Dat wist ik. Act 3 of 4 krijg je de scuba-gear. Act 5 heb ik nog niet unlocked. Nu weer verder om je weer in te halen Hoe lang heb je trouwens over de Premier League achievement gedaan? Die marathon game type schijnt toch uren te duren?
Hoezo mij inhalen? Je ging toch verder met SFIV? Geen idee trouwens. Meeste games heb ik zelf gespeeld, maar na een tijdje had ik er genoeg van en heb ik de 360 gewoon zonder mijn hulp door laten ronken. Verder niet op gelet hoe lang dat allemaal duurde. edit: Modder, ik cheat niet! Ik kon er niks aan doen. Wist niet eens van het bestaan van die glitch af.
Ja, maar die eindbaas is op een hoger niveau dan de laagste paar echt zwaar onmogelijk. Die gast is evil! Ik heb trouwens nog niemand over die glitch gehoord. Misschien ben je wel uniek!
Co-sign! Are You Trophy Thomas? 40 Won 20 Xbox LIVE ranked multiplayer games in any mode TA ratio van 4.1
Die challenge gisteren toch gehaald! Wel even hardop gejuicht, en de laatste paar meters met zweterige handjes afgelegd! Lapje ook gekilld met een TT trophy tijd. Mijn noemenswaardige prestaties van gisteren: Spoiler Er waren er nog een paar mooie, maar die hadden zoveel andere mensen ook gehaald dat ik op bv. een 4000e plek terechtkwam. Tussenstand: 107 puzzelstukjes 75 TT Trophies Banjoland, Colospuzzelstukkie, Spiraalberg allemaal 100% klaar (alle puzzeldingen + trophies) Noottoestand nog 1 TT. LOGbox en Terreurding vind ik niet leuk. Mijn triomfantelijke terugkeer van Spiraalberg: Mijn nieuwe hippe jasje:
Lol, dweilen met de kraan open is een eitje, man. Ik moet alleen nog fftjes mijn voertuig uitbreiden, want hij was te smal. Jouw record zal ik wel niet halen, maar de TT Trophy is daar makkelijk.
Nee, dies niet moeilijk, maar het is hoe dan ook leuk dat ik zo hoog op de leaderboards sta. Net zoals dat freewheelen totaal niet moeilijk is, maar het staat heel leuk om in de top 50/25 te zijn. Trouwens erg jammer dat 200 onderdelen het limiet is! Anders had je soms zoveel mooiere/betere dingen kunnen bouwen. Mijn schapenkar krijgt btw 4 sterren. http://banjo-kazooie.com/showroom/default.htm?ViewType=3&SubID=7BCC9AFF140918363754
Ik heb zoveel challenges nog niet gedaan. Gisteren even die eerste twee uit het Jiggoseum gedaan, maar die Premier League achievement koste me veel te veel tijd. Wat ik me nu afvraag. Als Trophy Thomas op die manier glitched, zouden die achteruitrij over de finish etc. ook zo werken? Oh, wie is trouwens gangstaboy01? Die probeert me al tijden te adden
Helaas niet. Maar je mag het best proberen, misschien heb ik iets verkeerds gedaan. Steel Dogg. edit: Maar, maar wie heeft het nou verder al uitgespeeld? Spoiler [yt]vQ04--fB3S0[/yt] Wordt hier nou niet gehint naar een Ghoulies II? En naar een oldskool vervolg van Banjo? Wel schattig van Rare hoe onzeker ze zelf zijn over deze game, en hoe teleurgesteld ze zijn in de verkopen van Viva Piñata en Ghoulies. Ze refereren daar vaker na in de game.
Ik moet sommige scores van mij echt is verbeteren. ^^ Ik probeer nu de Jigglonaire achievement ook te halen. Gaat tot nu toe redelijk. Noottoestand, en logbox 720 al alles TT. Alleen een challenge in Terrium of Terror genaamd Hoteldeschotel (In nederlands) lukt me zelfs niet voor alleen een Jiggie.
Wat een kutchallenge! In mijn 2e/3e poging 359 gehaald, maar mijn god wat irritant... (net zoals het hele level) Hier kun je ook niet proberen je voertuig beter te maken. Of beter sturen. En het mikken werkt veel te gevoelig. Voor de Jiggilionaire achievement mag je bij maar 1 challenge niet een TT trofee halen. Dat zal deze wel worden. (als ik al zo ver kom)
Heb je 'De Beer is Los' challenge al gedaan? Colospuzzelstukkie - Act 6 Díe is pas irritant. Engelse vertaling moet je zelf even uitzoeken.
Terrium of Terror is inderdaad heel erg irritant, Logbox 720 speelde ook niet erg goed, toch vond ik dat leven best wel leuk, met alle 'easter eggs' die er in verstopt zitten. Toch blijft Banjoland het leukst bedacht.
Bij sommige challenges in Logbox vond ik het irritant dat als je ergens boven eraf viel je de challenge meteen weer opnieuw kon doen...
Die logbox vind ik sowieso een kut level, niks aan. Banjo land en die ene op de boerderij is vet! Mijn Schapenbaasje