1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Real_Guru, 27 sep 2006.

?

Zijn jullie bereid om extra geld te betalen voor een NL vertaling van een game?

  1. Ja hoor, vind ik niet erg

    15 stem(men)
    6,4%
  2. Nee, ik zit niet op een NL gesproken game te wachten

    129 stem(men)
    55,4%
  3. Nee, stoor me er niet aan, maar ga er niet extra voor betalen

    26 stem(men)
    11,2%
  4. Nee, vind een hogere prijs voor een NL vertaling onacceptabel

    63 stem(men)
    27,0%
  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wel Viva Pinata Party Animals waar niemand op zit te wachten, maar geen info over Banjo. Het gaat lekker met Microsoft de laatste tijd. Bungie wordt een onafhankelijke studio. Bioware is opgekocht door EA, zodat de volgende Mass Effect spellen niet meer exclusief zijn (deel 1 gaat geheid nu ook op de PS3 komen). En Rare bakt er helemaal niets meer van. Perfect Dark Zero was zeer matig, Kameo was aardig en die Viva Pinata spellen mogen ze houden van me. Zelfs met 1 screenshot zou ik al blij zijn...
     
  2. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Het gaat goed met microsoft ja!
    Bungie gaat gewoon weer doen wat het al jaren deed, wat niet uitmaakt want de halo trilogie is toch geweest. Een eventueel nieuw deel kunnen ze alsnog maken voor Microsoft.
    Maar ik geef je gelijk wat betreft Rare.. Viva Pinata heeft volgens mij nooit verkocht wat microsoft graag wou zien en toch krijgt het spel z'n eigen partygame waar niemand naar uit kijkt. Banjo Kazooie kijken duizenden, zoniet miljoenen gamers naar uit.
     
  3. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt gelijk, echt ik kan in mijn dorp al 100 mensen aanwijzen die aleen al een 360 zouden kopen mocht deze game komen,,, vorig jaar september zeiden mensen hier op xbw dat hij mischien wel in de lente 2007 zou komen, maar nu denk ik dat we blij mogen zijn als ie ergens in 2009 komt :p :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Heb Banjo & Kazooie op de N64 gespeeld en kan goed begrijpen
    dat er veel gamers op deze AAA titel zitten tewachten.
    MS zou er goed aan doen om deze game wat meer te promoten , aangezien er nog niet echt top jump&run games zijn.
     
  5. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Rare heeft aangegeven dat de game al ver genoeg af was om te tonen op de afgelopen E3 maar om bepaalde redenen hebben ze dat niet gedaan.

    De game komt in Q4 2008 uit.
     
  6. lupaie

    lupaie youtube.com/lupaie

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    ik vond dit op de rare-elite site, zoals je ziet is er in ieder geval 1 Pinata level en maakt de heks Gruntilda weer haar opwachting. Ook de vierkantige Banjo looks van de trailer van vorig jaar zijn weer weg...Nice!
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zozo, het eerste plaatje. Er valt weinig over te zeggen, had liever een in game plaatje gezien. Ik hoop dat het spel net zo kleurrijk wordt als de nieuwe Ratchet and Clank.
     
  8. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg nep.Die achtergrond is van Viva Pinata.De heks en Banjo and Kazooie zijn erop geplakt.|:-.Of niet?
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jah, nu je het zegt. Dit lijkt me ook geen officieel screenshot, maar gewoon iemand die creatief is geweest met Photoshop. Ik had dat hele Viva Pinata gebeuren niet gezien
     
  10. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het zien aan het Gras,het vogelhuisje ect.Wel jammer,heb liever een echte ingame screenshot gezien :).
     
  11. lupaie

    lupaie youtube.com/lupaie

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    mss is er echt een VP themed level in Banjo....Banjo zat toch ook in VP?! Het plaatje ziet er erg goed uit om nep te zijn...of in ieder geval goed afgewerkt.........
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2007
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.838
    Leuk Bevonden:
    860
    Niet echt netjes, Banjo is namelijk best hoekig uitgeknipt :p.
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    en die heks ziet er ook maar nep uit
     
  14. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt,en ik verwacht van RARE dat ze de kracht van de 360 voluit benutten.Wil zelfs de haartjes kunnen zien,net als bij Conker :)
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Lijkt me fake. Ik gok dat hij eind 2008 uitkomt, wanneer daarna Rare verder gaat met een nieuwe Conker voor de 360! _O_
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    (snip-snap)
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2009
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    huh dat hun zo staan komt me bekend voor van de trailer :+ Dus ja ik gok toch echt gefaked :+ En mwja zo raar is het niet dat die niet voor nintendo komt! Ik bedoel rare maakt nu ook voor Xbox360
     
  18. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    (snip)
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2009
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik weet nog goed die ene level op het strand met zo'n boot. Er lagen dacht ik toen goud stafen onder water, damn wat vond ik dat toen vet!

    Laatst nog is m'n N64 aangesloten en gespeeld, wist niet wat ik moest doen ben het meeste vergeten.
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    (snip)
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2009

Deel Deze Pagina