1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bart Smit schrijft in de doosjes...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 25 feb 2006.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als je dat dan weet, check voordat je het spel speelt dan even of er grote krassen op zo'n disc zitten. Sommige xbox icm. sommige spellen krassen gewoon.
     
  2. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe ik dan meestal ook wel en tot nu toe heb ik er nog geen problemen meer gehad. Maar wat niet is kan nog komen...:+
     
  3. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik kocht laatst een spel bij de intertoys en daar ging de verkoper juist heel goed om met het schijfje hij liet het zelfs eerst aan mij zien voordat ie hem in het doosje stopte:)

    dat zie ik nou graag :+
     
  4. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te lezen zijn die krassen er gekomen tijdens het spelen, dus weet je wel ckr dat bet bij de Bart Smit is gebeurd? Check anders gewoon idd eerst voor je begint te spelen of de disc krasvrij is, zoniet ga je hem direct omruilen :b:
     
  5. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk de cd's / dvd's gelijk bij de kassa na en als er een kras op zit dan zeg ik dat gelijk in de winkel .

    Bij de FRS moet je heelmaal op letten , want daar pakken ze de dvd uit de hoes , daarna gaat de dvd in het boekje en zo in de kast .
    Bijna elke game heeft krasjes bij de FRS . =(
    En als je een DVD koopt , dan zit er nooit een boekje bij .
    Als ik een film bestel bij Bol.com of zo , dan zit er altijd een boekje bij .
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat dacht ik ook toen ik het las.. Je moet je xbox niet draaien als er een schijf inzit hè? _0/

    Ja, Intertoys is wat dat betreft ook hier in W'naar erg goed daarmee
     
  7. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonet zei ook iemand van dan moet je daar maar geen spellen kopen. Maar het voordeel van de Bart Smit bijv. is dat ze redelijk goede games soms voor 5 € verkopen.. Terwijl je als je via internet besteld je die games niet onder de 12 € zal vinden.

    Dus is het toch wel voordelig om af en toe een keertje bij de Bart Smit of Intertoys langs te wippen.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  8. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ga dan naar intertoys wat die zijn veel beter dan bart smit
     
  9. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zijn die veel beter?

    Als de Bart Smit een bepaalde game voor 5 € verkoop en Intertoys die game voor 7,50 € dan weet ik wel waar ik heen ga hoor..
     
  10. Zeemeeuw_5

    Zeemeeuw_5 8800GTS

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, zo dom ben ik nou ook weer niet :) ... Tja, ik vind het gewoon frappant als ik op al mijn 81976537496567 spellen die ik bij andere winkels heb gekocht nog nooit één kras heb aangetroffen, en dat er dan uitgerekend bij drie schijfjes van Bart Smit problemen optreden... En dat terwijl ik altijd heel voorzichtig met die dingen ben en ze ze bij Bart Smit gewoon in het hoesje flikkeren.
     
  11. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de gamewinkel futurezone waar ik me games meestal koop hebben ze in de winkel lege hoesjes staan, als je afrekent halen hun de game voor je uit het magazijn en krijg je gewoon de game nog in plastic aangeboden wat ik veel handiger vind dan dat ze eerst de cd helemaal voor je moeten opzoeken. En dan heb je ook geen kans op dat er iets in geschreven staat op of zoon stikker die sporen achterlaat.
     
  12. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    gewoon altijd sealed kopen, meestal bij de betere gamewinkels krijg je ze gesealed of op www.gcshop.nl = goedkoop en gesealed :)

    en idd, Bart Smit is echt een winkel van nix, is er in de hele winkel geen hond te bekennen, ga ik ff samen met een vriend zon spel bekijken op een display console staan we daar letterlijk 30 seconden komt de bedrijfsleider ons wegjagen of ze zou de politie wel ff bellen.
    Zet dan niet zon uitprobeer spel daar neer, trut.
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2006
  13. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien had hij een pest humeur die dag.
    Ik heb dat zelf nog nooit meegemaakt maar zou het raar vinden als ze zoon ding neerzetten dat je er niet naar mag kijken.
    Of ze willen dat je alleen mag kijken als je er ook iets koopt.
    Zou wel raar zijn.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor de mensen die zich ergeren aan dit topic, je hoeft het niet te lezen hoor. :b:

    Maar volgens mij heeft Bart Smit wel het nodige gezeik hierover gehad.
    Want in Gouda schrijven ze nagenoeg niet meer in/op de doosjes.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2006
  15. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien zijn er wel goudase bart smit gamers die op xbw zitten.
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nogmaals, je hoeft dit topic niet te lezen en je hoeft hier niet te posten.
    Interesseert het je niet, lees het dan niet.
    Er zijn genoeg mensen die hier wel interesse in hebben.

    Ontopic nu dus.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2006
  17. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    koop zo'n spray wat heel gemakelijk alcohol stift uit veegt
     
  18. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    :confused: wtf?... waar zijn in 1 keer al m'n berichten in deze topic?, hmmm...:confused:
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Weg, omdat het off-topic gezever was.
     
  20. blanc

    blanc Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zelf heb het nooit gehad maar een vrind van me wel 1x maar eigenlijk heb ikzelf het nog niet gezien
     

Deel Deze Pagina