nah dat worden d'r dan maar meteen 2 dual beretta action!! oi..zo jammer dat die Desert Eagle nie voor de Xbox is...
Waarom komt nu geen enkele slimme producent op het idee het halo pistool of assault rifle (hell, waarom niet de rl?) of die scdinges van splinter cell na te maken
zo simpel is het echt nie hoor, en bovendien wou atmoz er dan massaproductie van make?? nee niet echt denk ik.
zucht... Hij vraagt kan Atmoz dat NIET maken en mijn antwoord is Ja, atmoz kan het niet maken. Hij had moeten vragen kan Atmoz dat maken dan was me antwoord nee.
Het was dus eigenlijk een retorische vraag ?! Dus het antwoord was niet nodig. We zijn trouwens wel weer lekker wakker vandaag ! Maar hij is wel handig hé ?
Voor een wat skilled electronicus moet dat zeker te doen zijn. Haal dat ding uit elkaar en plaats dat bv in een airsoft m16 of p90
Komt dit ding écht niet uit in Nederland vanwege de realistische look? Je kunt hier in de speelgoedwinkel zo een Walther P 99 kopen, zwart en alles... Maar wel met een oranje dopje in de loop. Nou, deze heeft een joystick achterop, lijkt me toch redelijk hetzelfde . Ik denk dat ik anders naar Baarle-Hertog moet om hem te halen .
House of the Dead 3 met Berretta http://www.spielegrotte.de/index.php?kat=100061&anr=1121&PHPSESSID=2b2c5f8d491eb31e211d4c8331789875 Voor 92,99 Euro in Duitsland..... Wie zou hem gaan halen????
Hé Machiel, Dit betreft reserveringen ! Hij is ook in Duitsland nog niet leverbaar, maar de prijs vind ik wel goed. Bedankt voor de tip, ik ga het even bijhouden.
yo ik had een keer in spanje 2 luchtbugsen en 1 gasbugs meegenomen en toen was ik zow oud dat ik geeneens was wat smokkelen was maar het was wel met Peter Langhout Reisen egt klote bustripjes maar kan ff iemand een korte samenvatting maken van wanneer en welke lightgun uitkomt en waar en hoeveel
Dreamland! Ik heb het natuurlijk wel over de PS2 versie want een Xbox versie is er niet van. Maar dat wist je natuurlijk wel!