1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Real_Guru, 27 sep 2006.

?

Zijn jullie bereid om extra geld te betalen voor een NL vertaling van een game?

1. Ja hoor, vind ik niet erg

15 stem(men)
    6,4%
  2. Nee, ik zit niet op een NL gesproken game te wachten

129 stem(men)
    55,4%
  3. Nee, stoor me er niet aan, maar ga er niet extra voor betalen

26 stem(men)
    11,2%
  4. Nee, vind een hogere prijs voor een NL vertaling onacceptabel

63 stem(men)
    27,0%
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Wat is de game leuk, vooral de voertuig editor \o/. Enigste minpunt dat ik kan zeggen is da hij wat beperkt is :+

M'n Docati Monster, maar wegens beperkingen van het spel kon ik geen monster wiel van voor zetten :mad:. Ook gaat het ding niet echt vooruit door al die "body" (van voor is het heavy), desondanks de 3 medium en 3 small motoren die er insteken (heb nog niets beters).

Ook heb ik al met andere creaties wat op beperkingen gestoten, vind het vooral jammer dat Banjo enkel rechtop kan en bv. niet kan gaan liggen.

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je in GalCiv II spacevoertuigjes gaan maken. :+

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Net eens de Quick Look bekeken van Banjo: http://www.giantbomb.com/banjo-nuts-bolts-quick-look/17-63/

Misschien haalt het meer mensen over om de game te halen. ;)

Geen flashy trailer, gewoon pure gameplay met wat commentaar van de persoon die het speelt. En hij is net als jou; hij ziet het ook allemaal voor de eerste keer.

Zit toevallig de missie in waar ik in het begin zoveel problemen mee had. :+

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Is inderdaad een rot missie, heb de missie zelfs nog niet eens gedaan (enkel geprobeerd) :+.

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Wil deze game eigenlijk toch weer een keer oppakken, alleen vond ik het voertuigen bouwen niet echt tof om te doen.
    Dus als iemand een paar handige blueprints kan sturen van verschillende voertuigen kan dat me weer motiveren om verder te gaan! :cool:

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De meeste blueprints die ik heb zijn niet de uiteindelijke versies geweest. Vergat het telkens op te slaan als het me uiteindelijk was gelukt. :+

Maar ja... Als je wilt dat iemand je blueprints stuurt moet je natuurlijk wel zeggen voor welke challenge. ;)

(ik denk dat je sowieso weinig aan die van mij hebt aangezien ik bijna overal een straalmotor op heb gezet. En om die te kunnen gebruiken moet je em toch eerst zelf unlocken)

7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoes deze game?? is het een aanrader? is het een lekkere platformer als ratchet en clank of wat moet ik me erbij voorstellen??

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Mijn xbox was kapot gegaan en garantie was op, dus dacht ik 'ik koop een xbox arcade' en zat dit spel er bij. :p

Ik heb dit spel een tijdje gevolgd en zag ook iets een over een arcade game als je dit spel hebt. Dus hoe en wat werkt dat ( als het nog werkt natuurlijk )

10. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Ik zie op muren, op best 'geheime' plekken van die tekens.. blauwe gele groene tekens. Met een vraag teken er in. Wat kan je daarmee?

En wat is die sleutel teken op het dak van de gym?

11. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Sorry dat ik steeds kick :p

maar heb een vraag, ik heb het spel al uitgespeeld,, maar heb nog steeds niet die grote wielen :p

Hoe krijg je die

12. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Heb hem net besteld bij de FRS voor 9 euro. Voor die prijs wil ik hem toch wel proberen :) Ben ook wel weer toe aan een nieuwe retail en hier zal ik wel even een tijdje mee bezig zijn, hoop ik.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hij was erg leuk hoor, zolang je het niet te veel wil vergelijken met de oude platform games.

Deel Deze Pagina