Komt er nu wel of geen gun naar Nederland? Maakt niet uit hoe die eruit ziet of weegt. Het is maar dat ik een beetje kan knallen. Dus geen eindeloos geouwehoer over guns die we toch niet krijgen maar gewoon wat we wel krijgen. Ik zou dus graag weten welke guns we WEL krijgen(als we er 1 krijgen)
Alsof je gecontroleerd wordt... :{ Ik ga gewoon naar België en koop 'em daar. Dat verdomde gezeik in Nederland over een té realistische lightgun. (n) Als iemand een bank wil overvallen met een fake gun, koopt hij bij Intertoys wel een Walther P.99 en spuit hem zwart over... Dan koop je toch geen Baretta met thumstick op de rug en 2 action buttens eronder? En die draad eronder... Debiele wetgeving.
olol dat zou echt uber vet zijn!!! en zo moeilijk zou dat inderdaad niet moeten zijn! Als Atmoz dit nou ook ff leest..en nog een p90 heeft liggen
Is indeed belachelijk dat deze in NL niet gaat komen.. Heb vandaag eens met een duane kantoor gebeld om te zien of het mogelijk was deze gun vanuit Japan over te laten vliegen.. Spider: "Goedendag! Ik heb een Xbox console en nu is in Japan een Lightgun uitgekomen welke ik graag zou importeren." Duane: "Uhm. Hoe ziet deze Lightgun eruit? Ziet hij er realistisch uit?" Spider: "Nou, er zit een kabel aan he. Dus niet echt realistisch zou ik zeggen." (Evil Grijns). Duane: "Laat het me zo stellen: Als je 's nachts over straat loopt en een onverlaat drukt deze Lightgun tegen je hoofd, zou je dan denken dat ie echt was?". Spider: "Uhm. Geen idee. Heb nog nooit een echt pistool tegen het hoofd gehad." Duane: "Erg grappig. U snapt vast wat ik bedoel." Spider: "Inderdaad. Even zonder gekheid. Deze gun is inderdaad erg realistisch. Erger nog, het is een gelicenseerde replica van de Beretta 92FS." Duane: "Dan mag u deze onder geen enkel beding importeren of ook maar in het bezit hebben. Bij eventuele controlle zal deze in beslag genomen worden en zal u een geld boete opgelegd worden." Spider: "Oh. Da's wel minder. Okay, bedankt voor de informatie. Prettige dag verder." Duane: "Insgelijks." Tja...... Da's dus kaas met pindanootjes.. Hopenlijk komt ie inderdaad in Belgie wel zodat ik effe de grens over kan om hem te halen..
Ja daar wil ik nu ook eens wat meer info over House Of (the) Dead 3 Time Cop (maybe) Jullie nog wat meer titels..? MOst
Meer zijn er nog niet. Maar die komen nog wel, nadat de guns uitgekomen zijn. Maar imo is HotD3 alleen al genoeg reden om zo'n gun aan te schaffen . Dan wél de Baretta. Houdt die 'automatische terugslag' in dat de slede zo naar achter schiet bij het omhalen van de trigger? Dat is zó stoer!
virtua cop 3 is zo goed als zeker, aangezien die arcadeboard op Xbox hardware draait.. en Rockefeller, bedoel je niet Time crisis?
Oh ja? OH JA?!! Nou als je de reviews leest is het game op 40 minuten uitgespeeld!!!! Je kan moeilijk een dure gun kopen om na 40 minuten weer op te bergen Je krijgt hotd2 wel als je hem ui hebt maar dan nog HOTD3 review
Wat boeit dat nou wat dat kost.. Als je maar fun ermee hebt.. Voor mijn part kost ie 200 Euro.. Ga er toch 2 halen.. Als ik bij elkaar tel wat ik aan euro's in alleen al HotD 2 heb geflikkerd in de arcadehal kijk ik pas echt scheel..
Kom ik bij Intertoys in Venray, hebben ze daar gewoon HOTD3 al liggen. Ik vet happy, vraag ik naar een gun, weten ze er gewoon niets van af... Dus ik vraag of er nog een binnenkomt, hebben ze dat ding nog niet eens in het systeem staan. Heeft iemand ergens al een gun gevonden? (Liefst die baretta natuurlijk)