Ik game meestal wel redelijk intensief, maar dat ligt natuurlijk aan de kwaliteit van de game. Als ik intensief game is dat alleen maar een compliment voor de game. Ik denk dat ik em dan toch ga bestellen. Krijg er ook gratis een code voor de XBLA versie van Banjo erbij... Die heb ik nog nooit gespeeld, dus dat is een mooi extraatje! En ik zie dat je screens kunt maken+uploaden. Dat verlengt de speelduur voor mij ook altijd.
Heb er nu een uur of 10 opzitten en vind hem nog steeds geniaal, ik ben ook nog lang niet klaar. Je moet het gewoon los zien van de eerste 2 delen. Sfeer is echt heerlijk, grahpics echt tof en muziek is ook echt dope. Alles is gewoon erg tof en het speelt ook gewoon heerlijk. Voertuigen zijn erg tof en het is gewoon heel leuk om verschillende dingen te maken. Vind het echt iets vernieuwends, het is gewoon allemaal erg tof. Als ik de game speel dan word ik blij. Het is gewoon echt te tof, kopen Dulle. Je gaat er van houden, ik weet het zeker.
omg hoe vaak kun je tof wel niet gebruiken? Heb het spel zelf ook maar vind het niet zo heel boeiend allemaal xD
Ja, viel me ook al op. Maar goed, ik weet gewoon dat Dulle dit ook tof ( ) gaat vinden. Vliegende Hollander
Hoeveel tijd heb je wel niet in dat bootje gestoken? Ik heb em nu net ook ontvangen, maar ik zie nergens een code staan voor de gratis XBLA game... Staat die ergens goed verborgen, of moet ik toch maar eens contact opnemen met Consoleshop? Ze hadden me beloofd dat die erbij zou zitten!
Nog niet eens een minuut. Heb hem bij Humba gekocht en toen alleen die inklapbare vleugels erop geplakt + Paint job. En krijg je die code niet via de email ?
Een minuut... Dat is nog te overzien. En ik heb nog geen mail ontvangen, op de site staat ook niet aangegeven hoe ik het zal krijgen...Even een mailtje gestuurd dan maar. Dat ze niet durven te zeggen dat ik het niet krijg!
Ik had de game besteld via Xboxhome.nl, daar stond de code op de factuur vermeld. Ik weet dus niet hoe het bij consoleshop gaat.
Mailtje terug gekregen van Consoleshop incl. download code voor de XBLA game. Netjes dat ze het zo snel hebben afgehandeld. Al is het niet in de 4 uur die ze adverteren op hun site, maar goed. En tsja...Er is een fotomode, dusse...: Spoiler Mijn eigen creatie. Was niet zo een succes. Achievement Unlocked Grompie pesten Uitzicht foto's. Achievement Unlocked Random: Oh Fii, ik heb je even een herhaling van mijn crappy eerste race gestuurd. Jeweetwel, voor de achievement.
Spoiler Random nutteloze foto's Mijn Tankding 6 Motors 4 Brandstof tanks 4 Propellors 2 Spotlights 2 Eierschieters 2 Granaatschieters 2 Bitchslap armpjes 4 Dozen munitie 5 Ballonnen 6 Wielen Met ballonnen opgeblazen is ie goed te besturen: Ik probeerde rechtdoor te gaan. Mijn vliegachtig ding: Die arme koe maar eens gered: Ingame ziet het er trouwens beter uit dan op de plaatjes... Maarre...Iemand interesse in een blueprint van mijn onhandelbare tank of mijn veel te grote vliegapparaat?
Nee? Ook niet in dit even onhandelbare vehikel? Weet iemand btw of je gewoon door kan spelen nadat je de game hebt uitgespeeld? Als je Grunty/Grompie hebt verslagen dus. Of moet ik er voor zorgen dat ik alles heb gedaan voordat ik aan het 'eindgevecht' begin? Wat ik ook wel leuk vind is dat er veel minder verzamel achievements zijn. Ik had verwacht dat ik een achievement pop-up zou krijgen nadat ik alle Jinjos had bevrijd en de Minjos gevangen had gezet, maat die kwam dus niet. Nice. Hele de game is gewoon erg leuk. Een van mijn beste aankopen de laatste tijd. Nog 3 te gaan...
heb nog een vraagje, heb inmiddels een 50tal (54?) jiggies verzameld en van die TT-trophies, enkel de combatchallenges vind ik zelf enorm moeilijk, heb steeds alle parts gekocht die ik kon krijgen en nog steeds draait een combatmissie geheid op een /fail uit Ligt dat nu aan mij? ik gebruik meestal een helicopter met een paar balloons aan de zijkant eraangekleeft en wapens offc . Als er nog mensen zijn die een goed idee /concept hiervoor hebben hoor ik het graag ^^ Zal binnekort ook eens een paar plaatjes proberen uploaden heb een paar machines staan waar ik menig uur aan gewerkt hebben en zien er voor mij best cool uit ^^
Ik vind die combat challenge tegen die grote ballon irritant. Daarna ben ik ook niet meer verder gegaan met de game Dit is in mijn ogen nog steeds een van de mooiste Xbox 360 games die er is. Grafisch geweldig en voor de rest ook zwaar underrated.
Die ene draak in de lucht bedoel je. Had hem bijna, moest alleen nog een en die zat onder zijn kin. Maar hij zweefde echt lelijk door de lucht en kwam er maar niet bij. Toen ben ik boos gestopt en al een paar dagen niet meer aangeraakt. Soms is het best nog moeilijk.
Hm, best jammer nog dat het moeilijker wordt. Van de ene kant is het goed voor de uitdaging, maar aan de andere kant vond ik het juist zo lekker gaan. Heerlijk wat vrij rondtouren + crappy voertuigen maken, en zo nu en dan een uitdaging spelen. Die challenge waar je meneer Fit moet beschermen heb ik ook nog niet gehaald. Het probleem is dat mijn huidige mogelijkheden om te beschermen waardeloos zijn. Je kan totaal niet goed richten waar je granaat/ei naartoe vliegt... Ik zag gisteren wel in de MP dat je nog een nieuw wapen krijgt: een geleide raket. Die kan ook nog wel eens helpen bij challenges als deze. en: Damn, ik heb mad skillz : Are You Trophy Thomas? 40 Won 20 Xbox LIVE ranked multiplayer games in any mode TA ratio van 4.1
Die was wel kut ja, ik had hem bij mijn 2e keer net gehaald. Een klap meer en ik had geen Puzzelstukkie
Met welk voertuig heb jij het gedaan? Een eigen creatie of een van de GSM? (blech, NL vertalingen...kon ik het maar ergens op Engels zetten...)