Nieuwe picture online ditmaal in de kerst sfeer: Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Tevens hangt er een sok met KI3. Hint dit misschien naar Killer Instinct 3? Zou erg vet zijn!
is ie officieel?? misschien is ie wel nep... en ik vond trouwens Banjo Tooie beter dan Banjo Kazooie, ik heb ze beide, ook allebij kapot gespeeld!! banjo tooie is ook mijn favoriete spel ooooit al die vette levels zoals terrydactylland,halffirepeaks, cloudcuckooland en die uber vette Witchyland met die UFO rit
Banjo Tooie heb ik nooit gespeeld alleen Kazooie, toen Tooie uitwas was ik een PS1 Freak geworden en speelde dus nooit meer op mijn N64 ^^
Werkt Rare stiekem aan Killer Instinct 3? De wat oudere games onder jullie zullen ongetwijfeld wel eens gehoord hebben van Killer Instinct. De ame was een van de populairdere vechtgams op de SNES en deed het ook erg goed in de arcade hallen. Vechters zoals Fulgore, Sabrewulf, Glacier, Cinder en de anderen spraken erg tot de verbeelding. Onlangs heeft Rare een kerstkaart uitgegeven waarop alle bekende Rare helden, Banjo en de Pinata's, te zien zijn. Opvallend is echter dat een van de sokken aan de open haard de initialen KI3 bevat, zou dit een hint zijn richting een vervolg op de populaire vechtgame?
Noo, maak nieuwe conker Nooit van Killer Instinct gehoord btw, misschien wel, maar er komt in elk geval niks in me op.
*Gamer Kwijlt en krijgt het warm op bepaalde plekken , Childhood Memory \o/:b:* God is met mij ....Killer Instinct 3
Geen twijfel aan. Toch vind ik dat het wel erg stil is wat betreft Rare de laatste tijd. Na games als Kameo, PDZ, Viva Pinãta en Party Animals is het erg stil. Misschien zijn ze hard aan het werk aan Banjo Kazooie en wie weet een andere game? Jammer dat ze geen announcement maken ofzo. Wanneer is er weer zo'n Xbox 360 festival? Zou wel leuk zijn als ze KI3 bekend maken of gameplay van Banjo Kazooie laten zien. Ik wacht af..
Zo'n 360 festival ging niet door omdat het het geld niet waard was ofzo. Anyway zie het positief ze hebben de tijd om een goeie game te maken. Straks komt er waarschijnlijk wel een dikke media-blowout ofzo. (zie ninja gaiden 2)
party animals is niet door rare gemaakt dus eigenlijk zijn ze al stil sinds viva pinata, ik verwacht dan ook dat we begin dit jaar wat van microsoft gaan horen over de titels van 2008. Ze hebben immers altijd gezegd zich eerst te richten op het najaar en dan pas op de games van 2008. Mij lijkt het dat een Banjo bij die titels zit en mischien gezien de kerstkaart ook een KI3. Verder gaan de geruchten dat ze ook nog aan een game in het perfect dark universum aan het werken zijn het is dus wachten tot microsoft uidelijkheid wil geven.
Ze moeten echt weer de tijd voor games maken eigenlijk. Perfect dark was best wel aan het einde gerushed. Viva piñata was eigenlijk weer een hele goeie typische rare game. En als ze nu ook gewoon de tijd voor Banjo nemen zit het wel goed.
Haha, vroeger Banjo Kazooie helemaal kappot gespeeld. Voor mij echt dé beste game op de N64. Alleen de eindbaas kon ik nooit verslaan, die heks boven op die toren . Hopen dat deze op de 360 komt! En dan gewoon na een jaartje voor 30 euro ofzo meepikken.