Het is dus echt een persoonlijk gevoel bij mezelf, want op basis van de demo denk ik wel dat het spel redelijk goede cijfers gaat scoren. Een spel als dit is er namelijk niet op de 360. Al bekruipt me het gevoel dat de doelgroep iets jonger ligt dan bij de eerdere Banjo delen. Het lijkt allemaal iets meer kinderachtiger, maar misschien komt dat omdat ik nu zelf ook wat ouder ben geworden sinds de laatste Banjo ;)

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vind hem geweldig, heb alleen maar rond gelopen. Sfeer van de oude Banjo Games zit er goed in en hij ziet er echt tof uit. Enigste is dat op sommige momenten de camera een beetje te ver van je vandaan is. Voor de rest leuk, heb hem al bij Gamehubs besteld. :D

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal dan ook maar even mijn mening over dit spel geven volgens de traditionele invalshoeken op basis van een uur in de demo.

Audiovisueel
    Wat ziet het oog? Een kleurrijke game met mooi afgewerkte personages, gebouwen en goede vergezichten. Je begint in een stad maar kan al snel naar de eerste wereld gaan. Meteen bij het begin geniet je van de banjo sfeer, de jigsaws, grunty en de beidehante vogel! En de muziek is ook erg leuk, de muziek dat je hoort is een complilatie van muziek van de vorige banjo games. Ik herkende het kerstmuziekje, het main theme en het rusty bay muziekje. Heerlijk!

Gameplay, inhoudelijke spel elementen
    Hierbij geef ik Supremacy deels gelijk, de rol van de voertuigen is erg groot. Bij het begin moet je er meteen één maken en in het eerste echte level zie je dat alles zo groot is dat je ook een voertuig moet gebruiken. Zelf heb ik hier geen problemen mee, en het lijkt me dan ook leuk om verschillende voertuigen te maken. De game is echt een vrolijke-happy-happy-humor-fun game. Een andere omschrijving weet ik er niet voor, je loopt wat rond, verzameld wat en je knutselt wat.

Conclusie
    Het is een game voor de fans van de game, maar vooral één voor degene die de serie al kennen en het leuk vinden om gewoon wat lol te hebben door het verzamelen van verschillende objecten. Als je de serie niet kent doe je er sowieso goed aan om de demo te checken en als je de serie wel kent dan moet je er rekening mee houden dat je eigenlijk ook de demo moet checken. Ik heb nog niet echt platform elementen gezien, en er zijn al zoveel goede games in deze periode.

Omdat ik zelf al Farcry 2 heb gekocht , Fable 2 binnen een week of 2 op de huismat ploft en Gears of War 2 binnenkort gehaald word haal ik hem nu niet. Maar boutjes en moertjes is zeker een heerlijke Rare game die nog wel eens gekocht word.

16. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Alle missies zijn met voertuigen? Zelfs voetbal. Die kar is bijna niet controleerbaar. Best irritant.

De humor is nog steeds geweldig.

2 mensen hier vinden hem geweldig terwijl ze nog geen missie hebben gespeeld. Dat lijkt me juist het belangrijkste onderdeel van de game.

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Net wat beter gespeeld, ik snapte nog geen bal wat ik moest doen. Kwam in Banjo Land, liep wat rond kwam bij die Hippo ( Zat ook in Deel 1 dacht ik ) en daar moest ik ogen beschermen, snapte er niks van. Voor de rest, camera vliegt steeds te ver naar achteren, heb liever dat ik hem gewoon dicht achter mij heb.

18. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Deze demo komt echt als gelegen; bespaart me weer €50.

19. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de demo gespeeld..

Vind het een leuke demo. Alles is erg kleurrijk, en het heeft wel de sfeer van de oudere banjo games (omgeving, muziek, personage's etc.) Het bouwen van de voertuigen is erg leuk om te doen en kan zeer uitgebreid. Maar zoals al eerder is gezegd hier, is dat je de voertuigen wel vaak gebruikt. Vind ik ook. Nadat je in de 1ste wereld komt heb je 4 opdrachten te doen. alle 4 (helaas) met voertuigen. Het haalt wel een beetje de old skool platform elementen weg zoals je gewend zou zijn uit eerder banjo games.
    Het blijft wel leuk om alles te verzamelen, jinjo's, onderdelen voor je voertuig en jiggys.

Ik weet niet zeker of ik m ga halen, iig niet op de release. komt ook omdat er andere games zijn die me op het moment meer aanspreken. Op het moment haal ik alleen nog de arcade game.

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik begin toch wel meer te twijfelen als ik de demo speel, het is wel leuk maar ik heb toch liever platform eigenlijk. Tevens vind ik de camera gewoon te ver van Banjo, in de demo kan ik hem niet veranderen dus denk in de game ook niet.

Heb hem toch al besteld bij Gamehubs, is maar 35 euro. Ik speel hem gewoon en mocht ik hem niks vinden/klaar mee zijn dan ruil ik hem via de bazaar om met Fallout 3. :cool:

Deel Deze Pagina