1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Barreta lightgun

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Machiel, 12 feb 2003.

  1. ThePrez

    ThePrez AlbaHoL1C

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Beretta niet in NLD...........duzz
     
  2. Kami

    Kami JSRF addict

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Mortier heeft hem via lik-sang besteld en gewoon ontvangen!!
    check zn thread
    via duitsland......
    maakt bestellen via liksang een stuk verleidender :D
     
  3. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij www.Gameland.nl hebben ze die Berretta van thrustmaster ik heb hem in mijn handen gehad en hijs gewoon echt :)

    Het gewicht etc klopt gewoon :)
     
  4. Eggy

    Eggy I am the eggman

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vandaag bij onze gameshop hier in Tilburg, Foregames, en OMG ik zag de Beretta 92FS (xbox versie dus) in de vitrine liggen.

    Ik heb hem natuurlijk meteen meegenomen voor (maar) 50 euro!!! Ik vroeg ook aan die jongen hoe ze ze binnen hadden gekregen... toen zei hij dat hij niet wist dat het niet mocht maar hij had net ook al van iemand anders gehoord dat het illegaal was :D

    Als je hier dus in de buurt woont zou ik er maar snel eentje halen. Hij zei namelijk dat ze heel moeilijk te krijgen waren en ze hadden er ook niet zo veel. Als je iets verder weg woont zou ik eerst maar bellen om te vragen of ze er nog 1 hebben en hem dan reserveren... :)

    Ik heb hem nog niet kunnen testen, ik wilde namelijk HotD3 meenemen (die daar 30 euro was) maar die was net uitverkocht en zou hopelijk deze week weer binnen komen... OMG ik ben echt ZO blij atm!
     
  5. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ik krijg hem vandaag
    joy joy joy

    maar heb gehoord dat silentscope complete (lightgun game)
    veel problemen geeft :mad:
    PS2 heeft echt lekker veel spellen en wij moeten het maar met 3 games doen (HOTD 3 cool) (starsky and hutsch, drive by shooting)
    (en silentscope, die het waarschijnlijk niet goed doet, omdat het scherm niet flitst als je schiet)
     

Deel Deze Pagina