1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bart Smit schrijft in de doosjes...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 25 feb 2006.

  1. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaat het niet om.

    Het gaat om het principe hoe Bart Smit met dure games om gaat.
     
  2. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    FRS is Groningen is meestal gesealed en in een plastic beschermhoes.
    Ik vind stickers ook irritant.
    Als er al iemand is die op mijn spellen schrijft, dan ben ik dat, niet zo'n kassasletje.
    |:-
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier in hilversum bij Next level hebben ze het wel handig aangepakt...
    ze maken 1 exemplaar van een game open, zetten het lege hoesje in de winkel, en leggen de andere exemplaren achter, dus als jij een bepaald spel wilt kopen, dan pak je het hoesje uit de winkel, krijgt bij de kassa een exemplaar van achteren, en zij leggen het lege hoesje weer terug in de winkel.
    Het resultaat: Ik heb een gesealde game:)

    @ Arjan

    Ik heb laatst bij media markt in amsterdam kameo gekocht, ongeseald
    Kwam hier in hilversum. bleek dus dat er een grote kras op het dvdtje zat, ik weet niet of het een geruilde was, maar dat vermoede heb ik wel.
    Ben toen terug gegaan naar media markt, ongeveer 40 min rijden. maar werd gewoon weer terug gestuurd met hetzelfde spel. dus daar koop ik ook nooit meer een Game
     
  4. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0

    Niet iedereen houdt er dezelfde mening op na als jij, ik persoonlijk zou het ook niet pikken als er op een nieuw produkt wat ik koop geschreven staat!!
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb ook liever zonder getallen hoor, das iig al 2.
     
  6. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0

    En daar zijn er meer van dan jij denkt.....
     
  7. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    niet van verkopen, maar dat heeft een (emotionele) meerwaarde als dat ongeschonden is!
    en iets waar ik 75€ voor betaal wil ik zeker niet al besmeurd hebben met alcoholstift of lijm of om het even wat. Dat is nog steeds 3000BEF of 165 gulden!!! dat lijkt misschien weinig maar is toch veeeeeel geld voor een besmeurd pakje hoor!
     
  8. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    75 euro:{ waar koop jij je games?O-):+
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG.
    Hoe kan je je nou druk maken om een getal in je doosje. En hoezo problemen als je hem weer wilt verkopen. De kwaliteit van de Game gaat niet omlaag als er een getal in je doosje staat. Dat geld hetzelfde voor Classic doosjes. Dat mensen zich daar zorgen om kunnen maken:{
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik heb ook liever dat mijn doosjes er netjes uitzien, daar betaal ik immers ook voor
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze er nou een hele kleurplaat van hadden gemaakt had ik hem wel geweigerd ja. Maar ik vind m'n Game nog evenveel waard als er een met stift geschreven getalletje instaat. Net of ik continu naar het doosje ga lopen kijken.
     
  12. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook een maagdelijk ongeschonden spiksplinternieuw produkt waar niemand met zijn tengels heeft aangezeten.
    Geen geschrijf, geen stickers, geen krasjes.
    Ik koop alles orgineel, het is duur dus het moet goed zijn.
    Zeker als je de spellen verzameld wil je gewoon nieuw spul.

    Voorbeeld.

    Ik verzamel modelauto's.
    Ik gooide in het begin de dozen weg want ze namen teveel ruimte in.
    Achteraf krijg ik bij inruil van de verkopers te horen dat de auto 1/3 in waarde gedaald is omdat ik geen doos, of een beshadigde doos heb.

    M.A.W de doos is zeker wel een onderdeel van de totaalwaarde van het produkt.
    Voor het spelen van het spel maakt het niet uit maar de waarde gaat er zeker door omlaag.
     
  13. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop alleen nog maar bij bol.com meestal even duur altijd in goede staat en ik hoef niet te fietsen.
     
  14. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    tja jong, NFS belgische prijs, maar ik kom nu in NL shoppen, lekker goedkoper (alles incl eten en drinken... ;) )

    ik heb nog steeds mijn originele boxcover van mijn allereerste game hier liggen.
     
  15. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb stage gelopen bij de Bart Smit dus ik weet er alles van inderdaad.
    Die nummers zijn inderdaad om het dvdtje te vinden bij het hoesje...
    Op alfabet zetten werkt simpelweg niet, dat is teveel werk en is praktisch gezien gewoon niet handig...
    Dummy doosjes moeten geleverd worden door de uitgever/distrubiteur, die krijgen ze niet zelf...
    Ze krijgen gewoon een aantal exemplaren binnen van een spel, en als de uitgevers/distrubiteurs geen dummy doosjes leveren zijn die er gewoon niet..
    vaak krijgen ze ook maar een heel beperkt aantal spellen geleverd in één keer, wat bij grote releases toch wel jammer is vind ik zelf...
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Bart Smit gaat sowiezo in het algemeen niet zo best om met de games.
    Heb bijvoorbeeld een keer iets gehad met Metal Gear Solid Twin Snakes voor de Gamecube. Dit spel bestond uit 2 discs. Een van de eerste disc deed het niet omdat deze vrij heftig beschadigd was.

    Heb het spel toen terug gebracht voor een ander exemplaar. Dat mens achter de kasssa pakt dus een nieuwe en legt deze neer op de toonbank en legt op het doosje de in te vullen retourbon. Vervolgens gaat ze deze bon instaan vullen terwijl deze op het doosje ligt.

    Gevolg hiervan is dat de hele retourbon nu ook te lezen is op mijn doosje.

    Echt belachelijk, netzoals het schrijven van mega grote nummer in het doosje.

    Ik haal me spellen liever bij Media Markt of Dixons. Bij Media Markt zijn ze gesealed en bij Dixons gaan ze er goed mee om.
     
  17. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    pff zo erg is het toch ook niet..

    maar je hebt ergens toch wel gelijk, je betaalt ervoor en dan moet het ook maar perfect in orde zijn. :)
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik koop eigenlijk alleen maar games bij de media markt (goedkoper en hoesjes 100% mint) en het zelfde geld voor GCshop (goedkoper en hoesjes 100% mint).

    Maar het is natuurlijk wel zo het hoesje hoort bij het product zelf... Je koopt de game in een hoesje en het hoesje wil je toch goed hebben en het staat mooi bij je gamecollectie zo`n goed hoesje...
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet om lullig te doen, maar ik denk dat wanneer ze je e-mail lezen, dat ze je toch vrij belachelijk vinden. En daar kan ik ze toch niet anders dan gelijk in geven.

    Ik kan best begrijpen dat je geen spel wilt waar het hoesje helemaal verrot van is, maar dit is mierenneukerij. Tja, het is vast verschrikkelijk als je dat doosje open doet.
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zo erg is het niet? De helft van mijn MGS doosje zit onder de zinnen (in blokletters). Staat niet echt fraai. :'-(
     

Deel Deze Pagina