Barbie op de Xbox?!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Technoob, 1 jul 2003.

1. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie 't grote probleem eigenlijk niet, hoe meer diversiteit in games hoe meer xboxen er over de toonbank vliegen, hoe interessanter 't is om xbox exclusives te maken...etc...etc....

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Precies, en het kan andere doelgroepen aanboren. Ik bedoel, je hoeft toch ook niet elk spel te kopen dat in de winkels verschijnt? Dan vermijd je het toch gewoon :)

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
  4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik vind het irritant dat, als ik een spel haal, ik in de rij moet staan met allemaal kleine kinderen die óók een xbox-spel halen. Onderstreept maar weer eens het nerdy imago van het hebben van een spelcomputer IMO. Misschien moet ik maar eens overwegen om mijn XboX te verkopen en een Gamecube te halen.

5. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, ze mogen die paarden nog wel wat levendiger maken....of is 't de bedoeling dat ze er echt uitzien als barbie paarden (ze zien er zelfs bijna uit als de originele Lego paarden ;))

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zou blij zijn dat er uberhaupt kleine kinderen zijn die een xbox gekocht hebben.

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Kweet niet hoor, what's next? Hamertje tik?

8. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    naja dat kan er ook wel nog bij...

CUSTOM SOUNDTRACKS!!!! ff relaxt hard-rock luisteren onder het spelen van barbie!!!}:] }:] }:]

9. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNGGGGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEL OOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFFF DEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTHHHHHHHHH"

Klepper de klepper galop galop, vort sik huuuuu. 8)

10. SlaVesOnDope

SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

Leuk Bevonden:
    0
    Het grappige is dat al die stoere gasten het niets vinden, maar ik weet zeker dat ze stiekem een examplaar gaan kopen om vervolgens s'avonds urenlang met barbie te gaan spelen..

11. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn ge hebt me door! ik ga un LAN party houden met het spel barbie!! De hele buurt is uitgenodigd (behalve kleine meisjuhs!:p )

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    yeah right :{ Geloof je 't zelf :confused:

Verder intereseert 't me geen reet dan er een barbie game komt.. Ik ga het spel toch niet halen. Waar ik me drukker om zou maken is als ze Halo2 ofzo uitstellen. Laat er toch allemaal blije vrolijke kinder spelletjes komen voor Xbox.. Hoe groter de doelgroep hoe meer Xboxen er verkocht zullen worden.

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Is de snelheid van het galopperen van de paarden dan verbonden met de muziek? Zoja, dan haal ik dírect het spel en ik gooi ik er een dikke grindcore cd in! Gabber mag ook...:) Daar is Gabberbarbie, daar is Gabberbarbie, ze is nog sneller dan Klaus Barbie

14. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Jeez, MS doet ook alles om de xbox een groter bereik te geven... Toch denk ik nie dat dit zal werken!

15. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zeuren jullie eigenlijk.....PS1, had ook barbie games hoor. nou is de PS1 toch ook niet, niet stoer

16. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof niet dat Barbie veel (jongere) gamers zal trekken. Welke ouders gaan voor hun dochtertje zo'n dure console kopen voor een barbiegame?
    Misschien dat het gamende ouders overhaalt ofzo, maar ouders die zelf niks met games hebben zullen echt niet opeens een xbox kopen.

17. SlaVesOnDope

SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

Leuk Bevonden:
    0
    Barbie spelen op de tracks van slipknot, heerlijk.

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk inderdaad dat 1 barbiespel niet doorslaggevend zal zijn, maar als microsoft wat meer spellen kan bieden aan jongere spelers (in dit geval vooral meisjes) zal de verkoop toch wat stijgen. De meeste ouders, die nu een console willen kopen voor hun kind, kiezen meestal voor de cube vanwege de meer kindvriendelijke spellen.

19. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Maar verder zijn er toch nog geen spellen voor deze doelgroep in ontwikkeling/uit zover ik weet. Misschien een platformer zoals Munch's Oddysee, maar die zijn ook al snel te moeilijk voor de echt jonge gamers.
    Ik dacht dat microsoft de xbox eerst het imago wilde geven als een stoere console die voor de wat oudere mensen was. Ik geloof daarom niet echt dat microsoft zich opeens een andere doelgroep gaat richten. Ik denk dat dit meer een spelletje wordt zodat het kleine zusje van de grote broer/zus ook een keer op de xbox kan spelen.

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Of eindelijk een spel voor het kind van de ouders die door het vele spelen met de xbox geen tijd meer hebben voor hun kind. Nu hoeft het kind zich niet meer verwaarloost te voelen aangezien ze nu zelf kan spelen. Pa blij, Ma blij, kind blij -> mooier kan toch niet

Deel Deze Pagina