Geen idee eigenlijk, volgens mij met mijn eigen gemaakte tank. ( Oké, hij was van Humba maar heb hem helemaal geupgrade ) Zal hem wel even naar je sturen. Oké Tanki is verzonden, heb hem nog even extra geupgrade. Moet wel lukken nu
thnx. Ben benieuwd. Ah, toch niet weer die irritante manier. Dan komt op mijn profiel te staan dat ik een Engelander ben, maar dat wil ik niet. En iedere keer van locale wisselen als ik Banjo ga spelen is ook wat veel werk. Helaas wel de enige manier.... Welke lamzak dacht dat het een goed idee was om een regulier keuzemenu weg te laten? Waarom willen ze tegenwoordig je taalkeuze persé automatisch laten gaan gebaseerd op je locale? Geef me verdorie zelf de mogelijkheid om te kiezen. Stomme Rare.
Ik heb het maar gedaan, want in het Nederlands was ie om te kotsen met de Puzzelstukkies, Grommie (ofzo) etc.
Maar ben ik de enigste of zijn die levels van Klungo's Arcade schijtmoeilijk. Ik kom niet voorbij level 2
Gisteren productief dagje. Opblaasdraak verslagen. Met mijn eigen creatie. Klungo uitgespeeld ( eindbaas) Alle noten gevonden in Showdown Town. Zonder guide! Die challenge gehaald waar je dat gouden beeld van een noot moet verdedigen tegen vliegtuigen gehaald. Met mijn eigen creatie. (edit: Ga er nog een foto van uploaden. Vond hem wel geniaal)
Cool. Was het een vliegtuig of heli waarmee je m hebt gebeat? Overigens, nu moet je Jiggillionaire! nog halen (De moeilijkste achievement in de game)
Een vliegtuig. Ik had ook op iedere lege plek een punt geplaatst zodat ik ook de draak gewoon kon rammen. Ik ben niet zo goed in het mikken met die granaat/eierschieters. Nu zullen er vast snellere en betere creaties zijn, maar ik ben al lang blij dat ik em gehaald heb. edit: De foto's dus: Spoiler Tanki: Lapjeskiller: En mijn geniale design om het standbeeld te beschermen. Opdracht was: Val aan of bescherm. Beschermen dus!
review van de DLC http://www.eurogamer.net/articles/banjo-kazooie-nuts-and-bolts-logs-lost-challenges-review
Ach, ik was het gelukkig toch niet van plan om te kopen. De game heeft al genoeg content. Er is nu trouwens ook een gratis picture pack uit van Banjo, nou ja eigenlijk van Klungo... Deze heb ik even als voorbeeldje genomen: http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/offers/022f0003-0000-4000-8000-00004d5307ed?cid=SLink
Stuur me Lapjeskiller even. Kan ik hem nog ff upgraden en dan ga ik het ook proberen. Hé Tanki ziet er anders uit bij jou. Wat aan verandert of niet ? Had allemaal toffe shit geupgrade maar kan zijn dat jij die nog niet hebt dus daarom is Tanki misschien anders bij jou.
Zal em zo even sturen. Maar kan net zo goed geluk zijn geweest dat ik het met die had gehaald hoor. Ik heb zelf niks aan Tanki veranderd. Waarom heb ik die andere toffe shit nog niet?