1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Real_Guru, 27 sep 2006.

?

Zijn jullie bereid om extra geld te betalen voor een NL vertaling van een game?

1. Ja hoor, vind ik niet erg

15 stem(men)
    6,4%
  2. Nee, ik zit niet op een NL gesproken game te wachten

129 stem(men)
    55,4%
  3. Nee, stoor me er niet aan, maar ga er niet extra voor betalen

26 stem(men)
    11,2%
  4. Nee, vind een hogere prijs voor een NL vertaling onacceptabel

63 stem(men)
    27,0%
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Oud misschien maar misschien wel een grote tv.
    Heb maar een 55 cm tv :mad:.

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Als je de game pre-orderd bij www.xboxhome.nl of bij www.12game.com krijg je gratis een code om Banjo Kazooie Classic te downloaden na 26 November!

3. zaangamer

zaangamer Guest

bij bart smit en dimensionplus.nl ook.

Vond de demo zwaar tegen vallen. Ga Banjo Arcade wel los kopen en dan in maart als Nuts en Bolts in de winkel is afgeprijsd probeer ik het misschien weer.

Ook ik had last van het lettertype en ik speel op een 46 inch fullHDtv dus het is echt gewoon een klotefont die ze daarvoor gebruikt hebben. Daarnaast heb ik gewoon te weinig creativiteit om leuke voertuigen in elkaar te zetten en dat is nou juist de hele opzet van het spel. Ach ja,kan in ieder geval Banjo 1 & 2 eindelijk uitspelen :thumbs:

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet als hij op XBLA zou komen ;) En verder is de gameplay uit die game nooit ge-evenaard geweest (op Perfect Dark na)...

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Order bij consoleshop geannuleerd.
    XBLA versie direct kopen en uitspelen en dan na december (invoerrechten gedoe) bij GH of zo bestellen.

6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed, maar ik zit niet op nederlandse tekst te wachen. Ook al is het alleen maar tekst.

Kan ik het dan als nog op engels zetten?

Edit: had het even gegoogled, en het is dus een optie. Wel vreemd dat amerikanen maar 40 dollar ervoor betalen en wij gewoon full price:mad:

Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren met een maat de demo gedaan van 00.00 tot 06.00. Als je eenmaal leuke voertuigen hebt gemaakt is het nog 10 keer zo leuk om ze online te testen. Dit spel wordt naar mate je het meer speelt steeds verslavender ^_^

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik was heel skeptisch t.o.v het nieuwe voertuigen systeem. Vandaag eventjes een uurtje of 2 gespendeerd aan de demo en moet zeggen dat hij toch erg leuk is. Jammer dat de oude moves er niet in zitten en je ( in de demo ) de oude Banjo lokatie niet kan bezoeken.

Het lijkt me fantastisch om op de 360 in Spiral Mountain rond te lopen. Dat voertuigen maken is trouwens wel gaaf... ging bijna voor gaas toen ik Clanker ( metalen haai ) moest redden maar hij is oh-zo-grappig. Droge humor.

De nadruk ligt dan wel meer op het maken van nieuwe machines. Heb de Multiplayer nog niet geprobeerd, is dit wat? Kan iemand daar misschien een korte "review" van maken?

Ben al stukken positiever over Banjo-Kazooie N&B. Deze game ga ik zeker wel halen maar niet op de dag van de release. Eerst even de reviews van XBW en IGN afwachten.

9. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat ik me nou afvraag. Kan je niet per level bekijken hoeveel muziek nootjes je al hebt verzameld en hoeveel er (in dat level) in totaal zijn? Ik weet dat je het kan zien bij de portaal voordat je het level ingaat, maar eenmaal in het level kan je dit niet meer zien. Iemand een idee?

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een 50 inch(127cm) plasma, en ook ik vind dat lettertype behoorlijk vervelend..ik dacht eerst even dat ik gewoon moe was ofzo,maar nee...het is gewoon niet super fijn om te lezen.

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Even verder gaande op de kleine lettertype, deze waren gewoon niet te lezen, en daar kwam nog bij dat het vervormd was en te snel ging.

Ik heb ontzettend veel uren in de eerste Banjo Kazooie gegooid, en deze game zit nog wel vol met dezelfde humor, maar het gevoel is weg. Zonder het teveel te vergelijken met de oudere versies vind ik deze game niet leuk. Te weinig platformen, en teveel met die voertuigen zitten kloten. Daar komt nog bij dat de levels eruit zien als een speelhoek van een kindercreche. Erg Chaotisch allemaal.

Er zullen natuurlijk mensen zijn die juist om de eerder genoemde redenen het spel wél leuk vinden.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
  13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind verassend genoeg de voertuigen wel cool,maar ook vind ik het dan weer jammer dat de nadruk er zo erg op licht. Juist het platformen is zo tof in die game, dat moet er gewoon veel in zitten....maar helaas. Ik haal de game vast wel een keer op maar niet deze maand...ik kan het ten eerste niet eens betalen, maar ik heb er ook geen haast mee.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kweet niet, de originele Banjo-Kazooie ga ik waarschijnlijk geheid downloaden voor de XBLA. De nostalgie ! Zat vorige week de trailer daarvan te bekijken, alleen dat muziekje al werd ik gewoon weer helemaal blij van :D

Maar deze nieuwe game van Banjo....doet me helaas niets. Vraag me niet waarom maar het is gewoon zo.

16. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1up geeft een A-

17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    deze game lijkt me echt super, hoe vinden jullie de achievements btw? denken jullie dat 700gs+ een beetje makkelijk haalbaar is?

18. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het wel, alleen als je geen live gold heb moet je volgens mijn 100 tot 200 pionts aftrekken van de 1000.

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Demo gespeeld, was wel geinig..alleen snapte er allemaal geen reet van, en dat voor een game voor een wat jongere/meer casual public.
    Die letters, wtf, ik kan ze zo moeilijk lezen..denk dat de game er voor mij ook niet inkomt dus.

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    En ze gaan die tekst niet eens fixen. Ik kon het ook echt niet lezen en het gaat veel te snel voorbij. Heb ik net 1 regel gelezen, gaat die alweer verder naar het volgende tekstblok.

Deel Deze Pagina