1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bart Smit schrijft in de doosjes...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 25 feb 2006.

  1. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de FRS waar ik altijd naar toe ga gaan DVD's/CD's/games idd allemaal uit het hoesje de kast in. Maar ze doen er wel een plastic hoesje omheen met van die aparte stof erbij (geen id wat het is, maar ik heb er thuis ook 1 hoesje vam :+ )
    Ik koop bijna altijd mijn games en DVD's bijna de FRS, nog nooit problemen gehad.
    Alleen zitten de hoesjes vaak volgeplakt met stickers, das wel jammer.

    En via Internet bestellen: heb ik nooit gedaan, ik vind het zelf altijd net zo makkelijk om naar de winkel te gaan (ook met ruilen enzo)

    Zo zie ik het het liefste :)
    Alleen van die speciale gamewinkels zitten alleen in de grotere steden vaak toch??
    Weet iemand of er ergens van die gamewinkels zitten in Utrecht waar ze zo met de games omgaan??
    En winkels die DVD's verkopen die het op dezelfde manier doen??
    Ik heb er zelf nooit naar gezocht naar die winkels in Utrecht, maar ik dr dit jaar studeren dus kan ik er wel eens een keer langsgaan.
     
  2. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niet of er in utrecht een mediamarkt zit maar daar zijn de dvd's en games ook meestal nog geseeld
     
  3. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de MM in Groningen hebben ze zo'n grote plastic doos om de game heen gedaan. Werkt prima en nog nooit last mee gehad op het gebied van netheid.
     
  4. Tykhon

    Tykhon Green Mile FTW!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n stift is er toch makkelijk af te poetsen met een doekje en wat schoonmaakmiddel.. Zo groot is het er toch niet op geschreven?

    Ik heb meer een hekel aan die grote stickers op de voor/achterkant. Die zijn er meestal niet goed af te krijgen en er blijft altijd nog wat lijm achter.. :\
     

Deel Deze Pagina