Maar doe je eigenlijk nog wat met Kazooie, volgens mij kan je niks meer met hem doen. Nu ik de eerste deel op mijn 360 heb vind ik het toch erg jammer dat het niet gewoon een pure platformer is.
Kazooie is er alleen nog maar voor het oppakket van items het beledigen van andere personages. Over die nederlandse ondertitels: Gewoon je "locatie" bij systeem instellingen op UK zetten. Op die manier is het spel gewoon in het engels.
Dat Nederlands is echt te sneu. Die Locale veranderen was echt het eerste wat ik deed. Ik bedoel... Puzzelstukkies en Grompie
@Moddereter: helemaal gelijk, ik vind het echt *&$#%(*@%$(*(&$!. zal trouwens wel die locale veranderen (wist niet dat dat kon, ) btw: zoals ik al eerder zei, vind ik het spel echt heeel erg mooi (scherp, gedetailleerd): ik speel het op mijn pc monitor op 720p (heb een Philips 220XW8FB en die heeft HDMI in en S/PDIF [coaxiaal] uit) en het is zó scherp bij mij, dat mijn ogen pijn doen
Vond de demo tegenvallen, maar vind de fullgame echt ontzettend tof! Er is zo ontzettend veel te doen in de game, volgens mij ben je echt weken bezig met deze game. Grafisch is de game echt super, een van de mooiere games van dit jaar. Wel jammer dat je niet gewoon level voor level unlocked per wereld. Heb nu de eerste 3 levels van de eerste wereld helemaal gedaan, maar kan nog niet naar level 4, maar eerst in de tweede wereld nog een aantal jiggy's halen om level 4 te unlocken. Vind het altijd leuker om eerst een hele wereld uit te spelen, voordat je naar de volgende gaat. Had naar aanleiding van de demo het idee dat de voertuigen echt irritant aanwezig zouden zijn, maar het valt echt 100% mee! Vind de voertuigen heel leuk verwerkt in de levels, werkt ook heel goed. Had ik totaal niet verwacht. Banjo is de verrassing van het jaar voor mij. Was na de demo telleurgesteld, maar de fullgame is zo tof geworden!
Voor de mensen die Banjo Kazooie en Banjo Tooie vroeger kapot gespeeld hebben: Evenaart hij die games en is hij dus het geld waard?
Het is gewoon een andere game. Minder platforming meer voertuigen. Niet te veel een vergelijking met de oude games trekken en niet een betere game verwachten of iets van hetzelfde soort. Ik heb alleen de demo gespeeld van Nuts & Bolts. Die vond ik erg leuk en mooi. Zal hem zeker ook gaan kopen, de vraag is alleen wanneer. Heb wel B&K op XBLA gekocht maar die moet ik nog gaan spelen.
Twee vraagjes, je kunt in Showdown Town toch alleen maar gebruiken maken van die winkelwagen? En kun je in een wereld (bv Nutty Acres) elk willekeurig voertuig kiezen? Of kun je alleen voertuigen kiezen tijdens een missie?
In Showdown Town kun je alleen die kar gebruiken. Hij wordt wel na elke Grunty Battle uitgebreidt, oa met dingen waarmee die kar opeens over water kan varen. In de werelden kun je ieder willekeurig voertuig besturen buiten de missies. Dit doe je door op start te drukken en dan Change Vehicle te kiezen.
Een vraag aan de mensen die de Nederlandse versie hebben: hoe zijn de ondertitels (gaat er veel van de humor verloren etc.) en werkt je land op UK in te stellen nog om Engels ondertitels te krijgen nu dat NXE uit is?
De ondertitels in het Nederlands zijn kut. Puzzelstukkies ipv Jiggies is maar 1 voorbeeld. Daarnaast heet Grunty opeens Grompie. Ik vind het persoonlijk niks. Je locale op UK instellen werkt idd goed.
ja idd locale veranderen. En wanneer komt nu die patch voor grotere letters? Maar goed: Ik heb mijn versie binnen
Ik heb de game bij dimplus besteld voor 49,99. Hij is vandaag verstuurd dus hopelijk heb ik hem morgen binnen. Ik kreeg ook nog een mailtje met een code om de arcade game van Banjo Kazooie te downloaden