1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bart Smit schrijft in de doosjes...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 25 feb 2006.

  1. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    mwah, sorry wist niet dat het zo erg was. :p
    ik heb het zelf nog maar een paar keren gehad, maar er stond niet zo veel op. ;)
    kan je het niet afwassen ofzo? :p
     
  2. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Locatie: Belgiƫ 8)

    Doorgedrukte letters kun je niet afwassen.

    Sorry buurman ik kon het niet laten.
     
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij de Intertoys bij mij in het dorp doen ze het ook. Ze schrijven zelfs op de discs! Maar goed, echt storen doe ik me er niet aan. Het is idd wel erg stom eigenlijk. Met een stickertje heb je er geen gezeik mee.
     
  4. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry niet aan gedacht |:-

    en hou je a.u.b. een beetje in wil je, ik heb je niets misdaan .. 8)

    en btw ooit gedacht aan afwasbare stift?

    maar ze gebruiken het waarschijnlijk niet, en daar had ik niet aan gedacht.
    (heb het er nu bijgezet voor je weer begint)
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  5. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat een standaard reactie heb ik op mijn mailtje gekregen zeg..

    Ja waarvoor is er dan een winkel? Kan ik voortaan net zo goed alles online bestellen zelfs mijn boodschappen... *zucht*

    Ik werk hard voor mijn centen en alles moet perfect zijn of de lading wordt afgekeurd en ik kan opnieuw beginnen, ik lever kwaliteit af. Als ik iets in de winkel koop verwacht ik dus ook kwaliteit.

    Maargoed, Bart Smit heeft gesproken. Ik zal voortaan online kopen ja bol.com en nooit meer bij de Bart Smit.
     
  6. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    In de doosjes van de games die ik bij bart smit heb gekocht staat gelukkig niets geschreven.
    maar ik zal er wel voortaan op letten, thnx
     
  7. H3rm1t

    H3rm1t From Here 2 Oblivion

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n nog gesealed boxje is natuurlijk wel een soort garantiebewijs: niemand heeft er met zn handen aangezeten, als er al krassen opzitten is het een fabrieksfout. En das toch best wel lekker, als ik een product zo kan kopen, voor mij echt een reden waarom ik veel eerder bij een bedriijf koop die het me gesealed kan aanleveren, als dat net zoveel moeite voor me is. Voor mij dus bijv. geen Bart Smit.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Bij de Intertoys krijg ik regelmatig een gesealed dooje mee :)
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Die hoesjes zijn er om de DVD/het spel te beschermen... Moet er strax ook een seal om een officieel Xbox/Sony/Nintendo seal?

    Je koopt toch games om te spelen en niet om naar de doosjes te staren.
     
  10. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    No but i like showing off when my friends come over for a visit :D
     
  11. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de argumenten van veel mensen hier goed had gelezen wist je dat het niet ging om "naar het doosje te staren" maar om heel andere redenen...:)

    Ik denk dat deze discussie, net zoals die over de classic hoesjes, altijd zal blijven bestaan..:p
     
  12. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Door dit soort praktijken koop ik nooit meer games in de winkel, maar bestel ik ze altijd via online shops. Als ik 2e hands meuk wil hebben koop ik 't wel op Xbazar voor de helft van de prijs, niet bij Bart Smit of de FRS voor het dubbele.
     
  13. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Koop liever bij www.gcshop.nl dat is nog goedkoper en betrouwbaarder
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het wel, en dat mensen willen verzamelen moeten ze zelf weten, maar om je nou druk te gaan maken om wat cijfers met stift IN een DVD hoes (die je dus niet kan zien), is gewoon onzinnig. Het is zelfs weg te halen. Je koopt het spel, niet het doosje, dat krijg je erbij.

    Misschien moeten ze zijden rekken wegzetten, waardoor er geen krassen op de hoesjes kunnen komen, en het personeel fluwelen handschoenen dragen, en dat allemaal omdat het anders lelijk in je collectie staat, tja
     
  15. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop ook steeds meer spellen online puur omdat je ze dan idd geseald krijgt en je zeker weet dat je een compleet nieuw exemplaar krijgt.
     
  16. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je games koopt dan wil je dat het goed is daar betaal je ook voor. waarom zou die anders uberhaupt geseald worden.|:-
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het spel dan ongebruikt is, NIET om de cover te beschermen...
     
  18. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    De E-Plaza (vroeger de BS, maar dezelfde medewerkers), in de Dierenselaan (Den Haag) schrijven ze nooit op de hoesje.
    Daar hebben ze een coole gast die alles van games weet, en heel gul is, ik kreeg van hem een keer een vrijkaartje voor de bios.
    Maar dat is zeker niet overal zo, als ik zo die reacties lees.}:]
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Kijk, ik zie mezelf best als een gameverzamelaar en ik ga ook erg goed met mijn spullen om. Omdat ik een 'verzamelaar' ben vind ik dat alles in een goede staat moet zijn. Ze moeten gewoon eens normaal omgaan met de discjes en de doosjes.
     
  20. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk gaat het om de game, maar mijn aankoop gaat sowieso uit naar een gesealed doosje. Dit omdat ik dan zeker weet dat er met de game niet gekloot is. Ik heb een hekel aan de afgeleefde gamedoosjes vol met vette plekken, kreukels en vingerafdrukken. Zo ook bij de FreeRshop. Die gamedoosjes in de verkooprekken zien er niet uit. Nieuwe uitgebrachte games zien er daar uit als 2e handse games. Heel het winkelende gamespubliek is er overeen geweest.

    Het is net als het kopen van een verse krant, of nieuw tijdschrift. Dan wil je toch zeker ook een ongelezen exemplaar kopen. Wat mij betreft is de handelswijze van veel winkels niet acceptabel, om eerst alle games uit de gesealde (lees: verzegelde)verpakking te halen om vervolgens de lege doosjes voor de verdere verkoop voorzien van stickers en ander ongein in rekken te plaatsen. Dat wij Nederlanders deze handelswijze pikken is voor mij onbegrijpelijk.
     

Deel Deze Pagina