De NTSC-U inderdaad, maar het gaat hier om de NTSC-J, waarover dit niet bekend is. Nu vraag ik me dus af of iemand al wat van Gamehubs weet, aangezien ze toch nooit op mij reageren.
Ik heb de game dus besteld bij 12Game, maar heb nog geen code ontvangen. Hebben mensen hier hem ook bij die site besteld en nog geen code binnen? Want als het goed is zou de classic al op XBL Arcade te downloaden moeten zijn met die code...
Zo te zien is banjo ntscj helaas niet regio vrij. http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-2tji.html
bij https://www.cdwow.nl kan ik banjo 2x vinden op de site 1x voor 62 euro en 1x voor 35 euro weet iemand miss wat het vershil is???
Laat dit maar zitten, ik krijg net de code via de mail . Alleen staat er wel bij dat de code pas te gebruiken is op 26 november, maar dat is toch juist niet waar, omdat pre-order code's hem nu al kunnen downloaden?
Zag het net idd ook op play-asia. Alleen vraag ik me dus af wanneer ze het aangeven bij GH, dan kan ik Prince Of Persia nemen ipv Banjo. Weet iemand waar de game met code voor Banjo arcade het goedkoopst is?
En inmiddels is Banjo uit de digitale schappen van gamehubs gegaan. Balen voor iemand , zoals ik, die m daar heeft gepre-orderd. Geen mail met uitleg , geen response op mn mailtjes, vaag hoor. Kan wel zijn dat het in 1 keer superdruk is enzo, maar een beetje slim iemand anticipeerd hier van te voren op en huurt extra krachten in. Al stuur je maar een algemene mail, met daarin excuses, en dat het allemaal wat langer duurt, of dat het niet gaat lukken, maar laat je klanten nooit zo in het donker achter. Slechte zaak.
Weinig mensen met deze game, lijkt wel... Anyway, heb m sinds vandaag en ik vind m tot nu toe echt heerlijk en geweldig. De photo mode vind ik erg leuk, heeft iemand die al geprobeerd? Dat is echt een leuke manier om screens te posten. Hier eentje van mij:
ik heb hem ook hoor (sinds afgelopen zaterdag).. en ja ik vind hem ook erg mooi en vermakelijk, maar waar is die ' photo- mode' ? die heb ik nog niet gezien.. EDIT: btw, ik heb stomme nederlandse ondertitels (bovendien staat op de kaft: banjo kazooie: boutjes en moertjes, te triest gewoon)..