1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Banjo-Kazooie voor de Xbox 360 onthuld

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 19 feb 2006.

  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dus niet..
    Conker en kameo zijn wereld games _O_
     
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Overdrijven is ook een vak he :)

    Conker op de xbox was gewoon matig dus met de N64 versie was je veel beter af. Kameo was zeker een goede maar dan ook niets meer(game was helaas te kort en de kwaliteit waren ook niet geweldig in de zin van dat de game al meer dan 4 jaar in ontwikkeling was)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 feb 2006
  3. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    games waren inderdaad niet van de super kwaliteit die de oude games van rare hadden. Je moet Banjo kazooie/Tooie eens spelen voor de grap en dan kameo dan zal jij waarscheinlijk ook zeggen: niet de ouderwetse rare kwaliteit.
     
  4. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favoriet op de n64 maar wel wat te kiddy voor mij
     
  5. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    niks is te kiddy...
    of wilje indruk maken op je vrienden door alleen maar gewelddadige games te spelen?
     
  6. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    bron: www.gamer.nl

    Goed nieuws! :)
     
  7. crayzico

    crayzico Non-wanker

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet heeft RARE drie studio´s een `big` en twee mediumrange studio`s.
    Wat ik me afvraag de grote studio heeft Perfectdark Zero afgemaakt waren ze toen verder gegaan met Viva Pinata of zijn zij bezig met Banjo Threeie of een ander geheim project.
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik blijft hierbij.

    Niks officieel, iedereen weet dat het komt.

    Edit op onderstaande post: Als je het weet, waarom post je het dan? Eerst in het bericht wat nog te begrijpen is en daarna nog in dezelfde post waar je "kritiek" op mij hebt wegens het herhalen van iets. ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2006
  9. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja dat weten we nou wel...

    Maar dat er een Banjo Kazooie voor de 360 komt zal me totaal niet verbazen, Rare had immers twee games in ontwikkeling waaronder Viva Pinata en heel waarschijnlijk dus deze
     

Deel Deze Pagina