nee ik heb net weer een game bestelt en die ging wel goed enz, adres en alles klopt ook gewoon! maar niks geen mail
Eindelijk! CoD 4 besteld met acceptgiro, hoef je pas over 2 weken te betalen Toch leuk prijsje 53 Incl + een T-shirt
Kan je alleen maar online betalen Kan je niet gewoon bij winkel betalen dat ze kunnen opzoeken van 'oh hij heeft bestelt'
site blijft in onderhoud hier............een groot voordeel is dat het me behoed van impuls-aankopen!!! Voor de rest is het natuurlijk goed waardeloos dat een site zo ontoegankelijk is. Scheelt Bart denk ik ook een behoorlijk deel omzet.
Nice dat deze actie nu tot 24:00 duurt. Ik ben nu bezig met mijn order, maar dat gaat wel laaannngggzaaammm...
Heb ook een Arcade xbox gekocht. Verpats mijn oude wel aan mijn broertje. Nu maar hopen op een Falcon
heb cod 4 besteld..ging razendsnel om half 7.En kreeg gelijk mail na bestelling.Dus straks lekker cod 4 +t-shirt en op relasedatum.
Nog steeds geen mail dat het bevestigd is Kijk ik op de site staan beide games er wel tussen enz! Ik niet snap
er staat niet meer dat je 15% korting hebt maar als je besteld lijk je de korting nogsteeds te krijgen!!!! PS: Kan iemand mij zeggen of de premium 360 + halo 3 een falcon 360 bevat? aangezien dit bij de arcades wel het geval zou zijn....
das idd raar, ik had hem binnen paar sec. maar misschien is je mailtje blijven hangen. Gewoon even bellen dan sturen ze hem vast opnieuw naar je toe!