zag hem liggen in freerecord shop, geloof een goedkoop prijsje. (ben het alleen vergeten de prijs. (-_-))
weet nie meer hoeveel maar was nie zo duur, wou hem nog kopen maar deed toch maar nie, en FRS in almere stad....moet je toevallig in de buurt zijn.
Lijkt mij echt een leuk spel. Het genre spreekt mij sowieso wel aan eigenlijk. Toch is het idee van "humor en hack'n slash samengemixd tot een exotisch sausje" iets te "anders dan normaal" voor de gemiddelde gamer denk ik.
Is een goede review! Kan niet wachten totdat ik het spel in mijn xbox-lade kan duwen . Eerst nog even de prijsvraag afwachten
Goede review. Ik ben nu nog meer aan het twijfelen of ik hem meteen moet kopen. Mijn sense zegt alleen wacht even, dit spel is vast snel afgeprijsd... Oooit heb ik het orgineel op de commodore 64 wel gespeeld, begreep het nog niet zo heel erg geloof ik toen. Was ik nog een klein ventje. De review van IGN is ook goed, er komt ook weer terug dat de battles niet zo bijzonder zijn, maar dat het toch een erg goede game is.
Jup, same here. Maar ja ik zit er niet mee eigenlijk. Oke, het is jammer, klaar. Ben al blij genoeg dat xbw dit soort dingen organiseert Hm kan iemand die de game heeft/ gewonnen heeft hier een kleine "review" schrijven? Bijvoorbeeld even kort een eerste indruk etc.
ik heb hem ook gewonnen *) , ook ik ben nieuw op xboxworld maar we zullen het maar beginnersgeluk noemen
Mensen die van rpg houden, gewoon kopen. het is een mix van fable, baldurs gate en sudeki. gewoon top en droge humor. na 11 uur spelen nog steeds verkocht
Het lijkt me zeker een leuk spel, maar aangezien ik bijna niet meer op de xbox speel ga ik hem waarschijnlijk niet kopen.
Zodra hij binnen is zal ik hem spelen en vertellen wat ik ervan vind. Heeft iemand enig idee hoelang het duurt voordat de game er is, als je zo'n prijsvraag wint? Dit soort spellen speel ik al 15 jaar, vooral vroeger waren er veel van dit soort rare PC spellen. Ik hoop dat ik me hier ook weer suf kan lachen.