1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bart Smit schrijft in de doosjes...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 25 feb 2006.

  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we niet allemaal mierenneukers zijn, want het kan 99% van alle Nederlanders geen barst schelen. En dan heb ik het over een stickertje/Stiftje/Wat minder mooi hoesje.

    Ik pik het niet als er zo'n zeikerd voor me aan de kassa staat, die mijn tijd staat te verspillen.
     
  2. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw moet gewoon nieuw zijn, in die zin dat het eruit moet zien zoals het uit de fabriek komt.
    Dus zonder krassen, stickers, vlekken of cijfers.
    Ik heb ook alles origineel en wil alles netjes hebben, zoals veel meer mensen hier gelukkig, heb laatst zelfs een koopje laten liggen omdat het hoesje en de kaft zwaar verkloot waren.
    En als je de tread doorleest, voor de post boven mij, zul je zien dat de helft van de mensen het wel belangrijk vind.
    Ik ben zuinig op mijn spullen, ik verwacht dat als ik iets nieuws koop, het ook werkelijk nieuw is en dan houd ik het zelf wel in nieuwstaat. :)
    Tweedehands spul is een ander verhaal, daar houd ik er rekening mee (ook tot een zekere grens uiteraard).
     
  3. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Futurezone in de koopgoot Rotterdam staat Condemmed PGR3 en PDZ voor de xbox 360 voor 44,95 te koop.
    De spellen zijn goed maar de doosjes hebben waterschade.
    Ze worden niet verkocht want ze staan er nog steeds.
    44,95 is nog steeds +/- 100 gulden. (Ik weiger de gulden op te geven)
    Ik betaal niet voor schadeprodukten, wil geen stickers of handschrift van anderen in mijn produkt.

    Ik betaal liever iets meer en koop nieuw.
    PLAY.COM is een site waarvan ik altijd heel netjes gesealde spellen voor een schappelijke prijs kan halen.
    Nieuw voor mij is zuiderparkcomputers.

    Leuk zou het zijn als xboxworld zijn winkel iets aantrekkelijker en grootser zou opzetten.
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik koop zelf ook vrij regelmatig bij www.gameshut.nl.
    Hij zit bij mij in de stad, maar is ook een internetshop. De games zijn daar altijd in een perfecte staat.

    Maar zoals iemand al zei, je koopt iets nieuw en iets wat nieuw is, hoort goed te zijn. Een spel kost al snel 60 a 65 euro (130 a 140 gulden). Voor zijn bedrag verwacht ik dat het schijfje en doosje in orde is. Heeft niks met zeikerds te maken. Als je een tv koopt, dan wil je toch ook een onbeschadigde hebben die niet gebruikt is. Zelfde geld bij mij voor games.

    Sowiezo rommelen ze bij Future Zone. Heb daar een DS spel gekocht, waarvan de cardridge bijna uit elkaar viel. Stonden laatst ook allemaal DS spellen in de opruiming voor 10 a 15 euro. De covers waren helemaal verrimpeld, gekreukt en gescheurt, ook waterschade dus.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2006
  5. mars15

    mars15 Guest

    Futere Zone is een kut zaak...

    Heb denet PGR 3 en Perfect Dark Zero gekregen geseald. Zo hoort het gewoon. Echt zonde om ze vanavond te gaan uitpakken, zeker ff foto's van maken vind ik mooi om foto van je game te maken
     
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar dat is toch vrij triest.
     
  7. Sharpshooter

    Sharpshooter Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    In de koopgoot heeft zowat elke winkel een tijd geleden last gehad met waterschade omdat er een waterleiding was gesprongen. Gevolg... letterlijk miljoenen liters water zijn de koopgoot ingelopen.
    Futurezone vind ik persoonlijk een beetje aan de dure kant maar als ik daar (xbox)spellen kocht waren ze altijd netjes geseald.
     
  8. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    is net het zelfde als je een nieuwe auto koopt en der zitten dan bijv. al koffievlekken op de zetel ofzo.

    Dan wil ik de meeste mensen eens horen grommelen!!

    Net hetzelfde... ;)
     
  9. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar doen ze dit al lang dan? Het is me eigenlijk nooit opgevallen, ik zal er eens naar kijken.

    En mensen die dit maar gemierenneuk vinden: ik betaal wel 60 euro voor zo'n spel en dat vind ik veel geld, dan wil ik ook de game én het doosje in perfecte staat. De hoesjes als onderlegger gebruiken vind ik eigenlijk nog debieler, die stift kun je tenminste nog wegwerken. Bart Smit zal mij iig niet snel meer zien.
     
  10. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    in sommige bart smits worden die schijfjes er ook nog eens heel ruig in gedaan. dan zie je ze zo half door buigen. slaat echt nergens op.
     
  11. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo, ik pik 't niet. Lekkere verkoper ben je, not. Klant is altijd nog koning. Voor jou 10 andere winkels waar ze wel respect voor de klant hebben. En van de gedraaide omzet zal toch je salaris betaald moeten worden.
     
  12. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Killzone gekocht, over de post verstuurd vanuit Australie.
    Hebben ze de doos met een stanleymes geopend en daarmee dus een snee in de cover gemaakt.

    Terug sturen doe je niet over die afstand en ik betaalde iets van 18 euro ervoor.

    Dus het komt bij meerdere winkels voor dat ze slecht met de spullen omgaan.
    Het is maar net welke verkoper je treft.
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom koop ik m'n games in een game-speciaal shop.
    Daar gaan ze teminste niet de CD verbuigen of op de CD schrijfen.

    Game game-speciaal shops gaan netjes met de spullen om, als iemand het tegendeel kan bewijzen.
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het over achter iemand in de rij staan, ik sta niet achter een kassa. Ik snap niet dat sommigen niet inzien dat dit vrij triest is.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2006
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Triest? hm. weet niet. Ik persoonlijk heb ook liever dat een spel nog gesealed is wanneer ik hem koop omdat ik graag heb dat zowel de disk zelf alswel het boekje en doosje in goede staat zijn.
    Maar ik weet ook dat als ik bij FRS of bart smit koop dat ik dat niet kan verwachten. Zelf zou ik er dus niet echt een heisa van maken maar ik kan me aan de andere kant ook wel weer voorstellen dat iemand het irritant vindt dat er in zo'n doosje geschreven is.
     
  16. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ze doen het niet altijd volgens mij, Zie het trouwens alleen maar bij de pc hoesjes nog niet gezien bij hoesjes van xbox of xbox 360.
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is anders, het gaat erom dat je niet moet gaan zeuren om een gestift cijfer IN het doosje, wat je toch niet ziet. Ik kan iemand niet serieus nemen als hij over zoiets gaat zeuren.

    Scheve vergelijkingen met auto's gaan niet op, en er wordt zelfs ook daar gestift onder de motorkap. Ik zelf zal ook niet het rotste doosjes uit de schappen halen, dat doet niemand. Maar het blijft een beschermhoes. Als je dan leest dat mensen foto's gaan maken van hun gesealde games, en het zonde vinden om hem uit te pakken, dan is het toch niet vreemd dat je zo iemand in de categorie triest plaatst?

    En als er iemand terug komt met zo'n doosje, en ik sta daar toevallig achter bij de kassa, dan denk ik inderdaad: 'Urgh triest'. Jij niet dan?
     
  18. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zowieso raar dat ze uit de sealing gehaalde spellen verkopen, die zit daar niet voor niks op. Maak een dvd hoesje met een kleuren cover ofzo, nu heb je kans dat je mischien wel iets krijgt wat 3 mensen al een dag gespeeld hebben en weer terug gebracht hebben (is dan denk ik ook nog 2e hands, en je mag geen 2e hands spullen voor nieuw verkopen)
     
  19. Captain-Aso

    Captain-Aso Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het nou weer uit of er een paar cijfertjes in een doosje staan. Alsjeblieft zeg waar maak je je druk om. Dat kan mij toch ff heel weinig schelen. Triest gewoon.|:- |:- |:- |:- |:- |:- |:- |:-
     
  20. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier sluit ik me volledig bij aan, ik doe precies hetzelfde, als ik een koopje zie liggen en het doosje is verrot dan doe ik er wel een nieuw doosje om, maar als de kaft kapot is dan is het altijd een no-go!


    Nog lang niet zo triest als het overmatig gebruik van smilies.....
     

Deel Deze Pagina