1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bart Smit schrijft in de doosjes...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 25 feb 2006.

  1. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    :mad: Heeft nou nog niemand deze onzin threat verwijderd, wat een onzin voor een doosje:mad:
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Natuurlijk snap ik dat, theoretisch hoort het niet nee. Ik zeg ook niet dat het hoort ofzo, ik zeg alleen dat je er niet zo'n punt van zou moeten maken. Echt, als ik sommige reacties hier lees, kan mij dus niet voorstellen hoe erg je je er druk over kan maken (en daar had ik het over).
     
  3. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm ik heb vroegah ooit Theme Park World bij de Bart Smit gekocht, toen zaten de spellen nog in een gewoon cd hoesje en dat zat weer met een manual in een grotere kartonnen doos, toen zat het boekje er niet bij en was de cover van de cd er half ''afgezakt''. Kijk, dat is pas ernstig:p
     
  4. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    bart-shit bedoel je, dat is toch die winkel met veel te dure gamez?

    oplichters zijn het.

    ik koop gewoon altijd tweedehands (moet ook wel als je NES gamez wilt blijven spelen8)), of ik koop het geseald, want die puisterige Bart-shit gastjes met hun vette vingertjes maken er altijd een zooitje van. Ik heb wel ooit Gunvalkyrie gekocht daaro, doosje was crap, allemaal kleine krassjes op de disc, echt superkwantiteit...maar die was tenminste maar 10 euro te duur ipv 30.

    kutspel, maar heb ik wel met winst kunnen daarverkopen
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Je koopt een nieuwe auto, en er zitten een aantal flinke krassen over het hele voertuig. Ach maakt niet uit hoor, ik spuit 'em wel ff over en hopsakee de krassen zijn weg.:confused: Ik vind het gewoon niet netjes, het is een principe kwestie. Maar je hebt wel gelijk dat het relatief simpel te verwijderen is, en het argument dat een game met zo'n doosje niet meer 2dehands door te verkopen is dus natuurlijk ook niet waar. Een leeg doosje in de rekken, en een gesealde versie krijgen wanneer je de game gaat kopen is de beste optie.
     
  6. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij de bart smit een keer gehad dat ze me een ongesealde game meegaven (de sims) waar een brede diepe kras opzat.

    Ik bracht hem dus dezelfde dag terug, zegt dat mens achter de kassa: Is dat erg dan?
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha wat een muts :p wel een nieuwe gekregen?
     
  8. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    :mad: Allemachtig wat een onzin om een doosje, ten eerste is een doosje een soort hardware (dat nog eigenlijks niet eens), dus zou hij hier niet eens moeten staan in software. En dan bovendien wat een focking bulshit om zo'n threat te openen. Ga lekker huilen om een paar letters in een doosje. Als ik moderater was dan had ik deze threat al lang verwijderd.:mad:
     
  9. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, en als je moet huilen vanwege een paar lettertjes in een doosje, koop je toch gewoon ergens anders je spellen? Ik snap eigenlijk het hele probleem niet, in elke stad zijn MINSTENS 5 winkels waar games verkocht worden, waarom zou je dan nog naar de Bart Smit gaan als ze daar in de doosjes schrijven/krassen/snijden/gaten boren?
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    Gelukkig ben jij dat niet _O_

    Opstandig Friesland..

    Stichting POF _O_
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Gelukkig ben je geen mod. :{

    Als je het zo'n focking bullshit vind om zo'n thread te openen, waarom lees je hem dan en waarom post je erin?

    Voor sommige mensen hebben doosjes iets van een verzamelwaarde. Neem als voorbeeld de special edition van Oblivion. Zou jij het tof vinden als dat doosjes, bekrast, gescheurt of gedeukt is? Ik niet ieder geval.

    Iets wat je nieuw koopt hoort gewoon heel te zijn, punt uit. Jij vind het ook niet leuk als je iets nieuws koopt waar je waarde aan hecht en het is beschadigd.
    Het is gewoon een principe kwestie.

    Waarom denk je dat ik er bijna nooit meer wat koopt?
    Maar kennelijk vind jij het normaal dat winkels nieuwe dingen die je koopt beschadigen.
    Het geeft alleen maar aan wat voor idioten er bij Bart Smit werken.

    Laat mij (en andere) dan maar een zeikerd of een huilebalk zijn, maar ik wil onbeschadigde doosjes. Het heeft voor mij een verzamelwaarde en iets wat nieuw is, hoort onbeschadigd te zijn.
     
  12. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het in Nederland voor het zeggen had, had ik mensen zoals jij allang verwijderd.......

    Edit: En hoe is het mogelijk, ik had het nog niet eens gezien, jij bevestigd dus echt al mijn vooroordelen over friezen......
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Jep , jij bent de kampioen hier in vergelijkingen maken tussen een nieuwe auto vol met krassen en een onozel plastiek doosje waar aan de binnenkant een nummer met alcoholstift is geschreven en dat in no time te verwijderen is zonder sporen achter te laten .
    Koop je games in een gameswinkel die respectvol met zijn koopwaar omgaat en het probleem is opgelost.
     
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    OEPS DUBBELPOST|:-
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  15. Xizor

    Xizor WoW addict

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet er ook niks van hebben; had een tijd geleden SSX on tour voor de PSP bij Bart smit gehaald,stond er ook een nummer aan de binnenkant !! Idd met spiritus weggehaald (terpentine tast het plastic aan ;)) en het is weer goed,maar het gaat idd om het principe; je betaald een hoop geld voor zo'n ding dus verwacht je ook dat het netjes behandeld wordt.

    Hoe zou zo'n muts het vinden als ze een paar mooie schoenen ziet en de verkoper/verkoopster ramt ze in die schoenendoos??? Denk dat ze dan ook wel ff fronst.

    Ik bedoel,als ze achteloos in zo'n ding kalken (en als je al zie hoe ruw ze die manuals en cd's/UMDs behandelen) heb je al de neiging om hem terug te geven!

    Even voor de duidelijkheid: Ik koop een kleine 80% van mijn games online (play.com voornamelijk voor PAL games) 18% bij de MediaMarkt en 2% bij de bart smit/frs als ik ECHT niet langer kan wachten.
     
  16. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Hahaha , kansloos , je mag van geluk spreken kerel dat je moeder destijds stralend en gelukkig zwanger was van jou en dat ze toen nog niet wist wat ze nu van je weet of je was misschien wel in een abortuskliniek geeindigd .
     
  17. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    *Proest*

    Ik vraag me af of je dat ook zegt als je op schopafstand van mij staat.
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    _O_

    Maar om terug op het onderwerp te komen, ik vind de vergelijking met een auto echt een goede. Het gaat er niet om dat het op te lossen is, het gaat erom dat het voorkomen wordt bij de winkel. Heeft iemand wel eens gevraagd waarom ze in de doosjes schrijven?

    Trouwens, toen ik op Bartsmit.nl PDZ bestelde stond er niks in..
     
  19. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft ook geen nut om die games open te maken als ze per post verstuurt worden.
     
  20. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf? gaan huilen om een cijfertje in de binnenkant van een doosje, aan de buitenkant oke of een sticker oke. maar een cijfertje in de binnekant van een doosje echt wtf
     

Deel Deze Pagina