Ik denk het helaas niet,vind het ook wel jammer.Ik kijk vrijwel op gametrailers voor de laatste filmpjes,maar ik zie niks.Op zich jammer,maar er komen maar zat goede titels de komende tijd.Wie weet op de Tokyo Gameshow.We zullen zien.
Even deze thread bumpen want ikzelf vind er zo goed als geen informatie over! Weten jullie al iets meer? Het enigste dat ik kan vinden is een interview van één van de makers ergens in februari 2007 .
Ik vind het nergens op slaan dat ze met een teaser komen op x06 en vervolgens helemaal niks meer erover laten horen. Ik zou er niet raar van opkijken als de game ook helemaal niet meer komt.
Dat je niets van een game hoort betekent nog niet dat 'ie er niet komt. Gears of War 2 is ook in ontwikkeling en dat is door Epic nog niet eens bevestigd.
Vind het erg jammer dat er zo weinig over gezegt wordt over dit spel.Zelf kijk ik er ook enorm naar uit.Hopelijk op de Xo7 of de toky gameshow meer info.
Had eerst m'n hoop gezet op de E3, helemaal niks. Toen dacht ik dat het wel in Leipzig zou komen, maar helaas ook helemaal niks. Vind het wel jammer, vorig jammer maakte ze ons gek en nu helemaal niks en dan ook echt niks!
Er kan geen eens een nieuwe trailer vanaf. Ik heb het idee dat ze bij Rare alleen Viva Pinata spellen kunnen maken, want over Kameo hebben ze ook een eeuwigheid gedaan. Ik sta er ook niet van te kijken als die helemaal niet meer komt. Met de E3 hoorde je niks, X07 ging niet door, en ik geloof er niets van dat er iets bekend wordt op de Tokyo Game Show. Microsoft laat daar nooit het achterste van hun tong zien
Wat er met rare aan de hand is weet ik niet. Ik heb hetvolgende gevonden op youtube: http://youtube.com/watch?v=Y5W930LIYMU Hij zegt erin dat viva pinata nu voor nintendo is en dat viva pinata 2 op de nintendo ds komt. Kan iemand mij een andere platformer aanbevelen. Ik heb jak&daxter helemaal grijs gespeeld en wil eens iets anders, maar dan voor op mijn sixbox.
Voor platformers hoef je geen 360 te kopen, want ze zijn er niet. Ik kan alleen eigenlijk Kameo bedenken. En Tomb Raider Legend. Daarom kijk ik juist zo uit naar Banjo, want de 360 kan wel een goede platformer gebruiken. Binnenkort komt ook Tomb Raider Anniversary uit op de 360
Rare ondersteunt Viva Pinata op de 360 ook niet, want er zou een Multiplayer inzitten, die zat er dus niet in. Dus zou die met een patch komen, maar de patch is er ook nog steeds niet. Tevens extra content, die is er ook niet. Banjo & Kazooie lijkt me wel leuk. Toch heb ik liever Kameo 2
Ja, dat heb ik nu ook aan de hand. En eerlijk gezegd kan Tomb Raider mij niet meer zo boeien, ik zoek iets cartoony. Ze moeten toch iets ondernemen tegen de nieuwe ratchet&clank. Zoiets wil ik wel op mijn xbox \o/