1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Banjo-Kazooie voor de Xbox 360 onthuld

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 19 feb 2006.

  1. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Tsja MS kan deze games erg goed gebruiken, aangezien er te weinig platform games waren op de xbox en ook nog van mindere kwaliteit waren in tegenstelling tot de ps2
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Het verschil is dat ze, net als Kameo en andere platformers voorheen, niet zo goed zullen verkopen. Ze zijn wel gedwongen een enorme marketingcampagne, of een dergelijke cartoon-tie-in te regelen voordat het verkoopt. Had ook makkelijk met Kameo gekunt als je het mij vraagt.

    Rare werkt aan meer van twee games hoor! Stuk meer, maar uiteraard in verschillende stadia van ontwikkeling.
     
  3. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Tsja volgens MS heeft Rare op dit moment 2 games in ontwikkeling, dus dan geloof ik hun ook.

    MS hypte de game wel erg en vergelijkte het spel met Zelda, maar Zelda is toch wel de beste game allertijden en daarmee ook een klasse apart
     
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Daar zijn de meningen over verdeeld. Rare heeft betere games op hun conto staan.

    Trouwens over het aantal games dat Rare de laatste jaren heeft gemaakt moet je misschien nog wat GBA en GBC games bijtellen zoals It's Mister Pants! :p

    Over de prestaties van Rare heb ik nog steeds de mening dat ze vermakelijke games maken en ze bovengemiddeld zijn. Niet top zoals Goldeneye bijvoorbeeld was, maar we leven ook in een hele andere tijd nu. Het is moeilijker om een echte topper te maken imo.
     
  5. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop ook op een vervolg van KILLER INSTINCT:D
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Daar heb je gelijk in Wooffa! De verwachtingen zijn anders en hun publiek is anders. Op de Xbox doen gebruikelijk de titels die het op de GameCube goed doen, of platformtitels die de Paystation groot maakte het niet erg goed. Dus als Microsoft dat publiek aan willen trekken moeten ze met meer komen dan een paar platformers die misschien bovengemiddeld zijn maar niet geweldig om dat publiek aan te trekken.

    Is echt heel ingewikkeld om te voorspellen wat de consumenten gaan kopen! Is een hele kunst. Ook marketen is een kunst en Microsoft weet dit nog niet altijd goed te doen voor hun titels. :)
     
  7. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Tsja wat jij vind interesseert mij niet zo, als ik bekende forums bezoek dan hebben ze het altijd over the legend of zelda: majora's mask dus dat zegt al genoeg

    Btw ontopic maar weer!
     
  8. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt zeker Ocarina of Time? Ik heb nog nooit van iemand gehoord die Majora's Mask de beste game ooit vond. Als ik de 'bekende' forums bezoek hebben ze het trouwens zelden over Zelda, ten minste, het krijgt niet veel meer aandacht dan andere games.

    Peter Moore had overigens vorig jaar oktober gezegd dat Rare twee games twee jaar in ontwikkeling had. Goede kans dus dat op de E3 Banjo-Kazooie al behoorlijk ver gevorderd is, misschien zelfs speelbaar.
     
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja klopt ;), was even in de war
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Beetje geïrriteerd omdat ik, net zoals jij zelf overigens, mijn mening geef? :+
    *hypocriet*

    Trouwens, ontopic gaan wordt moeilijk. In 2 à 3 jaar tijd is er nog helemaal geen info over Banjo-Kazooie vrijgegeven en dat zal de komende weken ook niet zo zijn. Misschien op E3...dan volgt er heel misschien ook een officiële aankondiging.
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Als je het nieuws wat beter in de gaten had gehouden zal Rare vlak voor de E3 de 2 games officieel gaan aankondigen.

    *nieuws in de gaten houden blijft een kunst he *
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 feb 2006
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    @Tecnomic: Kun je alsjeblieft wat vriendelijker doen? Thanks! :)

    Verder zal alleen het Ghoulies team vooralsnog volgens eigen zeggen hun project aankondigen:

    http://archief.xboxworld.nl/news/7587/

    De timing van de andere projecten en hun aankondiging is op geen manier bekend gemaakt door Rare of Microsoft.

    'Nieuws in de gaten houden is een kunst hé...' (je snapt dat dit niet leuk is om te zeggen tegen iemand hoop ik...please wees iets aardiger voor je mede-leden :))
     
  13. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Je zei zelf in het begin ook dat het bevestigd was. Bevestigd betekent officieel bekend gemaakt, anders interpreteer je het woord bevestigen verkeerd. Dus "van hetzelfde". Ik probeer écht geen ruzie met je te maken ofzo, ik ben het gewoon niet met je eens. Is toch geen reden om iemand zo persoonlijk aan te vallen?

    Het ligt waarschijnlijk ook al snel aan mijn eigenwijsheid. Ik beschouw iets vaak pas als "waar" als er echt iets hard wordt gemaakt door het bedrijf zelf. Er zijn namelijk té veel geruchten die nergens op slaan in deze industrie imho.
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Rustig aan jongens, het is niet bevestigd dat die titels uitkomen of in de maak zijn! :)
     
  15. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik verw8te dit al gezien het aantal Bajoo Kazooi Gamerpictures...
     
  16. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    inderdaad velvet..overal banjo dingetjes...ook in perfect dark..de bots hetten daar ook bij.v goggles en kazooie maar ook jago ,sabrewulf enz. dus van killer instinct
     
  17. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    persoonlijk zit ik voorlopig na die laatste 2 bagger games niet echt meer op spellen van rare te wachten. Het is mij over duidelijk geworden dat rare niet meer het bedrijf is dat verandwoordelijk was voor de beste games voor nintendo...

    miskoopje microsoft
     
  18. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    als ze hun best doen misschien wel :)

    kameo was top en pdz viel beetje tegen

    maar die games zijn wel van de n64 doorgegaan naar gamecube en van gamecube naar xbox en van xbox naar 360.?
    dus als ze nu voor de 360 van scratch af aan een banjo game maken oid dan vertrouw ik erop dat het goedkomt :)
     
  19. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat er een Banjo-Kazooie gaat komen voor de 360. Heb me destijds erg vermaakt met deel 1 op de Nintendo 64.
    De kritiek op Rare vind ik trouwens niet terecht. Kameo is echt een heel erg goed spel, weer een oude vertrouwde en sfeervolle adventure met leuke beat'm up toevoeging en lang speelbaar door de scoreattack en overige achievements.
    Ook Perfect Dark Zero is een redelijk goed spel alleen al vanwege de multiplayer met zeer veel modes waaruit je kunt kiezen. Vooral Infection vind ik erg leuk gevonden. En in alle DarkOps games zit een Counterstrike achtig systeem van geld verdienen (of verliezen) voor wapens in verwerkt. Ik ben het er wel mee eens dat de singleplayer niet goed is. Ik miste een goed verhaal, spanning, lengte en het einde vond ik slecht. Ik ben het dan ook eens met de PU die dit spel eigenlijk een apart cijfer had willen geven voor de multiplayer.
     
  20. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zeg/bedoel ik. ;) [ookal voelt iedereen wel een beetje aan dat het er ooit zal komen].
     

Deel Deze Pagina