Was het nou wel of niet mogelijk om Banjo Kazooie-boutjes en mourtjes in engels te veranderen? ik had in de bazaar Banjo Kazooie-Nuts and Bolts gevraagd en nu stuurt iemand met Banjo Kazooie boutjes en moertjes op. voor dat nederlandse ondertiteling gedoe hoef ik de spel niet omdat het gewoon slecht is. Ik zie al dat het niet mogelijk is, met dit spel is het verschil gewoon niet leuk dus ga ik hem terugruilen. Is er iemand die Nuts and Bolts heeft en hem wilt ruilen voor Boutjes en Moertjes? anders ruil ik hem gewoon terug
Weet vrijwel zeker dat het mogelijk was. Eerst wou Rare het niet maar ergens in hier staat dat Rare het op het laatste moment wel in de game heeft gedaan.
Je moet ergens anders de settings op Engels hebben. Had ik ook met Viva Pinata. Je kunt ff rondbladeren en kijken waar die andere optie precies staat. Kan straks pas ff 360 opstarten.
Als iemand die online achievements nog moet? Wil ze zelf graag ook halen en met boosten gaat het wel snel. Add me maar als je wilt, Gamertag Tyspolir Of als je blueprints wil sharen mag dat natuurlijk ook , ben wel benieuwd naar creaties.
Überkick! Een vraagje: Kan je met je eigen creaties ook gewoon rondrijden buiten een uitdaging om. Neem aan van wel maar zie niet hoe..
dat kan alleen als in een level zit maar niet in showdown town.Als je in een level zit druk je op start en dan change vehicle
Aaah, dat beginstuk is te vet. Die dikke Banjo & Kazooie is echt awesome. En dan zie je Spiral Mountain, echt te vet. Rare had gewoon weer een platformer moeten maken. Het ziet er zo ongelofelijk tof uit, een platformer zou veel beter zijn. We hebben er al zo weinig op de 360 en een Banjo Kazooie zo als de eerste 2 zou gewoon echt te tof zijn. Maar goed, sfeer zit er in ben benieuwd hoe het verder speelt.
Tot nu toe is het wel vermakelijk, ziet er echt te tof uit, muziek is tof en de sfeer is tof. Ik moet het gewoon niet vergelijken met de eerste 2 delen. Is gewoon een soort van Lego Racer achtig iets.
Die 1e wereld is idd nog wel tof ja. Heb ik ook alles in gehaald volgens mij. Daarna ben ik gestopt omdat dat voertuigen bouwen me m'n strot uit kwam... Vind btw het echt jammer dat je eigen "rides" niet kan gebruiken in showdowntown.
Helden game, vind hem echt te tof. Gameplay, grafisch, sfeer, muziek alles is echt prachtig. Voertuigen zijn ook erg tof, niet verwacht.
Ik wil terugruilen. Nee just kidding, Deel 1 en 2 vond ik geweldig maar deze vind ik te race achtig wat niet cool is. Tevens kan je bij Fable neuken en hier niet.
Niet te veel vergelijken tussen de oude en de nieuwe gewoon. Geweldige games en een prima game. Niks mis mee. Zal hem ook zeker nog gaan kopen.
Fiiiii Mobiel Kan vliegen, kan rijden en is awesome. Zelf als ik in het water neerstort zal ik niet verdrinken want hij blijft drijven.
Ok Fii, ik heb je nu een klein weekje geven om de game te testen. Is ie nu na een week nog steeds leuk? Wil em namelijk ook kopen... Heb even genoeg van 'volwassen' games als RE5, Dead Space enz. Nu wil ik wat vrolijks.
Ligt er een beetje aan hoe intensief je het spel speelt natuurlijk, alles wordt saai als je het non-stop doet, lijkt mij. Ik vond Banjo met Dead Space de beste games van 2008, easy.