1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Barreta lightgun

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Machiel, 12 feb 2003.

1. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Haha ik had die duitser echt neergeslagen/geschoten, maar ik heb het wel eens gedaan met een vriend van me hij in de ene kamer met zon gun ik in de andere en knallen. Achter banken enzo verschuilen echt super vet alleen had wel 10 blauwe plekken en bloeduitstortingen want die dingen kwamen behoorlijk hard aan. :D

2. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    als je die baretta gun kan kopen in europa is het geen probleem, ik heb in totaal al 3 BB-guns (die pistolen met die gele balletjes) uit spanje, frankrijk en italie naar NL gesmokkeld.

Ik heb btw nog nooit gehad dat de douane waar in europa dan ook je auto ging checken. hooguit de achterbak dus daar moet je em dan niet leggen.

en ik heb al een baretta BB-gun die net echt is, dus voor de sier hoef ik die lightgun niet:D

3. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    en trouwens, waarom bestellen jullie dat ding niet gewoon bij die site? jij hoeft em tog niet NL in te krijgen?
    of heb ik iets gemist..... i´m sorry if so

4. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Lol ik heb ook wel een lache verhaal....
    toen ik nog op de havo zat, gingen we met de hele havo op werkweek in Tjechië.... Zo'n dude in me klas had natuurlijk gelijk zo'n ding gekocht... niet met die plastic munitie, maar met die metalen dingen.. waarbij een perslucht patroon in de gun voor het afschieten zorgt!!!!!

Naja en toen.... zaten we met een paar gasten in onze slaapkamer..... volle blikjes cola, flessen drank kwamen 1 voor 1 op een kast te staan.... het kamertje was zo'n 2 bij 3 meter ofzo... dus al die kogeltjes komen keihard terug!!!! iedereen met een kussen in de klauwen om zich te beschermen..... de volgende dag toen we weer wakker werden gingen kwamen we der achter dat die muur vol gaten zat :D dus wij er snel een grote kleren kast voor zetten:)......
    Toen gingen we met die dingen op duckies schieten vanuit een raam:D......... Ik wou dat ik ook zo'n ding had gekocht man.... echt super lachen was dat joh

5. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik niet snap is als je die gun bij liksang bestelt kun je er toch niks aan doen als ze hem onderscheppen. Ben je dan strafbaar??? Nee toch, liksang toch juist omdat hun hadden moeten weten dat ie niet naar nederland gestuurt mocht worden.

6. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    He lange man doe ik ook als we op werkweek gaan. He maar eastmaster ben jij dat op je avantar, gewoon een vraag meer niet. Ik vraag het me altijd af als er een persoon op een avantar staat.

7. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0

8. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Jij word als Nederlander geacht de wet te kennen, en als je die kent, dan weet je dat je dit soort dingen niet mag bestellen.

Dus jij krijgt een mooie aantekening bij justitie.

9. Toxic_Timmie

Leuk Bevonden:
    1
    Arme DarkWingDuck.....z'n hele familie neergemaaid?

10. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    haha

11. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, dat zal ik zeker doen!!!

12. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    DWD is evil}:]

Die smaken dus niet zo lekker op me bord:{

Ik schiet alleen maar op lieve duckies:9

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    :confused: hoor ik mijn naam???

whahaaa, me is evil }:]

:9

14. Toxic_Timmie

Leuk Bevonden:
    1
    Maar heb je ook gelezen dat die Chinees van een Eastmaster jou familie tot gebraden Peking Eend heeft bevorderd?

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dus hij komt wel in Belgie.. Hmz, zodra 't goeie nieuws binnenkomt ga ik er ook 1 halen...

16. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    hij komt idd wel degelijk naar belgie, we hebben niet zo lang geleden er nog een officiele persrelease van gekregen van MS belgie, en die sprak zelfs over een europese release van de gun (eind maart, wanneer hotd 3 ook uitkomt) => bericht

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    hmmm, heb toevallig net nog Foe Yong Hai (of zoiets) van de Chinees gehad, en ik vond dat ene stukje kipfilet al verdacht veel op tante Agaath lijken.... :eek:

18. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    heb je 't wel opgegeten ? :p

19. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Mooi dat die gun in belgie komt want dan haal ik hem gewoon daar, is waarschijnlijk nog goedkoper ook.

20. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga toevallig niet zomaar ffies in belgie, Ow wacht ik ga binnenkort naar duitsland op vakantie. tof is ie daar ook al???(of over een week ofzo)

Deel Deze Pagina