1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Real_Guru, 27 sep 2006.

?

Zijn jullie bereid om extra geld te betalen voor een NL vertaling van een game?

1. Ja hoor, vind ik niet erg

15 stem(men)
    6,4%
  2. Nee, ik zit niet op een NL gesproken game te wachten

129 stem(men)
    55,4%
  3. Nee, stoor me er niet aan, maar ga er niet extra voor betalen

26 stem(men)
    11,2%
  4. Nee, vind een hogere prijs voor een NL vertaling onacceptabel

63 stem(men)
    27,0%
  1. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het helaas niet,vind het ook wel jammer.Ik kijk vrijwel op gametrailers voor de laatste filmpjes,maar ik zie niks.Op zich jammer,maar er komen maar zat goede titels de komende tijd.Wie weet op de Tokyo Gameshow.We zullen zien.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dan denk ik eerder op de X07, Microsoft doet nooit zoveel met de Tokyo Game Show ;)

3. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is de X07?

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Eind september als ik het goed heb :)

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Can't Wait! Ik heb zo'n zin in die X07. E3 vond ik maar een beetje crap qua games.

6. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even deze thread bumpen want ikzelf vind er zo goed als geen informatie over!
    Weten jullie al iets meer? Het enigste dat ik kan vinden is een interview van één van de makers ergens in februari 2007 :confused:.

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    hope dat mumbo jumbo en die neef van die mol weer terug zijn

8. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het nergens op slaan dat ze met een teaser komen op x06 en vervolgens helemaal niks meer erover laten horen.
    Ik zou er niet raar van opkijken als de game ook helemaal niet meer komt.

9. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Dat je niets van een game hoort betekent nog niet dat 'ie er niet komt. Gears of War 2 is ook in ontwikkeling en dat is door Epic nog niet eens bevestigd.

10. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    duhh...
    Ik zeg alleen dat ik er niet raar van op zou kijken als Banjo Kazooie 360 nooit uitkomt.

11. Hero of Dragons

Hero of Dragons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het erg jammer dat er zo weinig over gezegt wordt over dit spel.Zelf kijk ik er ook enorm naar uit.Hopelijk op de Xo7 of de toky gameshow meer info.

12. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    X07 is al geweest toch in Canada!?

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Had eerst m'n hoop gezet op de E3, helemaal niks. Toen dacht ik dat het wel in Leipzig zou komen, maar helaas ook helemaal niks. Vind het wel jammer, vorig jammer maakte ze ons gek en nu helemaal niks en dan ook echt niks!

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Er kan geen eens een nieuwe trailer vanaf. Ik heb het idee dat ze bij Rare alleen Viva Pinata spellen kunnen maken, want over Kameo hebben ze ook een eeuwigheid gedaan. Ik sta er ook niet van te kijken als die helemaal niet meer komt. Met de E3 hoorde je niks, X07 ging niet door, en ik geloof er niets van dat er iets bekend wordt op de Tokyo Game Show. Microsoft laat daar nooit het achterste van hun tong zien

15. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat er met rare aan de hand is weet ik niet.
    Ik heb hetvolgende gevonden op youtube: http://youtube.com/watch?v=Y5W930LIYMU

Hij zegt erin dat viva pinata nu voor nintendo is en dat viva pinata 2 op de nintendo ds komt. :confused:
    Kan iemand mij een andere platformer aanbevelen. Ik heb jak&daxter helemaal grijs gespeeld en wil eens iets anders, maar dan voor op mijn sixbox.

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Voor platformers hoef je geen 360 te kopen, want ze zijn er niet. Ik kan alleen eigenlijk Kameo bedenken. En Tomb Raider Legend. Daarom kijk ik juist zo uit naar Banjo, want de 360 kan wel een goede platformer gebruiken. Binnenkort komt ook Tomb Raider Anniversary uit op de 360

17. Yolaxa

Yolaxa Inevitable

Leuk Bevonden:
    0
    Rare ondersteunt Viva Pinata op de 360 ook niet, want er zou een Multiplayer inzitten, die zat er dus niet in. Dus zou die met een patch komen, maar de patch is er ook nog steeds niet. Tevens extra content, die is er ook niet. Banjo & Kazooie lijkt me wel leuk. Toch heb ik liever Kameo 2

18. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat heb ik nu ook aan de hand. En eerlijk gezegd kan Tomb Raider mij niet meer zo boeien, ik zoek iets cartoony. Ze moeten toch iets ondernemen tegen de nieuwe ratchet&clank. Zoiets wil ik wel op mijn xbox \o/

19. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou nou wel is willen weten hoe het zit met dit spel.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dat wil iedereen wel, alleen is er helemaal niks meer over bekend.

Deel Deze Pagina