Banshee"s die in bomen groeien? Dit is toch zo'n vette leugen. Ik heb alle levels op normal, heroic en legendary uitgespeeld. niks banshee's en tanks
We maken een dealtje met GreyFox, alsie niej binnen 4 dagen aan komt zetten met screens/foto's en of andere bewijzen, dan kicken we hem recht in de nuts! En dan mag ieder forum lid 1 keer voor elk level dattie op legendary heeft uitgespeeld! Dus als je dan alles hebt uitgespeeld op legendary mag je flink kicken
deze super neppe fake truuk slaat totaal nergens op: -levels in split-screen zijn NIET gemaakt om te vliegen -Je kunt niet in covenant tanks, ook niet als ze onbemand zijn en in een level staan (dat heb ik een keer uitgeprobeerd) -geen enkele boom is groot genoeg om een banshee of tank vast te houden (in split-screen) conclusie: ZET AUB EEN HEEEEEEEEEEEL GROOOOOT SLOT OP DIT ROT-TOPIC!!!!!!!!!!!!
ah joh laat m hij heeft de speciale gold versie van halo met nieuwe wapens en levels en tanks en banshees die in bomen groeien...]:- ]:- ]:- ]:-
Gooi maar GEEN slotje op dit Topic, kbedoel, alsut niet waar is, is het grappig om GreyFox af te zien gaan en als het wel waar is......dan zijn we allemaal retegelukkig
Volgens mij zijn er helemaal geen cheats voor HALO. Ik ben trouwens gister wel in "The Silent Catographer" Super Saiyin geworden het was echt vet nu had geen Banshee uit een boom meer nodig om te komen vliegen.
Ja dat heb ik ook gehad, en in assault in de controlroom kwamen de thunderbirds mij helpen! krijgen we de foto's nog Greyfox???
Groeien er bij hem nou ook al camera's in de bomen? Ik kwam gisteren trouwens de Teletubies tegen in the Library. Die gaven mij een televisiekanon en daar kon ik nucleaire ontploffing mee maken.